Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2014, 22:39 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam!
Zastanawiam się nad kupnem Yamahy bw's z 1996.
Jej obecny setup to:
- cylinder parmakit 70ccm
- wariator Polini speed control
- przeciwtalerz Polini air
- sprzęgło Polini 2g evo 2
- pasek Hebo kevlar
- gaźnik Dellorto 17,5 - dysza 90
- filtr powietrza Polini AirBox
- membranka Polini zielona
- rolki Polini 4.6g

V-Max 90-100km/h

Po zakupie chciałbym nieco udoskonalić ten sprzęt a mianowicie do setupu podanego powyżej dołożyć:
- cylinder Stage6 Racing 70cc
- gaźnik Dellorto 21mm
- wydech Yasuni C16
- wał korbowy Top Racing High-Tech 10mm

Co myślicie? Będzie ogień?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sty 2014, 23:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No wszystko ładnie pięknie, ale ja zamiast high-tech wziałbym Evolution NG, wał nie do zarżnięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 3:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak kolega wyżej. Będzie ogień, fajny zestaw wybrałeś.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 11:28 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
ng evo to młodszy brat Hi tech czyli HI TECH jest wytrzymalszy.

V 16 będzie Ok ale będzie ci ograniczać cylka. Tutaj by idealnie R1200 pasował/c21 i gaźnik 24 jak chcesz wykorzystać na full cylinder ale jak ci wystarczy to setup dobry :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 11:35 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
kamilsuder23 pisze:
ng evo to młodszy brat Hi tech czyli HI TECH jest wytrzymalszy.

V 16 będzie Ok ale będzie ci ograniczać cylka. Tutaj by idealnie R1200 pasował/c21 i gaźnik 24 jak chcesz wykorzystać na full cylinder ale jak ci wystarczy to setup dobry :)


Wiem ale koszty mi na to nie pozwalają więc zdecyduje się na C16 i 21mm

Lecz dokonałem jeszcze zmian a mianowicie
Gaźnik Hebo Racing 21mm
Wał Hebo Performance




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy