Gaźnik? A po co, zwiększyłby może osiągi, ale za tą cenę niech sobie daruje, lepiej dać dyszę większą, co do tego, to już jest 50mm to będzie miał sporo więcej mocy niż chiny 47 i daj sobie stożek do tego potworka, zamiast multivara weź s6 sport pro, albo polini sc, nie pożałujesz, multivar się dobrze w serii sprawuje ( w 4t ). Ja bym brał s6 sport pro+airsala 80+stożek + dysza 88-92 ale to już musisz sam wyregulować.
-- 6 paź 2013, o 01:17 --
Kup sobie porządny olej do 4t, nie wiem, jak u Ciebie zaleca producent, ale u mnie 15w40, a od nowości leje 10w40, spisuje się, wszystko jest okej, sprawdź sobie w książce. Nie kupuj tanich olei, raz zaoszczędzisz 7zł, czy tam 10, a potem będziesz żałował, zrób na tym airsalu 300km jeżdżąc 35km/h na niskich i zmiennych obrotach, potem zmień olej, przejedź 450km jeżdżąc do 45km/h na różnych obrotach, sprawdzaj co jakiś czas olej, czy nie śmierdzi benzyną, czy skuter nie przepuszcza oleju itd, kontroluj go, potem 250km jeździj do 50km/h ze zmiennymi obrotami, skuter rozgrzewaj przed jazdą, niech sobie spokojnie popyrka 2-3min i dopiero jedź nim w trasę, pamiętaj, nie jeździj w 2 osoby, nie katuj go, nie próbuj ile wyciągnie, bo się zawiedziesz potem.. Dotrzyj, przemęcz się te 1000km, a wtedy będziesz miał upragnioną moc
