Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2013, 12:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Od razu przepraszam, jeżeli nie ten dział.
Więc witam wszystkich!
Jestem posiadaczem JetForca z 2005 r na gaźniku.
Wszystkie części jaki są to są seryjne oprócz tłumika bo mam LeoVince TT i niestety ale mam założony w chwili obecnej chiński cylinder.
I mam takie pytanie, jakie części kupić, żeby poprawić osiągi? Mam o tym dość średnie pojęcie więc pytam się was, czy można coś zrobić. W chili obecnej skuter mnie zadowala, jedzie 80km/h przy przyzwoitym przyśpieszeniu. Ale mam trochę kasy i myślę, że coś można jeszcze zrobić z nim. Cylinder planuje wymienić w czerwcu, chyba, że ten tunig trzeba KONIECZNIE zacząć od wymiany cylka.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 13:34 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
cylinder na samym końcu, kup wydech stage6 pro replica, wariator stage6 sport pro, sprzęgło tec evo racing/stage6 sport pro/malossi fly, potem gaźnik 19mm i cylinder streetrace/malossi sport/dr evo




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 14:09 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Wydech - Stage6 pro replica
Wariator - Stage6 sport pro
Sprzęgło - Stage6 sport pro/Tec evo racing
Gaźnik - dellorto 17.5
Cylinder - Malossi sport jak Ci starczy kasy
Do jety nie ma streetrace i dr evo :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 17:23 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
bartix0014, nie orientuję się co jest do jety a czego nie ma :P do sporta o wiele lepszy jest gaźnik 19mm, chyba że cylindra nie wymieniasz to 17,5mm wystarczy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Ej a jak nie wymienię tłumika to nie odczuje aż tak tego tuningu? Bo na tyle rzezcy póki co mnie nie stać. A jeszcze tak na oko, dosłownie na oko bo wiem, ze trudno określić to dużo zyskam? Chodzi mi o v-max, przyspieszenie i moc? Tak mniej/wiecej ile zyskam na predkosci? Tak na oko.


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2013, 19:42 przez modern8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
to zrezygnuj na razie z cylindra i gaźnika, odczujesz znaczną poprawę osiągów, przyspieszenie lepsze i v-max większy pewnie o 20km/h jak nie więcej, zależy od regulacji




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 10:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
A to chodzi o tą regulacje sprężynami i rolkami tak? :) pytam bo w tuningu jestem zielony, ale część te wymieniłbym bez problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 10:06 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Wez kup wydech stage6 pro replice i wariator stage6 sport pro będzie Ci już ładnie jechał i zobaczysz moc jak chcesz taniej to używane oczywiście możesz ale do jety bardzo ciężko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
No już pomału przymierzam się do zakupy, dzięki wszystkim za porady co kupić.
Powiedziałem, dla taty, że mam zamiar to i to kupić ale mój tato powiedział, że to bez sensu bo może to coś da i, że silnik mi nie wytrzyma takiej mocy i (mówił, że łożyska posiadają i w ogóle). Co Wy o tym sądzicie? wolę zasięgnąć profesjonalnej opini od was. Mój tato może gadać bzdury, żeby mnie zniechęcić, bo twierdzi, że "za szybka jazda jest niebezpieczna"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 20:02 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
wszystko bez problemu wytrzyma




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 7:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Ok, dzięki :) a moglibyście napisać w jakiej kolejności mam te części kupować, bo raczej wszystkich na raz nie kupie :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 16:14 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zacznij od wydechu, potem wariator, gaźnik, cylinder, sprzęgło lub łożyska wału na koniec




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy