Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:12 
*

Rejestracja: 26 lut 2013, 16:12
Posty: 173
Pojazd: Cpi Popcorn
Obrazek czy opłaca się ten wydech za 100 kupić do cylindra s6 racing mk2




_________________

Zapraszam http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2361727#2361727 do mojego CPI


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 gru 2013, 19:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Zapytaj się sprzedawcy co to za jeden. Moim zdaniem jakiś yasuni lub stage6 pro replica (raczej ten pierwszy), więc będzie ok i się opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wygląda jak spawak.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:33 
*

Rejestracja: 26 lut 2013, 16:12
Posty: 173
Pojazd: Cpi Popcorn
on mowi ze c16 c 20




_________________

Zapraszam http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2361727#2361727 do mojego CPI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie, przy kolanku inny lakier i spawy są, nie ma większych wgniot?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:51 
*

Rejestracja: 26 lut 2013, 16:12
Posty: 173
Pojazd: Cpi Popcorn
wcale nie ma wgniot




_________________

Zapraszam http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2361727#2361727 do mojego CPI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 20:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No to weź, chyba, że jest to spawak nie wiadomo przez kogo i jak robiony, podpytaj trochę sprzedawcę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 20:37 
*

Rejestracja: 26 lut 2013, 16:12
Posty: 173
Pojazd: Cpi Popcorn
a taki wydech moze zaszkodzic cylinndrowi s6 racing mk2 jak cos bedzie nie tak
?




_________________

Zapraszam http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2361727#2361727 do mojego CPI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Przecież to jest bardzo źle zrobiony spawak, samo kolanko już nie pozwala uzyskać przyzwoitej mocy.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 21:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na jakiej podstawie to określiłeś, że kolanko nie pozwoli osiągnąć mocy oO, w dwu suwach liczy się pojemność komory rezonansowej, a nie kolanko, ono może być pozawijane i nic się nie dzieje, nie wiem skąd wyssałeś takie bujdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Kolanko w przypadku silnika 2t jest bardzo ważne, musi się równomiernie rozszerzać na całej długości oraz mieć idealną długość, to tutaj jest zupełnym przeciwieństwem idealnego wydechu - ma na oko kolanko za krótkie o połowę oraz raz się rozszerza bardziej raz mniej.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 23:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Co Ty gadasz, hahahaha, skąd masz takie informacje, długość kolanka idealna? rozszerza się? hahah nie kompromituj się człowieku, weź lepiej przeczytaj sobie, zanim coś napiszesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Polecam tobie dogłębnie wniknąć w ten temat, bo twoja wiedza jak widzę jest baaardzo powierzchowna. Na początek przeczytaj sobie temat na tym forum dotyczący tworzenia wydechu do dwusuwa, a następnie zastanów się co piszesz i w jaki sposób :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 0:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie musisz kwestionować mojej wiedzy, bo to Ty piszesz totalne bzdury, owszem, gdy w kolanku jest wgniecenie, to może nieznacznie na moc wpłynąć, ale tutaj jest kolanko równe, nie jest nigdzie powgniatane, a to czy jest szerokie, czy wąskie, to ma najmniejsze znaczenie, każdy wydech jest strojony inaczej i stosuje się różne kolanka, porównaj Yasuni R, a Malossi Big Bore :)

-- 10 gru 2013, o 00:27 --

Przyjrzyj się, od samego początku kolanka do komory jest równe, nie jest pofalowane, jedynie co to spawy, tak jak już pisałem, nie ma to znaczenia, każdy wydech jest inaczej projektowany i strojony :)

-- 10 gru 2013, o 00:32 --

@@ Tak patrzyłem na Twój skuterek, to myślałem, że 4t jak większość chinolu, a tu ku zdziwieniu 2t, ale są takie klony z silnikiem dwusuwowym, lecz to rzadkość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Jakub03 pisze:
Nie musisz kwestionować mojej wiedzy, bo to Ty piszesz totalne bzdury, owszem, gdy w kolanku jest wgniecenie, to może nieznacznie na moc wpłynąć, ale tutaj jest kolanko równe, nie jest nigdzie powgniatane, a to czy jest szerokie, czy wąskie, to ma najmniejsze znaczenie, każdy wydech jest strojony inaczej i stosuje się różne kolanka, porównaj Yasuni R, a Malossi Big Bore :)

-- 10 gru 2013, o 00:27 --

Przyjrzyj się, od samego początku kolanka do komory jest równe, nie jest pofalowane, jedynie co to spawy, tak jak już pisałem, nie ma to znaczenia, każdy wydech jest inaczej projektowany i strojony :)

-- 10 gru 2013, o 00:32 --

@@ Tak patrzyłem na Twój skuterek, to myślałem, że 4t jak większość chinolu, a tu ku zdziwieniu 2t, ale są takie klony z silnikiem dwusuwowym, lecz to rzadkość.


Po co zaczynasz o wgnieceniach? Piszę ci wyraźnie o długości i kącie rozszerzenia się kolanka. Kolanko powinno stanowić 16% całego wydechu tak jest napisane w dobrej książce o tuningu 2t, im dłuższe kolanko tym odpowiednio dłuższa jest środkowa część komory rezonansowej. Co do rozszerzania się kolanka najlepsze wyniki daje kąt w okolicach 1.5-1.8 stopnia. Więc proszę nie pisz mi, że to czy kolanko jest szerokie czy wąskie nie wpływa na osiągi, bo to totalna bzdura, jeszcze raz cię odsyłam do tego tematu: projektujemy-sportowy-wydech-pod-dany-cylinder-t81919.html następnie poczytaj sobie książeczki i spytaj osoby, które robią wydechy. Wtedy możesz tu wrócić i przyznać mi rację :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 14:44 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Jakub ma racje


Wracając do tematu Racing MK II nie pojeździ na tym wydeszku .. C 16 to na pewno nie jest.. C 20 też wątpię

Musisz mieć mocny wydech pod ten cylinder ja proponuje conajmniej R1200/1400 lub wydech Malossi MHR Team, C21, lub nawet pokusić się o polini EVO przy dobrej regulacji przy odejściu zostawisz oponę na aslafcie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 15:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
jakub681 pisze:
Jakub03 pisze:
Nie musisz kwestionować mojej wiedzy, bo to Ty piszesz totalne bzdury, owszem, gdy w kolanku jest wgniecenie, to może nieznacznie na moc wpłynąć, ale tutaj jest kolanko równe, nie jest nigdzie powgniatane, a to czy jest szerokie, czy wąskie, to ma najmniejsze znaczenie, każdy wydech jest strojony inaczej i stosuje się różne kolanka, porównaj Yasuni R, a Malossi Big Bore :)

-- 10 gru 2013, o 00:27 --

Przyjrzyj się, od samego początku kolanka do komory jest równe, nie jest pofalowane, jedynie co to spawy, tak jak już pisałem, nie ma to znaczenia, każdy wydech jest inaczej projektowany i strojony :)

-- 10 gru 2013, o 00:32 --

@@ Tak patrzyłem na Twój skuterek, to myślałem, że 4t jak większość chinolu, a tu ku zdziwieniu 2t, ale są takie klony z silnikiem dwusuwowym, lecz to rzadkość.


Po co zaczynasz o wgnieceniach? Piszę ci wyraźnie o długości i kącie rozszerzenia się kolanka. Kolanko powinno stanowić 16% całego wydechu tak jest napisane w dobrej książce o tuningu 2t, im dłuższe kolanko tym odpowiednio dłuższa jest środkowa część komory rezonansowej. Co do rozszerzania się kolanka najlepsze wyniki daje kąt w okolicach 1.5-1.8 stopnia. Więc proszę nie pisz mi, że to czy kolanko jest szerokie czy wąskie nie wpływa na osiągi, bo to totalna bzdura, jeszcze raz cię odsyłam do tego tematu: projektujemy-sportowy-wydech-pod-dany-cylinder-t81919.html następnie poczytaj sobie książeczki i spytaj osoby, które robią wydechy. Wtedy możesz tu wrócić i przyznać mi rację :)


Świetnie, naczytałeś się w internecie o kącie kolanka, średnic bla, bla bla, a wiedzy w praktyce i tak nie wykorzystasz, czytanie na umór czegoś, by udowodnić, że się jest lepszym nie ma sensu, ale rób jak uważasz, a co napisałem u góry oO każdy wydech ma inaczej zaprojektowane kolanko i komorę rezonansową, szerokość, długość itd, więc chyba nie masz się o co sprzeczać, czytaj ze zrozumieniem, a i nie musisz mnie odsyłać do takich tematów, to nie zajmuje się projektowaniem wydechów, wiem jaką pełni rolę, co wpływa jak na osiągi i to mi wystarcza, jesteś wielkim specem, wyczytać w internecie, skopiować, a za dwa dni tego nie pamiętać, no powodzenia, może pierw praktyki trochę, bo teoria od praktyki się różni, na przykładzie replicy, niby kręci te 9200 ( maksymalna moc ) z czego po założeniu wbija i do 13tys na serii :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Jakub03 pisze:
Świetnie, naczytałeś się w internecie o kącie kolanka, średnic bla, bla bla, a wiedzy w praktyce i tak nie wykorzystasz, czytanie na umór czegoś, by udowodnić, że się jest lepszym nie ma sensu, ale rób jak uważasz, a co napisałem u góry oO każdy wydech ma inaczej zaprojektowane kolanko i komorę rezonansową, szerokość, długość itd, więc chyba nie masz się o co sprzeczać, czytaj ze zrozumieniem, a i nie musisz mnie odsyłać do takich tematów, to nie zajmuje się projektowaniem wydechów, wiem jaką pełni rolę, co wpływa jak na osiągi i to mi wystarcza, jesteś wielkim specem, wyczytać w internecie, skopiować, a za dwa dni tego nie pamiętać, no powodzenia, może pierw praktyki trochę, bo teoria od praktyki się różni, na przykładzie replicy, niby kręci te 9200 ( maksymalna moc ) z czego po założeniu wbija i do 13tys na serii :)


Najpierw przeczytałem w internecie, potem w książkach i wykorzystałem to niejeden raz w praktyce :) Chyba logiczne jest to, że chcę pokazać prawdę. Tak jestem "wielkim specem", dawno mógłbym pokazać swoją wiedzę tu, ale właśnie są takie osoby na tym forum jak ty, którzy mają swoją racje i nawet jak im pokażesz prawdę popartą wieloma dowodami oni wiedzą swoje :) Tak jak pisano przez długi czas pisano, że leovince tt to jak seria, na szczęście znalazłem w internecie odpowiedni dowód na to, że tt jest taki sam jak zx i przy pomocy znajomych rozpowszechniłem to na różnych forach. Nie wiem czy wiesz, ale po tym jak skuter osiągnie maksymalną moc nadal wkręca się na wyższe obroty lecz jego moc jest niższa, a te 13 tys to chyba na stopkach :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 16:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Udowodnić Ci, że się wbija na tyle oO ? Już się tak mądrować nie musisz, owszem mam swoją rację i nie musisz się tak wywyższać, masz temat skopiowany, pewnie siedzisz i czytasz, co z tego zastosowałeś w praktyce? Bo ja jak zaczynałem, to czytałem i od razu do garażu i jak to wygląda u mnie, każdą część, zaczynało się od gaźnika, kończąc na karterach i cylindrach, także nie mów mi, że może ja nie potrafię wiedzy wykorzystać w praktyce, dobrze, że wiesz o tych wydecach tyle, świetnie, ale nie musisz się tak mądrować i kopiować mi takich poradników, już mówiłem, ja się tym nie zajmuje, mnie nie musisz nic udowadniać, a złośliwości schowaj sobie do kieszeni :)

-- 10 gru 2013, o 16:17 --

Po za tym replica osiąga maksymalną mox przy 9200 co potwierdzają wykresy, ale wydech kręci dużo wyżej, przy odkręceniu przy około 8500 obrotów wchodził do 12.5 z lekkiej górki, dochodziło do 13, przy prostej drodze 11.5/11.7 także nie mów, że nie wykręci, bo wkręca się dobrze, a mocy mu nie brakuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 16:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Powróćcie do tematu :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy