Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2013, 17:47 
*

Rejestracja: 15 maja 2013, 18:27
Posty: 66
Pojazd:
Witam , jaki cylek do Aeroxa 50cc ?
Zalezy mi na duzej zywotnosci , zebym zrobil te 10-15 tysi..
Cylinder zeliwny , z dobrym tlokiem , zeby nie puchl..i osiagi byly w miare ok..nie che sportowego cylindra..chce zwykla 50cc , tylko zeby byla z zajebista jakoscia i wykonaniem , zeby pochodzilo dlugooo..doradzicie cos ?




_________________

:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 17:52 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
chcesz zajebista jakość? Szlif oryginału i tłok asso i zrobisz 15k spokojnie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:09 
*

Rejestracja: 15 maja 2013, 18:27
Posty: 66
Pojazd:
tez tak slyszalem..Cylek ma oryginal 18k nabite , nigdy nie byl szlifowany..
Panowie czyli szlif okolo 50 zl i jaki dokladnie tlok ? zalezy mi na wywotnosci ..;)




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:23 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Masz 18k i chcesz szlif robić po co? Ja na swoim seryjnym nabiłem ponad 30k

Od verticala ale pasuje do horizotnal bo skok korby ten sam jest oraz odległość od sworznia do denka http://allegro.pl/tlok-asso-werke-minar ... 86233.html




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:27 
*

Rejestracja: 15 maja 2013, 18:27
Posty: 66
Pojazd:
Roxa oddalem do mechanika , stwierdzil ze tlok jest troche przytarty i cylek ma juz tylko 6 bar..wiec nie jest ciekawie..Roxa nie oszczedzalem wiec trzeba go podleczyc :D




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 21:23 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jak trochę to można z honować tuleje nowy tłok i dalej śmigać i kompresja będzie na 100% :) 6bar nie dziwne bo pewnie pierścienie były zapieczone w tłoku jak się przytarł dlatego taka kompresja




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy