Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2014, 19:16 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Moi drodzy koło ilu koni musi mieć aerox aby zostawiać osobówki w tyle, i żeby miał mocne przyspieszenie.Mam mętlik w głowie chcę stuningować mojego aeroxa jak najlepiej ale w gre wchodzi tylko klasa sport/racing mam do dyspozycji 1500 zł licząc to że kupię wydech urzywany a resztę nową.JAKI KUPIĆ CYLINDER CZY TRZEBA WYMIENIC ŁORZYSKA I WAŁ ? Proszę o odpowiedz najlepiej jak by ktoś ułorzył mi setupa .




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2014, 8:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Za 1500zł zapomnij, że będzie to rakieta. No chyba, że 126p chcesz wsysać ;) Szukaj używek samych, z nowych nic nie złożysz... Z kolegą składamy teraz Italjet'a dragstera na klase midrace i wrzuciliśmy S6 70 streetrace, w którym możliwe, że będziemy robić porting. Dellorto 17.5mm (może wjedzie 19mm) Wał Top racing evo, łożyska SKF C4, wariator Hebo NG, sprzęgło na razie seryjne z czerwonymi sprężynkami, dziś przyjdzie wydech Giannelli Reverse. Licznikowe bez tłumika leciał ponad 90, przyśpieszenie też na niejednym zrobiło wrażenie, myślę, że CBR 125 by nie miało szans tak do 70.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2014, 13:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
yamaha777 pisze:
JAKI KUPIĆ CYLINDER CZY TRZEBA WYMIENIC ŁORZYSKA I WAŁ ?

Jesli są w bdb stanie to nie trzeba, ale łozyska mogąś się później odezwać. Cylinder ja bym brał Malossi Sport 70 lub Top Performance Trophy 70
Kominek ja bym szukał Pro Replice, bo jest mocniejsza od Yasuni R, jest b duzo uzywanych w niskich cenach. Gaźnik Dellorto 19mm wariator Stage6 Sprt Pro, sprzęgło Polini for Race 3G, według mnie bardzo dobre i tańsze do s6 tq
Czyli mamy tak
500
300
gaźnik używany 150zł
wariator 250zł
sprzęgło 220zł
razem mamy niecałe 1500zł, radze odłożyć troche grosza na regulację i inne wydatki typu łozysko igiełkowe




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy