Dzisiaj jest 01 gru 2024, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2011, 16:12 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Witam. Niedawno zamontowałem cylinder 70 cc z Motoforce Sport, teraz nie wiem jaki setup do tego dobrać, chciałbym żeby skuter szedł równo od samego ruszania, nie że najpierw zryw potem muł potem znowu ciągnie i znowu słabnie, tylko cały czas równo, a więc potrzebuję wiedzieć:

1. Jaki tłumik dobrać
2. Jaki gaźnik z jaką dyszą najlepiej do tego
3.Jaki wariator
4.Jakie rolki
5. Jakie sprzęgło z jakimi sprężynami.

I wszystko tak też z umiarem w trosce o portfel bym prosił :mrgreen:

Pzdr :P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
szrot, Kup wydech używany Yasuni , gaźnik 19-21mm :) zależy jak dużo chcesz z niego mocy wykrzesać :), jeśli wolisz żeby palił 5l około to 17,5mm, a jeśli może palić 6litrów to kup 19 albo 21 mm :), Wario Stage6 R/T Overrange byłby najlepszy :). Rolki i dyszy od tak Tobie nie dopiorę, aha i sprzegło najlepiej Polini 2G albo Stage 6 TC bo nie będziesz miał problemu z doborem sprężynek, ale jeśli nie chcesz tyle kasy wydawać to kup Stage6 Sport Pro albo Hebo N :)

A jesli w portfel to zmień z tego Wario praktycznie tylko np. na Top Racing albo Malossi czy nawet Hebo albo Polini Speed Control :)

Mam nadzieje że pomogłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 18:38 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Sprzęgła bym szukał jakiegoś tańszego w przedziale 200 - 250 zł, ale jakieś dobre, żeby można było wykorzystać temperament silnika i z tą kasą też trochę przesadziłem 700 zł tak myślę by szło wydać. Nad wydechem myślałem że Tecnigas Next-r (tak piszą w sklepach), jest dobry do tego cyla, ale słyszałem że ogólnie on lipny jest i mam dylemat. Wario myślałem nad Multivarem, gaźnik też raczej 17.5, ale doradzajcie dalej tylko w tym przedziale jakim podałem tutaj




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Yasuni c16 + porcik i zapierdziela aż miło. Co do tego przyspieszania co opisałeś w pierwszym poście to kwestia regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:28 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Pragnę jeszcze dodać że mam wał seria nie wymieniałem ze względu na mały przebieg - 3.7k, także wolałbym też "aż tak" nie przesadzać z tuningiem typu portingi, bo wtedy to chyba korba by bokiem wyszła :mrgreen: już widzę co ingerowanie w kanały w moim simsonie może dać jak 60 cc która seryjnie latała 75 km/h potrafi wyciść nawet 95 km/h przy 9500 o/min, o mojej 90 cc nie wspomnę, która jest wręcz rakietą.

Wyczaiłem przed chwilą taki zestawik:
http://allegro.pl/zestaw-sprzeglo-wariator-pasek-hebo-minarelli-i1535555167.html

Cena jest kusząca, do tego myślałbym wydeszek Stage6 Pro Replica ( kumpel miał w identycznym cylku i muszę powiedzieć że śmigało aż miło), i gaźnik jakieś dellorto 17.5. Myślicie że powinno to ze 100 km/h pociskać na takim setupie? Dawajcie cały czas propozycje co by szło zrobić :)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80


Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 19:30 przez szrot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Ważne żeby tłok do 70cc miał w miarę podobna masę do seryjnego tłoka i wału nic nie powinno się stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:51 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Tłok mam założony z jakiegoś cyla polini, 47.4 wymiar. Nie ma odczuwalnych zbytnich wibracji, troszkę pierścienie szczyrkają ale to jeszcze na dotarciu dopiero 100 km zrobione. Troszkę inaczej niż seria schodzi z obrotów, to może byc jakaś obiawa za ciężkiego tłoka, ale i tak to myślę powinno 2 sezony przelatać na tym cylu z jakimś tuningiem, a potem się najwyżej nad czymś konkretniejszym pomyśli.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:54 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Pro replica jest dobra, ale wysoko obrotowa. Jak ktoś lubi to daje mocy od chuga. :)
Co do sprzęgła to jakieś s6 sport pro było by dobre i do tego jakiś hebo ng wario. Kilka centralek, rolki testowe i regulejszyn. :P




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 22:13 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Podobno cały ten cylinder jest wysokoobrotowy i tym się poprostu z dołu jeździć nie da, teraz już to widzę mimo praktycznie seryjnego setupu, jak założyłem dzisiaj serię centralnę, to szok to praktycznie gasło przy ruszaniu z powodu zbyt niskich obrotów.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy