Dzisiaj jest 02 gru 2024, 5:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2012, 18:09 
*

Rejestracja: 05 wrz 2012, 17:41
Posty: 2
Pojazd:
Witam.!
Właśnie chce zacząć tuning swojego skutera i zamierzam kupić tłumik który da mi dużo mocy, bo jazda 58km/h już mnie nie cieszy a chciałbym żeby skuter jechał chociaż 100km/h.Chciałbym abyście mi doradzili , bo ja nie za bardzo znam się na tych tłumikach, a na tłumik mam 700zł-800zł. Z tego co mi mechanik mówił to będą potrzebne sprężyny i rolki do wariatora , aby nastroić czy jakoś tak, bo jak założę sam tłumik to może mi gasnąc czy też się dławic. Yamaha jest z 2011roku pojemność 50ccm jeszcze nic w niej nie robiłem bo mam dopiero ją pół roku, ale przebieg wynosi 6000km. Więc proszę was o pomoc w dobraniu tłumika... Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2012, 11:34
Posty: 182
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
leo vince zx albo yasuni z :)




_________________

Zobacz---->Aerox Sport[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 19:58 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Haha pierw to ty go chłopie odblokuj a potem baw się w tuning... Jak już to zrobisz to wtedy kup sobie Yasuni z, chyba że za jakiś czas chcesz montować cylinder klasy sport to kup Yasuni R lub c16. Chyba, że nie ufasz firmie to np Stage6 Pro Replica lub mocniejszy Pro itd. na rynku jest od groma tych modeli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 14:31 
*

Rejestracja: 05 wrz 2012, 17:41
Posty: 2
Pojazd:
odblokowanie to zadna filozofia, z tego co wiem ma dwie blokady jedna na wario a druga na tlumiku, na tlumiku nie bede zdejmowal tylko od razu kupie nowy tlumik a na wario to przy wymianie tlumika, bo raczej chyba nie ma wiecej blokad aerox. A weżcie mi powiedzcie jak to jest, czy jak zamontuje ten tlumik to bedzie konieczne wymienianie rolek w wario i spręzynek w sprzegle? a i jeszcze jedno pytanko co bedzie z tym katalizatorem przy tym seryjnym tlumiku on bedzie usuniety czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 14:39 
Zmieniasz cały układ wydechowy od kolanka po końcówkę, w związku z zaistniałą sytuacją katalizator też jest usunięty ze starym/seryjnym wydechem.

Sprężynki, sprężyna, rolki, dysza to rzeczy regulacyjne, więc na pewno będziesz musiał jakoś delikatnie podregulować. Jeżeli kupisz nowy ze sklepu wydech to w zestawie powinieneś dostać parę drobiazgów do regulacji, ale rolek chyba nie. Teoretycznie mówi się o rolkach o 1g lżejszych od seryjnych po zmianie wydechu.




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy