Dzisiaj jest 25 lut 2025, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2013, 20:09 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Tuning Mechaniczny:

:arrow: Wydech Stage6 Pro Replica
:arrow: Wariator Stage6 SportPRO
:arrow: Gaźnik Dell`orto 17,5
:arrow: Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
:arrow: Dzwon Stage6 Wing Cooler
:arrow: Stożek Malossi e5
:arrow: Łożyska Motoforce
:arrow: Cylinder Malossi Sport

Wydech, gaźnik i wariator już mam.



Tuning Optyczny:

:arrow: Kierownica Hebo Downhill, chrom
:arrow: Adapter kierownicy Downhill STR8, chrom
:arrow: Klamki hamulcowe Stage6 CNC Type II, chrom
:arrow: Lusterko Stage6 F1 Lewe
:arrow: Manetki Doppler Grip Concept
:arrow: Kickstarter Stage6 Evo MKII, chrom
:arrow: Nóżka boczna Buzzetti
:arrow: Customowy licznik prędkości umieszczony w nosku
:arrow: Polerka przekładni, kół i lagów
:arrow: Lakierowanie (propozycje)
:arrow: Bad Look, żywica+szpachla


Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 16:38 przez kirman, łącznie zmieniany 8 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 paź 2013, 20:26 
*

Rejestracja: 28 paź 2013, 13:58
Posty: 58
Pojazd: PIAGGIO TYPHOON
Ja bym był za Malossi kolega ma go i bardzo sobie go chwali podnosi bardzo osiagi i jest bardzo dobrze zrobionny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 20:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Malossi = żeliwo, więc zawsze idzie go jeszcze uratowac,jestem za Malossi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 23:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Bierz Malossi Sporta :) Pro Replica będzie mu ładnie pasowała :)




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 03 lis 2013, 22:25 
Patryczek77 pisze:
Ja bym był za Malossi kolega ma go i bardzo sobie go chwali podnosi bardzo osiagi i jest bardzo dobrze zrobionny

DerbiKarol pisze:
Bierz Malossi Sporta :) Pro Replica będzie mu ładnie pasowała :)

x4
Malossi, polecam. Chwalę go sobie :)




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 16:11 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Dawid260 Masz go ? coś więcej o nim powiesz ? napisz do mnie na gg : 48724197




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 18:24 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
do Sport pro MK 2 musiałbyś inny set zakładać bo to bardziej mid-race niż sport jest ... a po drugie strasznie szybko się zaciarają.

Bierz Malossiego nie będziesz żałował :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 18:39 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Skoro tak mówisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 20:15 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
malossi, dr.evo ten airsal, albo Poliniak :D to są najlepsze cylki w tej kategorii czego nie weźmiesz bedziesz zadowolony :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 22:52 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Tak tylko malossi sport 70 ma 9-11koni a Stage6 MK II ma -17-19 koni, Druga sprawa MK II jedynym minusem jest to że jest to nicasil i potrzeba dłuższego czasu do zagrzania go czyli musi dłużej na ssaniu pochodzić druga sprawa nicasil nie do zdarcia moim zdaniem wiem bo sam mam MK II.
Tylko warunki żeby dobrze o niego dbać.
gaźnik 21mm dysza główna 92
olej 100% syntetyk motul 800 polecam sam go sprawdziłem. Dotrzeć cylek na tym oleju i na tym go trzymać do końca.
Druga sprawa po przebiegu 3-4tyś zmieniamy tłoka, na sel A czyli nominał ta zmiana tłoka tylko po to żeby zadbać o nasz nicasil ponieważ tłoki na którym dociera się cylek nie jest już po dotarciu zbytnio dobry na wysokie obroty bo jak wiadomo dociera się na niskich obrotach.
Potem robimy sobie 5-7 nawet jak na oleju motul 800 i dobrym paliwie 7-8 max 9 tyś wkładamy tłoka o sel. B nie zaszkodzi przehonować cylek w zależności od jego stanu ale jak bedziesz się zalecał do moich rad nie trzeba będzie go honować :)
Mieszanka na docieranie: 200ml na 5l po dotarciu czyli przejechaniu 1000-1500km zmniejszamy mieszanke do 150ml na 5l.
Polecam także dodatkową chłodnice przepływową ponieważ nicasil nie lubi wysokich temperatur wieć taka chłodnica załatwi sprawe i można spokojnie śmigać :)
Jeszcze co do tych tłoków jest sel, A , B , C i chyba nawet D więc pomyślcie sobie ile to śmigania i przy jakiej mocy i osiągach 17-19koni to nie jest mało na skuter :) To tyle w temacie sory za ortografie i pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 23:01 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Garage Monstrum Czy ja mógłbym Cię prosić o to żebyś odezwał się do mnie na GG ? zależy mi :48724197




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 23:03 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie mam gg :( ale prosze link do profilu na fb wyslij zapro i pisz :) https://www.facebook.com/mateusz.ziebka.33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 12:47 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Garage Monstrum Sport pro nigdy nie uzyska ci 19KM nawet wykresy sa w necie że moc podobna co w s6 racingu mk1. Po za tym przy każdej zmianie selekcji tłok trzeba docierać żeby dopasował się do kształtu tulei więc jak to twoim zdaniem jest? Docierasz zmieniasz tłok na selekcje większa i nie docierasz bo tłok jest idealnie spasowany? Tak na marginesie mk2 nie umywa się do jakości mk1 :cool:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 13:43 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Naziol, więc ile na takim secie da radę wyciągnąć ? http://pl.tinypic.com/view.php?pic=spyp ... nuK2fk2aBo są tam dwie pary łożysk przez pomyłkę, wariator stage6 sport pro i wydech stage6 pro replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 14:35 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Przy odpowiednich podzespołach z sport pro można około 16 konia wydusić a nie jak to pisze producent 19koni przy czym jest słabiej strojony od mhr team który uzyskuje 19 koni naprawde a nie w opisie :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 17:02 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Jest tak kupujesz oryginał cylinder i tłok głowice czyli zestaw wkładasz i docierasz normalnie 1000-1500km potem juz na normalnej jeździe dobijasz do 3-4tyś i kupujesz tłok o takiej samej sel jak nominał czyli sel A docierasz 300-500km i ogien przez pare dobrych tysi w zależności jak dbasz o cylek i na jakich podzespołach on działa. dajmy na to te 7-9tyś i kupujemy sel B wkładamy docieramy 300-500km i znowu robimy pare tysi. Kapujesz?

-- 07 lis 2013, 18:01 --

Druga sprawa to z mk II jest możliwość wyciąniecia 17-19 koni bo chodzi tu o moc na kole a nie moc cylindra! i dużo tu przekładnia robi! kumpel ma malossi sporta był na hamowni jak mial tylko cylinder i gaźnik i filtr nic wiecej i miał 10koni pojechał jak stuningował całą przekładnie miał 13 czy 14 koni ? ci co bajki? czy hamownia oszukuje a net mówi prawde?

-- 07 lis 2013, 18:02 --

Pozwala na osiągnięcie od 9 do 13 koni w zależności od regulacji napędu oraz gaźnika i doboru odpowiednich części. Widzisz co pisze??

-- 07 lis 2013, 18:02 --

To chodzi o tego sporta malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 18:32 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
@up

Tobie dziękujemy już :D Żeliwo się dociera max 1000 km a ty mówisz o nicasilu gdzie dociera się max 500-800 km ( zależy) SPORT MK II nie osiągnie 19 KM ! jak wydusisz z niego 16 KM to będzie wszystko ... Racing MK II osiąga te 18-20 KM przy dobrych wiatrach..

MOC na kole a moc na wale to dwa różne pojęcia i zawsze ta druga będzie większa, dlaczego ? Ponieważ przekładnia nawet najlepsza nie przeniesie pełnej mocy na koło. Dowód ? Nagrzewanie się przekładni, wiedza z fizyki. Ciepło to zamiana siły mechanicznej w ciepło w tym przypadku poprzez tarcie .. ( wiem że to nie dokładny opis tego zjawiska ale mniejsza).

P.S niektórzy Nicasil nawet nie docierają zostawiają tylko skuter na 20 min po złożeniu i potem może 5 km oszczędzają i potem ogień, Spotyka się to w tuningu klasy EVO high end gdzie części są tak spasowane że docierania im prawie nie potrzeba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 18:42 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Garage Monstrum 19 koni na kole ehh to ludzie przy setach polini evo tyle mają ciezko uzyskac a ty o takim cylku mówisz. Docieranie nicasilu 1500km pierwsze słysze nicasil dociera się 500km a w sporcie przeliczane jest to na motogodziny :0 po za tym nie widziałem osoby która na mk2 tyle kilometrów nabiła. Mam swój zakład co zajmuje sie cylindrami i miałem stycznośc z wieloma już mk2. Gdybyś pokazał mi wykreś że na malossi sporcie i prawie seri miał 10 koni mógł bym ci uwierzyć :) po za tym sam producent nie stwierdza takiego potencjału mocy jak oszuści z stage6




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 19:08 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
A tak w ogóle to co wy sądzicie o cylkach nicasilowy a szczególnie mk II jakis opis?
czy lepiej żeliwo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 19:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Garage Monstrum pisze:
A tak w ogóle to co wy sądzicie o cylkach nicasilowy a szczególnie mk II jakis opis?
czy lepiej żeliwo?
Przecież ty już wiesz wszystko na ten temat i to opisałeś. :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy