Dzisiaj jest 03 sie 2025, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2013, 15:55 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 14:04
Posty: 61
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Rieju MRT Pro
Witam, który będzie lepszy z tych cylindrów ? Oba maja podobną moc,v-max,wytrzymałośc ? Może są jakieś lepsze cylki w podobnej cenie to podajcie nazwę. Do tego setupu chciałem dokupic wał Top Racing NG,wydech Conti CHR oraz gaźnik dellorto 21. Wszystko razem się zgra ?




_________________

Sprzedam Aprilie Scarabeo !!!!! 1600zł
gg 10461815

http://tablica.pl/oferta/aprilia-scarab ... 084a7ef0c0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 gru 2013, 14:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Nie polecam Airsala bo ma kiepskiej jakości nicasil. Ja bym wlał Top Due Plus Modular lub Stage6 MKI




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 11:22 przez mati-98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2013, 19:34
Posty: 372
Pojazd: SR
Streetrace bardzo fajny cyl polecam jeśli chcesz racing dosyć tani to motoforce racing




_________________

aprilia-sr-full-sport-t363512.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 16:00 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Streetrace to gówno.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 19:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Streetrace to gówno.

x3
Jest bardzo źle spasowany




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 6:09 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
mati-98 Top due chłopie naucz się poprawnie pisać tą nazwę :ups:

Co do airsala cena mówi sama za siebie :) sport uzyskuje gdzieś około 8,5 konia t6 około 12 koni więc nie są to demony mocy oraz ich żywotność ma wiele do życzenia za sprawką nicasilu co prawda grubość jego to max jaka może być położona ale niestety ten nicasil nie jest jakoś porządnie wzmocniony i uszlachetniony co za tym idzie potrafi szybko się ścierać bądź i też oderwać się i narobić śmietniku :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
mati-98 Top due chłopie naucz się poprawnie pisać tą nazwę

Co do airsala cena mówi sama za siebie sport uzyskuje gdzieś około 8,5 konia t6 około 12 koni więc nie są to demony mocy oraz ich żywotność ma wiele do życzenia za sprawką nicasilu co prawda grubość jego to max jaka może być położona ale niestety ten nicasil nie jest jakoś porządnie wzmocniony i uszlachetniony co za tym idzie potrafi szybko się ścierać bądź i też oderwać się i narobić śmietniku

Sory zawsze jakoś mi sie cos myli :D Ale dzięki za zwrócenie uwagi, od razu posta poprawie :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 14:24 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Motoforce racing :) polecam, albo MK 1


ogólnie ja miałem dylemat między airsal t6 vs motoforce ale wybrałem motoforca i nie narzekam bo jest szatan i narazie ( 1,5 k nim zrobiłem) nie widzę żadnych oznak zużycia.


Jedyna rada jak masz AC to daj go odrazu do honowania o jakieś 0.02 bo tłok jest dość ciasno spasowany i przy wyższych temp. zachaczy ( mi prawie prawie zachaczył przy 150 stopniach ale teraz właśnie zrobiłem takie honowanie i już bez spiny można jeździć)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 19:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
MKI jest bardzo dobrym cylkiem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
mati-98 pisze:
Komor pisze:
Streetrace to gówno.

x3
Jest bardzo źle spasowany


Denerwujesz mnie już powoli człowieku. Wypowiadasz się w wielu tematach nie mając za grosz pojęcia na dany temat. Co do Streetrace świetna wypowiedź Marcina na ich temat:

Marcin194 pisze:
Wielokrotnie spotkałem się na tym forum z opinią "Przecież to tylko sport, wystarczy mu gaźnik 17.5mm. Niestety ta teza jest błędna. Wielkości gardzieli gaźnika nie dobiera się do wyimaginowanej - przez producentów cylindrów - klasy, będącej jedynie chwytem marketingowym. Otóż nie moi drodzy. Wielkość gardzieli gaźnika dobiera się do wielkości okien płuczących w cylindrze. Swego czasu Stage6 - oczywiście we współpracy z Atheną - wprowadziło nową serię cylindrów MKII. Zmiany w mapie kanałów nowej serii były na tyle duże, że gaźniki 17.5mm które całe tabuny znawców zalecały do streetrace'a MKI okazały się zdecydowanie za małe. Efekt? "Szitrejsy się zacierają! Tłoki są beznadziejne bo szybko puchną!"
Już streetrace MKI (jako warunek optymalny) wymagał gaźnika o niecałe 0.9mm większej gardzieli, niż ten "zalecany" przez forumowych mistrzów tuningu. Jakoś to pracowało. Nie zacierało się. Ale w przypadku doboru gaźnika i tak lepiej postępować w myśl zasady: "Odrobinę więcej, aniżeli mniej.".




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 0:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tom_Q pisze:
mati-98 pisze:
Komor pisze:
Streetrace to gówno.

x3
Jest bardzo źle spasowany


Denerwujesz mnie już powoli człowieku. Wypowiadasz się w wielu tematach nie mając za grosz pojęcia na dany temat. Co do Streetrace świetna wypowiedź Marcina na ich temat:

Marcin194 pisze:
Wielokrotnie spotkałem się na tym forum z opinią "Przecież to tylko sport, wystarczy mu gaźnik 17.5mm. Niestety ta teza jest błędna. Wielkości gardzieli gaźnika nie dobiera się do wyimaginowanej - przez producentów cylindrów - klasy, będącej jedynie chwytem marketingowym. Otóż nie moi drodzy. Wielkość gardzieli gaźnika dobiera się do wielkości okien płuczących w cylindrze. Swego czasu Stage6 - oczywiście we współpracy z Atheną - wprowadziło nową serię cylindrów MKII. Zmiany w mapie kanałów nowej serii były na tyle duże, że gaźniki 17.5mm które całe tabuny znawców zalecały do streetrace'a MKI okazały się zdecydowanie za małe. Efekt? "Szitrejsy się zacierają! Tłoki są beznadziejne bo szybko puchną!"
Już streetrace MKI (jako warunek optymalny) wymagał gaźnika o niecałe 0.9mm większej gardzieli, niż ten "zalecany" przez forumowych mistrzów tuningu. Jakoś to pracowało. Nie zacierało się. Ale w przypadku doboru gaźnika i tak lepiej postępować w myśl zasady: "Odrobinę więcej, aniżeli mniej.".

O kurde, pokaż mi gdzie mogę dostać Streetrace Mk1 lub Mk2, bo takie coś nie isnieje. Widać jaką Ty masz wiedzę na ten temat. Stage ma serię Mk1 i Mk2 ale są to cyle Sport Pro ale nie Streetrace. Wiem co mówię, bo wystarczyło by, żebyś sobie kupił szitrejsa i złożył na sucho i zobaczył jakie są luzy między tłokiem a cylem i byś się zdziwił kolego :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Komor pisze:
Widać jaką Ty masz wiedzę na ten temat


Napisz do Marcina, powinien Ci wytłumaczyć wszystko.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 10:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie muszę bo Marcina post dotyczy spasowania gaznik-cylinder, a ja mowie o spasowaniu cylinder-tłok w streetrace.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 10:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
O kurde, pokaż mi gdzie mogę dostać Streetrace Mk1 lub Mk2, bo takie coś nie isnieje. Widać jaką Ty masz wiedzę na ten temat. Stage ma serię Mk1 i Mk2 ale są to cyle Sport Pro ale nie Streetrace. Wiem co mówię, bo wystarczyło by, żebyś sobie kupił szitrejsa i złożył na sucho i zobaczył jakie są luzy między tłokiem a cylem i byś się zdziwił kolego

Chodzi mi o Stage6 MKI a nie o streetrace mkI jak ktoś sie nie zna to tak pewnie pomyśli.
Tom_Q pisze:
Denerwujesz mnie już powoli człowieku. Wypowiadasz się w wielu tematach nie mając za grosz pojęcia na dany temat. Co do Streetrace świetna wypowiedź Marcina na ich temat:

Oj przepraszam bardzo już w innym temacie sie na ten temat rozpisałem i nie mam ochoty pisać kolejny raz. Chociaż można streetrace kupic dać do honowania i będzie ok




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 11:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Komor pisze:
O kurde, pokaż mi gdzie mogę dostać Streetrace Mk1 lub Mk2, bo takie coś nie isnieje. Widać jaką Ty masz wiedzę na ten temat. Stage ma serię Mk1 i Mk2 ale są to cyle Sport Pro ale nie Streetrace. Wiem co mówię, bo wystarczyło by, żebyś sobie kupił szitrejsa i złożył na sucho i zobaczył jakie są luzy między tłokiem a cylem i byś się zdziwił kolego

Chodzi mi o Stage6 MKI a nie o streetrace mkI jak ktoś sie nie zna to tak pewnie pomyśli.
Tom_Q pisze:
Denerwujesz mnie już powoli człowieku. Wypowiadasz się w wielu tematach nie mając za grosz pojęcia na dany temat. Co do Streetrace świetna wypowiedź Marcina na ich temat:

Oj przepraszam bardzo już w innym temacie sie na ten temat rozpisałem i nie mam ochoty pisać kolejny raz. Chociaż można streetrace kupic dać do honowania i będzie ok

Nie wiem czy ta wypowiedź Twoja odnośnie Mk1 a Streetrace byla do mnie czy do Tom_Q, ale ja w swojej wypowiedzi właśnie zawarłem to, że Marcin pisał o Mk1 i Mk2 a nie o Streetrace.
Tak można go dać do honowania i ładnie będzie latać, ale to nie lepiej już kupić inny cylek?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 11:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Nie wiem czy ta wypowiedź Twoja odnośnie Mk1 a Streetrace byla do mnie czy do Tom_Q, ale ja w swojej wypowiedzi właśnie zawarłem to, że Marcin pisał o Mk1 i Mk2 a nie o Streetrace.
Tak można go dać do honowania i ładnie będzie latać, ale to nie lepiej już kupić inny cylek?

Jak by mi chodziło o streetrace to bym napisał streetrace a nie MKI
A to, że można dać do honowania to piszę by ktoś kto sie nie zna moze wiedział jak załatwić sprawę. Wiadomo, ze streetrace wtedy wyjdzie juz w podobnej cenie jak Malossi Sport 70 który jest mocniejszy i ogólnie lepszy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy