Witam !
Jako, że to mój pierwszy post na forum, postaram się przybliżyć trochę swoją sytuację i historię rs'ki dokładniej
Mam Apkę Rs 50 z 2001 r. kupiona w sierpniu 2009r., sprowadzona z anglii.
Już wtedy miała w sobie filtr powietrza stożkowy i wydech, a raczej samą jego końcówkę firmy arrow. Poprawiłem stacyjkę, która nie wyłączała zapłonu jak powinna, założyłem nowy akumulator, nowe żarówki, linkę od gazu i inne drobiazgi, ostatnio też cały zestaw napędowy.
Ale przyszedł czas, że moja śliczna potrzebuje większego wkładu finansowego, bo i moc i prędkość już nie ta sama ;)
Jak wiemy są wakacje, więc postanowiłem zarobić na to, żeby odmłodzić moją kochankę
Tak więc na koniec wakacji planuję mieć 1200-1300 zł ( w tragicznej sytuacji 900 zł ) na remont.
W tej kwocie planuję kupić:
- opony ( ok. 300 zł ? )
- części silnikowe ( pozostała suma [900-1000 zł] )
A z części silnikowych na pewno zawór membranowy, bo jest do wymiany i cylinder.
Tutaj potrzebuję już Waszej porady, mam na oku :
- oczywiście Arisal Sport 70 ccm - 616 zł
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 1542.bhtml
- Airsal Tech Racing 70ccm - 676 zł
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 1587.bhtml
- Tec Sport 70 ccm - 450 zł
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 7714.bhtml
Myślałem nad zwiększeniem dyszy w obecnym gaźniku, a jeśli to nie wystarczy to kupno odpowiednika Dellorto 19 mm od firmy Tec. Czy to dobre wyjście ? Kupienie jednego z tych zestawów ? Poprawię tym osiągi mojego jednośladu ?
A może iść w drugą stronę, dozbierać jeszcze na wał i zainwestować w 80 ccm od Polini albo Arisala ? Nie mam pojęcia, która opcja będzie lepsza, bo to będzie moje pierwsze spotkanie z tuningiem, byłbym wdzięczny za pomoc.
Jeśli to się przyda - apką jeżdżę dość często, chciałbym żeby była bardziej dynamiczna, zdażają mi się dłuższe trasy, więc dobrze byłoby gdyby spalanie nie wzrosło drastycznie