Dzisiaj jest 25 lut 2025, 13:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2013, 14:44 
*

Rejestracja: 27 wrz 2013, 13:43
Posty: 1
Pojazd: Keeway Hurricane
Witam szanownych użytkowników!
Jestem posiadaczem keewaya hurricane ale 4T, tak to czterosuw(silnik 139 QMB) , na 100% i nie pisać że to nie możliwe.
Wracają do tematu, dostałem go od wujka i nie ma opcji aby go sprzedać. Jest on strasznie wolny... Jazda we dwóch jest praktycznie niemożliwa. Dlatego postanowiłem włożyć w niego trochę pieniążków i cieszyć się z jego użytkowania. Planuje zmienić w nim cylinder wraz z wariatorem ( skuter ma przejechane 2500km więc wał sobie narazie odpuszcze.) Wybór padł na
- Wariator Malossi Multivar
- Cylinder Kit Airsal Sport 80cc ale z seryjną głowicą.
Myślę że to dużo poprawi jego osiągi a przy tym spalanie nie będzie przekraczało 4l na 100km.
Jak myślicie czy to dobry pomysł, a może polecicie lepsze części. Mój budżet to 500zł +/- 100zł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 paź 2013, 13:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Przydał by sie do tego jeszcze większy gaźnik

-- 4 paź 2013, o 13:16 --

Przydał by sie do tego jeszcze większy gaźnik




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2013, 1:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Gaźnik? A po co, zwiększyłby może osiągi, ale za tą cenę niech sobie daruje, lepiej dać dyszę większą, co do tego, to już jest 50mm to będzie miał sporo więcej mocy niż chiny 47 i daj sobie stożek do tego potworka, zamiast multivara weź s6 sport pro, albo polini sc, nie pożałujesz, multivar się dobrze w serii sprawuje ( w 4t ). Ja bym brał s6 sport pro+airsala 80+stożek + dysza 88-92 ale to już musisz sam wyregulować.

-- 6 paź 2013, o 01:17 --

Kup sobie porządny olej do 4t, nie wiem, jak u Ciebie zaleca producent, ale u mnie 15w40, a od nowości leje 10w40, spisuje się, wszystko jest okej, sprawdź sobie w książce. Nie kupuj tanich olei, raz zaoszczędzisz 7zł, czy tam 10, a potem będziesz żałował, zrób na tym airsalu 300km jeżdżąc 35km/h na niskich i zmiennych obrotach, potem zmień olej, przejedź 450km jeżdżąc do 45km/h na różnych obrotach, sprawdzaj co jakiś czas olej, czy nie śmierdzi benzyną, czy skuter nie przepuszcza oleju itd, kontroluj go, potem 250km jeździj do 50km/h ze zmiennymi obrotami, skuter rozgrzewaj przed jazdą, niech sobie spokojnie popyrka 2-3min i dopiero jedź nim w trasę, pamiętaj, nie jeździj w 2 osoby, nie katuj go, nie próbuj ile wyciągnie, bo się zawiedziesz potem.. Dotrzyj, przemęcz się te 1000km, a wtedy będziesz miał upragnioną moc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Przede wszystkim wałem rozrządu najlepiej agresywny




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy