Dzisiaj jest 29 wrz 2024, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
Witam co mam teraz wymieniać poradzcie: Mam setup jak w podpisie i planuje jeszcze.

Polini For race (corsa) 900zł
Yasuni c16 (używka) 450zł
Gaźnik 19mm (używka 200zł
Łożyska Skf c4 100zł
wał Motorforce Racing 380zł
przeciwtalerz waria stage6 80zł

Może macie jakies lepsze propozycje co do mojego roxa




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 13:10 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Zamiast cylka polini for race poleciłbym Ci cylinder Top Performance Racing Aluminium Modular. Bedzie dużo mocniejszy. Chyba że chcesz żeliwny racing to bierz Top performance due plus. Tak to reszta może być .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 13:25 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
stachewicz8, tylko gaźnik coś maławy. Walnij mu 21mm i będzie git ;D
Wbij na ten link na samym dole masz wykresy gaźników.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=117626




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
cyl koniecznie zeliwo ?




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
zeliwny chyba bedzie lepszy/....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 18:54 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 21:58
Posty: 63
Pojazd:
Bierz alu, np. stage6 racing 70cc i wskazany jest gaznik 21mm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
Cyl ma być żeliwny nie ma mowy o alu liczy się dlamnie wytrzymałość. Moc trochę mniej.




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 13:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
stachewicz8 pisze:
Cyl ma być żeliwny nie ma mowy o alu liczy się dlamnie wytrzymałość.

A żeliwo wg Ciebie ma dłuższą żywotność? :lol:
To jesteś w błędzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Falcao, udowodnij:p jakas twoja teoria:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 20:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
slawek5t pisze:
Troche motacie co do tej wytrzymałości.
Falcao dobrze mówi.

Troche nie mądre jest porównywac race do sport.

Przy tej samej klasie to właśnie nicasil jest wiele wytrzymalszy niż żeliwo.
Cylinder żeliwny dużo szybciej się wyciera, niszczy, oraz łapie większą temperaturę która jest bardzo ważna w 2T ponieważ występują tam ogromne obroty które przyczyniają sie do powstawania dużej temperatury.
A jak wiadomo że gdy cylindrowi za ciepło to przyciera się aż w końcu stanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
dobra zwracam chonor. stachewicz8, bierz aluminium:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 8:54 
*

Rejestracja: 22 sty 2011, 9:41
Posty: 8
Pojazd:
aluminiowe są dobre na tor zgadzam się, ale na nasze polskie warunki do jazdy codziennej lepsze jest żeliwo w razie czego tylko szlif i jedziesz dalej a nie cały cylinder :mrgreen:
To jest moje zdanie
A słyszałem też że aby alu był bardziej wytrzymały na zatarcie to żeliwne pierścienie się zakłada ( powiedział mi tak mechanik ) :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
Właśnie w tym rzecz że żeliwniaka można zawsze szlifnąć i wio. I jeszcze u mie w miescie porting żeliwa jest dużo tańszy sam niewiem dlaczego.




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 10:46 
*

Rejestracja: 16 lip 2010, 12:46
Posty: 30
Pojazd:
Dobry pomysł : ) Ja Troche bym poczekał i oszczędził jeszcze 500 zł . i Kupiłbym Mallossi Mhr i Yasuni c16 (używka) 450zł I jeszcze Wał . : ) I jak starczy Gaźnik 24 mm nawet




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 21:18
Posty: 9
Lokalizacja: Wodzislaw Śl.
Pojazd:
http://allegro.pl/silnik-minarelli-lc-20km-yasuni-metrakit-hebo-i1459018088.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy