Dzisiaj jest 02 gru 2024, 5:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2012, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 11:42
Posty: 143
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
siema mam w planie kupić cylek stage 6 racing modular i pomyślałem nad portem a teraz pytanie jak to jest z żywotnością takiego cylka po porcie? (nie flow itp tylko sam port w cylku)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 17:08 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Spadnie na pewno, ale zależy to od portingu. A nie lepiej jest ci kupić S6 Racing mk2?


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 17:09 przez keewayatv, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
S6 Racing Modular i S6 MkII to jest praktycznie to samo ;) Więc nie widze sensu Twojej wypowiedzi - keewayatv :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 17:19 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Oj chyba jednak nie. Modular to zwykły S6 racing ze zmienioną głowicą. Mk2 ma zmienione kanały w stosunku do Mk1.
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 8986.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Zgodzę się z Tobą, jednak moc którą można uzyskać z jednego oraz drugiego cylindra jest niemalże jednakowa. Czego nie można powiedzieć dorzucając do porównania R/T Mk I :) Mam taki cylinder i powiem Ci że R/T Mk I jest następcą Mk II i został lepiej wykonany oraz zostało wprowadzone wiele poprawek itp :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Zgodzę się z Tobą, jednak moc którą można uzyskać z jednego oraz drugiego cylindra jest niemalże jednakowa. Czego nie można powiedzieć dorzucając do porównania R/T Mk I :) Mam taki cylinder i powiem Ci że R/T Mk I jest następcą Mk II i został lepiej wykonany oraz zostało wprowadzone wiele poprawek itp :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy