witajcie, jako iż spalanie na amalu 21mm i racingu 70cc to jest jakaś porażka (GS500E mi tyle nie pali przy palowaniu a moc nie porównywalna) wracam do 50cc i mikuni 16mm

Chciałbym zastosować cylinder z oryginalnego minarelli LC (aerox/sr) 50cc z tłokiem keewaya na 12mm bo ponoć są mocniejsze i żywotniejsze te cylki troszkę, i delikatnie podnieść okno wydechowe + rozwiert przy łączeniu z wydechem na 29mm (pro replica tyle ma:) I zastanawiam się czy to będzie dobrze działać z tym napędem który posiadam..oraz nie wiem w jakie dysze celować więc napiszę co mam i proszę was o rade. Mam nadzieje, że ten cylinder + pro replica jakoś się zgra.. no i spalanie kosmiczne nie bedzie

Cylinder 50cc Minarelli LC po delikatnym porcie
Gaźnik Mikuni VM16 (dysza ?)
Zawór Malossi
Wariator TopRacing NG (rolki 3,5g/4g/5,5g -> aktualnie przy racingu 70cc dobrze bylo na 5,5g)
Przeciwtalerz Motoforce Racing CNC
Nawiercona oryginalna obudowa filtra z tyłu (musiała dostarczyć więcej powietrza przy amalu 21mm)
Pas Malossi X-Special
Kartery po porcie i flowie pod racinga 70cc -> mam nadzieje że starczy mięsa w tym cylu 50cc zeby to rozwiercic..
Sprzęgło i dzwon to NOWA seria prosto z nowego CPI i przejechalem na tym jakieś 5km więc nie mam zamiaru sprzedawać/wymieniać
I teraz proszę was o doradzenie mi w jakim przedziale kupić te dyszę do mikuni vm16
MAJĄC NA UWADZE NAWIERCANĄ OBUDOWE FILTRA I TO, ŻE KANAŁY W KARTERACH SĄ SPORO WIĘKSZE NIŻ SERYJNEPozdrawiam !:)