Dzisiaj jest 03 sie 2025, 14:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2013, 15:54 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Witam , czy ten setup bedzie dobry ?
Cylek : Szlif + tlok vertexa za 140 zł , pierscienie itp.
Wariator : Tec R - Type , ale nadal mysle.
Sprzeglo : Tec Evo Racing .
Dzwon : Polini Speed , ale nadal na tym mysle.
Gaznik : Uzywany dellorto 17.5 ( 120 -150 zł )
Tlumik : uzywany LeoVince ZX.
Wkladka filtra powietrza Stage6..
itp.

Panowie co o tym myslicie ? co byscie zmienili ?
warto inwestowac w gaznik 17.5 , czy lepiej kupic za to lepszy wariator i sprzeglo np : Stage 6 Sport Pro czy Polini Speed kontrol , czy aby dac wieksza dysze do Roxa ? aaa i czy trzeba dawac stozek przy tym setupie do tego gaznika czy normalnie wklad filtra nowy..
prosze o komy i zmiany.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 wrz 2013, 18:06 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Z tego co się orientuję to jak ktoś robi tuning i ma gaźnik 17.5 albo mniejszy to nie jest koniecznością dawać stożek, bo zwykły filtr daje radę, poczyścisz ładnie co jakiś czas i będzie latać jak meserszmit :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 18:30 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
ej a jak myslicie gaznik jest potrzebny ? przydal by sie ?
czy np : wystarczy dac troszke wieksza dysze zeby sie nie grzal i dostawal troszke wiecej paliwa ?
bo jednak chyba kupie porządne sprzeglo , wariator , dzwon , zrobie dobry szlif , dam nowy firmowy tlok i do tego dobry tlumieczek..np : Leovince ZX..co o tym myslicie ?
gaznik jest koniecznoscia ? czy np : lepiej sobie odpuscic tlumik i kupic gaznik ?
Setup :
Szlif+ tlok vertex.
Wariator np : Stage6 Sport Pro , Polini SPeed Control , Multivar itp.
Sprzeglo : Stage6 Sport Pro , Tec Evo Racing itp.
Dzwon : jakis Malossi , Polini itp.
I teraz co gaznik czy wydech ?

gaznik-dellorto-17-5-przy-50cc-t125922.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 20:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
A niemyslales nad streetrace 70cc, dellorto 19mm, tlunik Pro Replica,nowe lozyska teflon lub metal s6, wario sport pro? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 9:28 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Nie mam az tyle kasy na Streetrace 70 .
Chce zrobic konkretny remont , ale tez zwiekszyc osiagi..
Czyli do gaznika 17.5 nie musze dawac stozka tak ?

Chce uzyskac taki efekt : http://www.youtube.com/watch?v=p-CwMa9iR2w
tylko ze mi v Max 90 km/h spokojnie wystarcza :)..

jakie setup proponujecie do 1000 zł , tylko bez gaznika i tlumika..pewnie na tlumik mi nie starczy a wole gaznik bo daje duze chlodzenie , osiagi i jest inna praca silnika..
Jakie sprzeglo , wariator , dzwon , wklad filtra powietrza ?
aa panowie a ile kosztuje tak mniej wiecej jakis dobry , firmowy tlok , zeby nie puchl do roxa 50cc po szlifie ? do 140 zł kupi sie jakis porzadny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 9:41 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Chcąc robić tłumik robisz go od początku do końca, nie ma opcji na zwiększenie mocy bez tłumika, jest on pierwszą rzeczą jaką się wymienia - bez dobrego układu wylotowego nie poczujesz zbytnio przyrostu. A gaźnik im większy tym lepiej, ale też nie warto przesadzać, 17.5 to taki optymalny gaźnik na robienie delikatnych modyfikacji. Z Twoich wypowiedzi to zbytnio nic nie mogę zrozumieć, ale każdy kiedyś musi dobrze zacząć, ja proponuję abyś przeczytał takie artykuły jak ten:
http://www.nowesst.fora.pl/mechaniczny, ... ac,93.html (Z tego co właśnie poczytałem to na początek będziesz wiedział od czego zacząć)
A na naszym forum też jest jeden artykuł:
tuning-klasy-sport-70cc-t8824.html

Nie miałem na celu Cię obrażać czy coś, poprostu zauważyłem drobne błędy w pojmowaniu przeróbek mechanicznych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 13:55 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Przemyslalem wszystko i to moj ostateczny plan..
-Cylinder : Szlif + nowy tlok vertexa + pierscienie.
-Sprzeglo : Stage6 Sport Pro.
-Dzwon : Malossi Wing Bell , trzyma temperature do 70° Celsiusza.
-Wariator : Stage6 Sport Pro .
-Wkladka filtra Stage6 Double Layer + nowa obudowa bo jest nieszczelny i popekany.
-Swieca : BR8HS .
Większa dysza od seryjnej 62 , pewnie dam 65-58..
- Nowy olej Castrol Power Racing.
- i inne podstawowe rzeczy .. nowy plyn chlodniczy , olej w przekladni itp itp.

Co myslicie o takim zestawie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 16:30 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
tłok możesz kupić rms, sprzęgło weź polini for race 3g te regulowane, świeca powinna być br7hs jeżeli się nie mylę, dysze wsadź 70




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 17:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Zrób tak. Kup dobry tłok np meteor pod nominalne 70 i daj do szlifu. Wydech s6 pro replice 350zł polecam i do tego wariator s6 sport pro - nowy 250 zł, dzwon hebo manston wing - jest przeceniony na mielochu za 140 zł, wkładka filtra powietrza tak jak wyzej pisałeś może być s6 - 30zł, gazior ewentualnie jak byś chciał, ale moze być tylko wieksza dysza




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 17:53 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Polini for Race 3g podobno za mocne do serii i sie nie oplaca..siwce tez mi polecili br8hs.
Panowie a jak sie wykonuje ten szlif ? tzn jak sie dobiera tlok itp ?
Wydech s6 pro replice nie chce , pozatym mysle ze ZX bedzie lepszy , ale to wszystko zalezy od kasy..remont dopiero bede robil w ferie wiec czasu mam jeszcze sporo i pewnie kasy tez wpadnie :)
a jak dam te dysze 70 to aby wsadzam i ok ? cos zmieniac na iglicy ?
90 km/h mi na lajcie wystarczy , chodzi mi o takie pierdolniecie jak w tamtym filmiku co dalem u gory..

PS : oczywiscie moge tez wziac Polini For Race 3g , jak bedzie lepsze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 17:58 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Ja bym Ci jednak proponował dozbierać kasę do jakiegoś Sporta i do wiosny masz czas, teraz to już praktycznie sezon się skończył, więc nie ma pośpiechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 18:05 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
No wlasnie tez tak myslalem , i tak w zimie dobrze nie wyreguluje bo nie ma gdzie, a nie ma co kupowac jakis slabych czescie i oszczedzac bo czegos tam innego sie nie kupi..
Dzięki panowie , jak bede potrzebowal pomocy to bede pisal..jakby ktos byl zainteresowany sprzeglem RMS + dzwon Teca po malym przebiegu do zapraszam do dzialu "Sprzedam "
Nie bede budowal 70 , bo nie chce potem plakac nad spalaniem..
Pokupuje porzadne sprzeglo , wariator , gaznik , wydech , dzwon itp..:)
jakbyscie potrzebowali jakis rzeczy do minarelli , centralke , sprzeglo , wariator czy cos to zapraszam do mnie.3mcie sie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy