Dzisiaj jest 25 lut 2025, 16:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2013, 20:23 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam kumpel ma jet force i ma do wyboru cylindry:

Malossi MHR 70 - HIGH-END

Stage6 MKII 70 - SPORT

Malossi Sport 70 - SPORT

Zależy mi na czasie :D
Kumplowi na osiągach ale nie wie co ma wybrać doradźcie coś wytrzymałego i fajnego tak żeby długo chodziło :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lis 2013, 20:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niech bierze to co ty masz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lub niech poczyta twoje posty może się na coś zdecyduje :D :D lub twój brat niech mu doradzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Daruj sobie takie komenty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 20:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to niech kumpel poczyta twoje inspiracje w tym temacie jakiej-mocy-moge-sie-spodziewac-na-tym-secie-t373268.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 16:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
MHR 70




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 22:37 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
W moim temacie na pewno czegoś przez siebie napisanego się dowiesz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 23:13 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
a jaki ma teraz set?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 20:21 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Ile kumpel ma kasy na set ? i czy zdaje sobie sprawę z tego że jak założy evo to tłok co 2 k KM.. spalanie 10 L wszystko klekocze i się złużywa w bardzo szybkim tempie ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 20:46 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Tylko kamilsuder23 kiedy już taki set składasz nie myślisz o pieniążkach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 23:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Bez sensu robić taki mocny set, tylko same problemy, nie lepiej sport 70, mniej awaryjny mniejsze kszty utrzymania




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
kamilsuder23 pisze:
Ile kumpel ma kasy na set ? i czy zdaje sobie sprawę z tego że jak założy evo to tłok co 2 k KM.. spalanie 10 L wszystko klekocze i się złużywa w bardzo szybkim tempie ..


Co 2k kilometrów tak ? 10 litrów spalania Oo

Ciekawe, bo jakoś na MHR kolega przelatał 890km i po cylku, a spalanie w 8 się mieściło, przy gaźniku 24mm dysza 110...

-- 24 lis 2013, o 11:38 --

Nie ma sensu brać High-Endów .. Chyba, że masz kasy masę, to kup od razu ze 3 to będziesz miał na sezon, lepiej Sport Pro Mk2 aluminium, 100km delikatnie i potem można ładować, dobrze odprowadza temp, jest spory zapas mocy, dobry moment obrotowy. Ewentualnie, jak chce, to Malossi MHR Replica, bo jest to słabsza wersja, to taki mocny racing jest, na takim polata trochę. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 21:53 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
jakub jak się nie umie docierać, i użytkować EVO to tak jest że 1k nie zrobisz .. ja tu mówię o gaźniku 28 i cylku np. Polini evo II. Evo nie jeździsz cały czas na full piździe inaczej się nie dziw że mu padła trzeba oszczędzasz go trochę.. Wiadomo że 20 km/h nie będziesz jeździć ale nie caały czas full manetka bo cylek zarżnięty.. A kumpel gdyby dał normalny gaźnik a nie 24 ( do racinga się taki pakuje..) porządnie dotarł i wyregulował, jeździł z głową to 2k idzie zrobić bez niczego ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 17:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
jakub jak się nie umie docierać, i użytkować EVO to tak jest że 1k nie zrobisz .. ja tu mówię o gaźniku 28 i cylku np. Polini evo II. Evo nie jeździsz cały czas na full piździe inaczej się nie dziw że mu padła trzeba oszczędzasz go trochę.. Wiadomo że 20 km/h nie będziesz jeździć ale nie caały czas full manetka bo cylek zarżnięty.. A kumpel gdyby dał normalny gaźnik a nie 24 ( do racinga się taki pakuje..) porządnie dotarł i wyregulował, jeździł z głową to 2k idzie zrobić bez niczego ..




I tak bez sensu jest pchać evo, racing starczy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 17:26 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
jakub jak się nie umie docierać, i użytkować EVO to tak jest że 1k nie zrobisz .. ja tu mówię o gaźniku 28 i cylku np. Polini evo II. Evo nie jeździsz cały czas na full piździe inaczej się nie dziw że mu padła trzeba oszczędzasz go trochę.. Wiadomo że 20 km/h nie będziesz jeździć ale nie caały czas full manetka bo cylek zarżnięty.. A kumpel gdyby dał normalny gaźnik a nie 24 ( do racinga się taki pakuje..) porządnie dotarł i wyregulował, jeździł z głową to 2k idzie zrobić bez niczego ..




I tak bez sensu jest pchać evo, racing starczy



no jeśli nie ma zamiaru tym na torze ciorać to Racing mu wystarczy w 100 % Evo to by się nawet dobrze nie rozpędził na polskich drogach :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 22:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No do racinga 24mm oO, planuje się pod co, chyba mk2 + full port.. 21 pod wszystkie race styka w zupełności, nie ma co pakować 24mm. Co do docierania, to wiadomo, był jeżdżony trochę oszczędniej po złożeniu, potem opór, ale on na tym na kole latał, a wtedy temp wiadomo, chociaż evo to mocy ma spory zapas, ale mimo wszystko się grzeje i męczy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 20:07 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
ja przy motoforce racing mam 21 gaźnik i spokojnie mógłby być większy :D nieraz i 28 do Racinga pakuja . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
ja przy motoforce racing mam 21 gaźnik i spokojnie mógłby być większy nieraz i 28 do Racinga pakuja .

24mm i tak starczy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 21:08 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
nie mówię że nie starczy :P bo 24 będzie idealny pod ten set, ale nieraz widzę jak do MK 2, Corsy 28 ładują i im to lata :)

a spalanie różni się może 0,2 l albo mniej przy odpowieniej regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy