Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Witam mam zamiar wymienić cylek i się zastanawiam nad dwoma.
Skuter to Keeway RY-8 z 2008 roku z przebiegiem 7000km
Chłodzenie niestety powietrzem:
W skuterze są cześci takie jak :

wariator malossi multivar sprzęgło s6 sport pro dzwon wingcooler wydech s6 pro replica oraz gaznik s6 dellorto 19mm niestety wał seria !

A WIĘC:
STAGE6 STREETRACE 370 ZŁ WAŁ SEKCJI A

HEBO MANSTON REPLICA 400 ZŁ WAŁ SEKCJI C

Po wymianie cylka., na wiosne może bym wymienił wał jak by była taka potrzeba.
Boje się czy na hebo mi się nie przegrzeje albo nie zatrze ? w sezonie robie do 3000 km
Nie chcem wymieniać wydechu ! Czy ten wydech nie będzie za słaby do racinga hebo ?

Co wybrać proszę o pomoc !


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 20:37 przez Lisekel, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 12:14 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Hebo Manston Replica 70cc to aluminiowy cylinder, a Streetrace to żeliwny.

Aluminium, jak każdy wie jest lepsze, bardziej wytrzymałe, lepiej odprowadza ciepło.
Po za tym jest mega promocja na Hebo!

Napisz tylko o co chodzi Tobie z tymi wałami Sekcji A i C???

Napisz też dlaczego się coś ma zatrzeć? Porządne cylindry renomowanych firm zacierają się tylko, gdy są źle zamontowane, lub źle wyregulowane!

Prędzej od aluminium zatrzesz żeliwo - aluminium jest dużo bardziej wytrzymałe!!!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Chyba streetrace będzie lepszy bo niestety ale mam za słaby wydech a nie chcę go zmieniać .
Przy takim wydechu wydaje mi się że będą niemal identyczne osiągi na Streetrace co na Hebo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:20
Posty: 45
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Koledze robiłem keewaya identycznego jak twój z przebiegiem przed tuningiem [3635km]
założyliśmy streetrace, stożek airbox mini, speedcontrol, laser x pro... i zrobił teraz przebieg do 5tyś km i nadal jest ok na seryjnych łożyskach i wale




_________________

daniel993 pisze:
Optyka jest napisane ze bedzie jakies graffiti na nim :D Jakis napis typu kur*a ale tak ladnie napisane czy cos takiego.

nie no spoko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
To co Streetrace będzie lepszy do mojego setupa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 14:15 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
???

Logiczne, że na Twoim setupie lepszy będzie tak czy siak Hebo Manston Replica - obojętnie jakby na to nie patrzeć. Osiągi będą lepsze, wytrzymałość będzie lepsza, odprowadzanie ciepła będzie lepsze. Nie ma się co zastanawiać.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A możesz być tak miły i powiedzieć mi jakie mniej więcej spalanie mogę mięć na Hebo i S6 po dobrej regulacji ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 14:59 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Nie ma takich informacji. Spalanie można sobie sprawdzić indywidualnie po zamontowaniu wszystkich części.

Po za tym to jest przecież tuning!

W przypadku 70tek poziomu sport, mid race oraz racing różnica w spalaniu będzie minimalna.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
No dobra ale do Hebo obowiązkowo bym musiał wymieniać wał i łożyska a przy S6 nie ma takie konieczności. Sam nie wiem co mam robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 16:28
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
HEBO MANSTON REPLICA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:09 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Skąd masz takie informacje, że obowiązkowo musiał byś wymienić wał i łożyska?

To jest jakaś zasada?

Zanim zmienisz wał i łożyska sprawdź ich stan!
Może będzie trzeba zmienić łożyska wału, a może wał, a może korbowód? To podstawowe pytania, na które powinien znać odpowiedzi każdy zabierający się za tuning!!

Wszystko zależy od tego w jakim stanie są te części!

W jakim stanie jest Twój wał? Łożyska wału?

Jak nie zwrócisz na to uwagi przed montażem cylindra to może się okazać, że łożyska się sypną nawet na Stage6 Streetrace czy innym cylindrze!

Różnica między tymi cylindrami to nie 10KM, żeby zwracać uwagę, że na Hebo wał się sypnie, a na Stage6 nie!

Jak wiele lat temu zaczynałem przygodę ze skuterami moja Gilera Stalker miała zmieniony tylko cylinder na Polini Aluminium 70cc i wydech Polini For Race! Przez ponad 10tysięcy kilometrów miałem oryginalny wał i łożyska!!!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
No dobra to chyba Masntona wezmę a jak z mocą ile KM mógłbym uzyskać po dobrej regulacji ?
Zmieniać filtr na stożek ? Bo słyszałem że nie warto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:31 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Manston Replica jak na cylinder Racing przystało to ma możliwość nawet na 12-13KM bez przeprowadzania modyfikacji cylindra:) Ale bez pełnego wału, z gaźnikiem 19mm, bez korektora momentu obrotowego, bez minimalnego zgrania kanałów z karterem i z wydechem Pro Replica przy super regulacji tak z 9-10 to będzie huk.

Oczywiście mogę się mylić :):) Hamowni w oczach nie mam:P:P:P:P

Zanim kupisz jakikolwiek cylinder sprawdź stan Twojego wału korbowego i łożysk!!!

Jak masz wał w kiepskim stanie zacznij od wymiany wału i łożysk.

Wsadzenie pełnego wału też poprawi osiągi!!!


Nie warto wymieniać filtr powietrza na stożkowy, sportowy?
Skąd chłopaki bierzecie takie informacje?

Możecie mi napisać dlaczego nie warto?
Warto, warto! I mało tego, każdy filtr ma inną charakterystykę. Różnica w osiągach między filtrami również jest konkretna. Filtr oryginalny jest najlepszy ale do oryginalnego setupu. Naturalnie można taki filtr zmodyfikować do cylindra 70cc czy gaźnika 19-21mm, ale jest to czasochłonne i wymaga wielu testów.

Zwiększasz pojemność z 50 na 70cc - czyli o 40% to skąd ma ten silnik wziąć tyle powietrza ile mu potrzeba? Tu z pomocą przychodzą nam filtry powietrza.

Tylko zawsze pamiętajcie, żeby filtr był czysty i nasączony olejem!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy