Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2014, 10:11 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Witam!
Czy gdy będę miał gaźnik 24mm Motoforce to czy zamontuje go do seryjnego króćca Yamaha Aerox?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 mar 2014, 10:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie króciec musisz zmienić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 10:51 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
a 21mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 11:47 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Oba gaźniki są spore więc przy 21 pewnie też będziesz musiał... A poza tym to po co chcesz tak duży gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 12:37 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Żeby mieć większą moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 12:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gaznik 21 wejdzie na seryjny króciec.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 13:09 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
przy okazji co o tym myślicie?
Cylinder Kit Motoforce Racing 70cc /596zł
Gaźnik Motoforce Racing 21mm /351zł
Wydech Yasuni C16 /800zł
Wał korbowy Top Racing Evolution NG 10mm /330zł
Wariator Malossi Multivar /245zł

reszta seria, czy aby na pewno da rade seryjny króciec? bo nie mam hajsu więcej ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 13:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Kup lepiej oryginalny dellorto 21, prawie 100 zł taniej.
Wejdzie na króciec spokojnie, tylko trzeba mocniej wcisnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 13:28 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
btw. gdzie kupię Motoforca racing... na mielochu go nie ma i na scooterking też...
Aerox lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 13:33 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
''Bo nie mam hajsu więcej'' - do tego jeszcze będziesz musiał kupić porządne łożyska, pasek, centralki i rolki żeby to wyregulować... Do tego płytki karbonowe do zaworu, bo zapewne też masz serie, nie wspominając o jakimś porządnym filtrze powietrza. Więc jak nie masz więcej hajsu to powodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2014, 17:23 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
jakieś 200zł się znajdzie... to wydam na pasek i ew rolki.
skuter ma 3600 przebiegu więc bez przesady... wszystko to co niezbędne żeby funkcjonował wymieniłem powyżej.

miałem kumpla który miał S6 Pro MKI R1200 s6 24mm i r/t oversize reszta seria i latał jak głupi...
potem kupił wał i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 16:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dawidovvy pisze:
Kup lepiej oryginalny dellorto 21, prawie 100 zł taniej.
Wejdzie na króciec spokojnie, tylko trzeba mocniej wcisnąć.

Motorforce Racing ma taką sama budowe jak s6 mkII 24mm i zbliżoną jakość wykonania, oraz posiada dyszę power jet, wiec na pewno będzie miał na nim lepsze chłodzenie i większą moc niz na zwykłym Dellorto




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 17:58 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
Dawidovvy pisze:
Kup lepiej oryginalny dellorto 21, prawie 100 zł taniej.
Wejdzie na króciec spokojnie, tylko trzeba mocniej wcisnąć.

Motorforce Racing ma taką sama budowe jak s6 mkII 24mm i zbliżoną jakość wykonania, oraz posiada dyszę power jet, wiec na pewno będzie miał na nim lepsze chłodzenie i większą moc niz na zwykłym Dellorto


tylko zauważ że lepiej żeby miał troszkę gorsze osiągi a miał 100 zł w kieszeni i kupił łożyska bo inaczej to nie wytrzyma za długo.. Już prędzej wał seria wytrzyma niż łożyska, które są robione pod 10 k Rpm a ty im walniesz 14 i myślisz że nic im się nie stanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 18:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
tylko zauważ że lepiej żeby miał troszkę gorsze osiągi a miał 100 zł w kieszeni i kupił łożyska bo inaczej to nie wytrzyma za długo.. Już prędzej wał seria wytrzyma niż łożyska, które są robione pod 10 k Rpm a ty im walniesz 14 i myślisz że nic im się nie stanie ?

Dla twojej wiadomosci to łozyska maja duży zapas obrotów, wiadomo, że do 70 kupuje sie z luzem C4, takie SKF-y wytrzymują 20 tys, a te 14 tys to niektóre EVO kreca, a nie sporciki i racingi
Ja bym wolał skompletować części ew jak będzie brak kasy na reszte to w przerwie zrobic flow karterów i polerke okna wydechowego, a jak chajs się już zarobi lub na jakieś świeta mu wpadnie to kupić reszte i poskładać. Zawsze tez może pomyśleć i nie wydawać 800zł na c16, które mają tendencje do pękania, mowa tu o tych nowych i kupić starszą używkę lub Technigasa Triopsa




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 19:44 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
tylko zauważ że lepiej żeby miał troszkę gorsze osiągi a miał 100 zł w kieszeni i kupił łożyska bo inaczej to nie wytrzyma za długo.. Już prędzej wał seria wytrzyma niż łożyska, które są robione pod 10 k Rpm a ty im walniesz 14 i myślisz że nic im się nie stanie ?

Dla twojej wiadomosci to łozyska maja duży zapas obrotów, wiadomo, że do 70 kupuje sie z luzem C4, takie SKF-y wytrzymują 20 tys, a te 14 tys to niektóre EVO kreca, a nie sporciki i racingi
Ja bym wolał skompletować części ew jak będzie brak kasy na reszte to w przerwie zrobic flow karterów i polerke okna wydechowego, a jak chajs się już zarobi lub na jakieś świeta mu wpadnie to kupić reszte i poskładać. Zawsze tez może pomyśleć i nie wydawać 800zł na c16, które mają tendencje do pękania, mowa tu o tych nowych i kupić starszą używkę lub Technigasa Triopsa


Do każdego posta musisz swoje mizerne poprawki wpakować :) no to mówię że seria łożyska mają zapas do 10- 12 k zależy. Oj zdziwiłbyś się nawet sport wyżyłowany potrafi do tych 13 wykręcić nie mówię o czymś mocniejszym, a tak się składa że mam motoforc'a i wiem że dla niego 14k to nie jest jakoś nie możliwe bo obrotomierz mam skalowany do 13k a obróciło mi go i urwało wskazówkę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Do każdego posta musisz swoje mizerne poprawki wpakować no to mówię że seria łożyska mają zapas do 10- 12 k zależy. Oj zdziwiłbyś się nawet sport wyżyłowany potrafi do tych 13 wykręcić nie mówię o czymś mocniejszym, a tak się składa że mam motoforc'a i wiem że dla niego 14k to nie jest jakoś nie możliwe bo obrotomierz mam skalowany do 13k a obróciło mi go i urwało wskazówkę



Tak tak tak samo jak kumpel mi opowiadał jak jechał simsonem i wskazówka rozpoczęła swój ruch od 0 i wykonała pełny obrót i znowu wskazała 0 :lol:
A jesli twój sport kreci takie obroty, to kreci martwe obroty, które skutkują jedynie złym wpływem na silnik, bo go przez to dodatkowo katujemy
A i moje poprawki nie są mizerne, bo jakoś jak byś sam to wiedział to bys takich głupot nie pisał.
A co do wyzyłowanego sporta, to po porcie można wykrecic troche wyzsze obroty, ale na pewno nie te 13 tys bo tyle nie da rady na seryjnym zapłonie.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2014, 12:13 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
Do każdego posta musisz swoje mizerne poprawki wpakować no to mówię że seria łożyska mają zapas do 10- 12 k zależy. Oj zdziwiłbyś się nawet sport wyżyłowany potrafi do tych 13 wykręcić nie mówię o czymś mocniejszym, a tak się składa że mam motoforc'a i wiem że dla niego 14k to nie jest jakoś nie możliwe bo obrotomierz mam skalowany do 13k a obróciło mi go i urwało wskazówkę



Tak tak tak samo jak kumpel mi opowiadał jak jechał simsonem i wskazówka rozpoczęła swój ruch od 0 i wykonała pełny obrót i znowu wskazała 0 :lol:
A jesli twój sport kreci takie obroty, to kreci martwe obroty, które skutkują jedynie złym wpływem na silnik, bo go przez to dodatkowo katujemy
A i moje poprawki nie są mizerne, bo jakoś jak byś sam to wiedział to bys takich głupot nie pisał.
A co do wyzyłowanego sporta, to po porcie można wykrecic troche wyzsze obroty, ale na pewno nie te 13 tys bo tyle nie da rady na seryjnym zapłonie.


Mam mid-race ( motoforce racing) i to nie są jego martwe obroty :P a co tu ma zapłon ? mogę ci zdj zrobić jak wskazówkę uwaliło i żadne martwe obroty nie były bo ciągnął jak szatan a martwe się tym charakteryzują że cylek już nie oddaje takiej mocy jaką ma i jest poprostu słaby na tych obrotach. Zapłon mam seryjny P/G i daje radę, wiadomo że jakbym miał sport zapłon to dużo lepiej by się wkręcał miał stabilniejszą iskrę itp. ale cóż 800 zł na zapłon to przegięcie jak dla mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 22:25 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Nie można się sugerować takim obrotomierzem... Mój znajomy ma Rometa który mu się do 10 kręci na obrotomierzy z Golfa II podłączonym przez ''wujka elektryka''. Jeśli nie pojedziesz na hamownie to się nie dowiesz. Częśto widać opisy części na sklepach internetowych i mają tam swój jakiś zakres, a te liczniki mówią całkiem co innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 18:27 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Mołdi pisze:
Nie można się sugerować takim obrotomierzem... Mój znajomy ma Rometa który mu się do 10 kręci na obrotomierzy z Golfa II podłączonym przez ''wujka elektryka''. Jeśli nie pojedziesz na hamownie to się nie dowiesz. Częśto widać opisy części na sklepach internetowych i mają tam swój jakiś zakres, a te liczniki mówią całkiem co innego.



Może i racja ale chyba te obrotomierze nie oszukują aż o 2 tyś rpm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 12:06 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Skoro Romet potrafił zakręcić do 10k obrotów... To obawiam się że czasem nawet i więcej niż 2 tyś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy