Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2014, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam!
...jak w temacie, na którym zestawieniu osiągnę większą moc.
ew. prosił bym o +/- tych zestawień.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 8:12 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Moim zdaniem Sport Pro MK II i c16 :mrgreen:

Co do plusów i minusów :

Jaśki lepiej chwyta rdza, ale są mocniejsze

Stage6 pro replica- Lepsze wykonanie, nie łapie rdza, słabszy od Yasuni, Mit krąży, że ciężki w regulacji.




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
SpeedFIGHTer2 pisze:
Moim zdaniem Sport Pro MK II i c16 :mrgreen:

Co do plusów i minusów :

Jaśki lepiej chwyta rdza, ale są mocniejsze

Stage6 pro replica- Lepsze wykonanie, nie łapie rdza, słabszy od Yasuni, Mit krąży, że ciężki w regulacji.

Pytam konkretnie o Pro replice i MKII... gdybym miał hajs to pewnie robił bym big bore :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:05 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Chcesz włożyć Pro Replice pod Racinga dobrze zrozumiałem ? :D

Jak chcesz to kup Pro a nie Replice. Na tym wydechu nie osiągniesz mocy. Jak będzie chodził ? Po co ci taki cylek jak wydech będzie psuł wszystko. To już lepiej kup jakiegoś sporta kasy Ci zostanie, i mniej będzie palił.


Nie zapominaj , że zmiana cylindra na większą pojemność to duże koszty
gaźnik, wał , łożyska itp. No i jest to oczywiście nie legalne :)




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Nie myśl że tylko to chcę bo reszta setu już u mnie jest tylko chodzi mi o cylinder i wydech.
Chyba się nie znasz bo Sport MKII to nie jest racing raczej mid race.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:18 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
No to bierz Pro Replice i śmigaj w czym problem :mrgreen:




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
No w dylemacie bo nie wiem, na którym zestawieniu uzyskam lepsze osiągi czy na dr.evo + c16 czy na tej replice i MKII




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:25 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Tak jak wspomniałem Sport Pro MKII z Yasuni C16 to by był dobry zestaw....

Dr Evo to Sport.... To są cylindry innych klas.


To już lepiej bierz Dr. Evo i c16.

Decyzja należy do Ciebie, co byś nie zrobił-potem i tak będziesz żałować, bo potem i tak bd chciał coś mocniejszego.




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
To źle wspomniałeś i albo nie umiesz czytać albo nie czytasz bo wcześniej napisałem że nie mam hajsu żeby zamonotwać C16 i MKII.

Chodzi mi o te dwa zestawy które podałem i nic więcej.
To że jest inna klasa w tym przypadku nie ma znaczenia bo top p/ dr.evo to najmocniejsze sporty z C16 wyciskasz z nich wiele.
Skoro ludzie potrafią zrobić szlif w dr.evo pod C30 to nie widzę tu problemu :)

Ale nadal nie wiem który setup
czy Mocny komin i słabszy cyl czy na odwrót.

SpeedFighter nie masz pojęcie w temacie, wnioskując to po twoich wypowiedziach więc raczej ty mi nie pomożesz.

Dalej czekam na zdanie kogoś w temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:46 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Skoro ja się nic nie znam a Ty twierdzisz , że jesteś specjalistą to po co się pytasz na forum ? Nie umiesz czytać , ze zrozumieniem moich postów napisałem Ci wyraźnie Dr.Evo 70 i Pro replica ....

Napisałbym, że lepiej Malossiego Sporta 70 ale ja się nie znam ... :)

Dla mnie możesz robić szlif nawet pod Yoshimurę ... :lol:




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 16:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A ja powiem tak Stage6 SPort Pro mkII to szajs, nicasil wyciera się w okolicach okna wydechowego.
Ja na twoim miejscu brał bym Motoforce Racing i c16 używane, bedzie moc i żywotność




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 18:28 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
mati każdemu odradzasz tego mk2 masz jakieś podstawy, żeby tak myśleć...? czy tylko dlatego, że raz gdzieś ktoś napisał, że wyciera się nicasil przy oknie...? ja co do cylindra to Ci nic konkretnego nie polecę xD ale ogólnie celował bym w klasę wyższą niż sport i do tego podbił bym do jakiegoś majstra żeby zrobił ładnego spawaka z nierdzewki pod to i będzie zestawik najlepiej zgrany:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 19:04 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
młody135 pisze:
mati każdemu odradzasz tego mk2 masz jakieś podstawy, żeby tak myśleć...? czy tylko dlatego, że raz gdzieś ktoś napisał, że wyciera się nicasil przy oknie...? ja co do cylindra to Ci nic konkretnego nie polecę xD ale ogólnie celował bym w klasę wyższą niż sport i do tego podbił bym do jakiegoś majstra żeby zrobił ładnego spawaka z nierdzewki pod to i będzie zestawik najlepiej zgrany:P


Seria MK 2 od Stage, jest produkowane przez inną fabrykę niż te stare i posiada ciulowej jakości nicasil który już 2 razy wyciągałem w płatach z cylka ( 2 kumpli miało jeden Sporta drugi racinga) także może jest to gruba wartstwa ale jakość masakryczna. Ja polecam motoforce + c16 ( używka) a jak nie masz hajsu to bier dr evo + c 16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 19:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Seria MK 2 od Stage, jest produkowane przez inną fabrykę niż te stare

Były produkowane przez Athene
młody135 pisze:
mati każdemu odradzasz tego mk2 masz jakieś podstawy, żeby tak myśleć...? czy tylko dlatego, że raz gdzieś ktoś napisał, że wyciera się nicasil przy oknie...? ja co do cylindra to Ci nic konkretnego nie polecę xD ale ogólnie celował bym w klasę wyższą niż sport i do tego podbił bym do jakiegoś majstra żeby zrobił ładnego spawaka z nierdzewki pod to i będzie zestawik najlepiej zgrany:P


Cyba to są właśnie podstawy by odradzić ten cylinder, przeciez to nie jest zakup za 50zł, tylko za 600zł, a za taką kwotę JA, bo nie wiem jak ty wymagam bdb jakości




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 20:25 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
każdy wymaga jakości:P i ja osobiście 600zł za cylinder bym w życiu nie dał bo dla mnie to jest dużo kasy (każdy ma inne wartości w tej kwestii) wolał bym kupić żeliwnego sporta i dać do portingu ale z tego co ja widzę na serii mk2 trochę ludu jeździ i jakoś nie narzekają i kupują to:P a jakieś przypadki sporadyczne napewno się zdarzają i czasami nie koniecznie może to być wina cylindra lecz może to wynikać także z eksploatacji...:P a ogólnie rzecz biorąc kupując cylek na nicasilu to zawsze trzeba żyć w lekkim stresie bo dość, że wydasz na niego więcej (w większości przypadków) to jeszcze trzeba się liczyć z tym, że tego już nie odratujesz w razie czego... (jedynie tuleja ale to nie zbyt opłacalne)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Zdecydowałem się na

-Cylinder Motoforce Sport 70cc
-Gaźnik Motoforce 17,5mm dysza 90
-Stożek Malossi E5
-Wydech Yasuni C16
-Wariator Kit Stage6 r/t Oversize 3,5g dociskowa różowa
-Sprzęgło Polini For Race 3g jakie sprężynki? białe/niebieskie?
-Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
-Pasek napędowy Dayco wzmacniany, nie kevlar.
+ do tego jakieś łożyska na wał teflonowe ponieważ mój obecny wał oryginalny ma 3600km więc jest ok.
set do roxa.

ta regulacja typu rolki itd co podałem jest okej? nie będzie sytuacji że nie bedzie mi chciał jechać czy coś? pierwszy raz będę coś wymieniał rox full seria.

jest to spasowane żebym osiągną na tym fajny rezultat?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 9:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wszystko ok ale daj gaznik 19.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 14:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
każdy wymaga jakości:P i ja osobiście 600zł za cylinder bym w życiu nie dał bo dla mnie to jest dużo kasy (każdy ma inne wartości w tej kwestii) wolał bym kupić żeliwnego sporta

Malossi Sport 70 nowy kosztuje ponad 550zł, mówie tu do miny horizontal, a sport pro te dobre 650zł
Rafalak pisze:
Wszystko ok ale daj gaznik 19.

JA bym się pokusił nawet o 21mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 14:30 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
młody135 pisze:
każdy wymaga jakości:P i ja osobiście 600zł za cylinder bym w życiu nie dał bo dla mnie to jest dużo kasy (każdy ma inne wartości w tej kwestii) wolał bym kupić żeliwnego sporta i dać do portingu



mati nie urywaj wypowiedzi w połowie bo tracą one sens... a co do cen to równie dobrze można kupić jakiś zatarty żeliwny cylinder za dosłownie grosze (do 100zł) i kupić tłok (np meteora za ok 150zł) i szlif (40-60zł) i wychodzi taki sam set za pół ceny... nie wiem jak inni ale ja tak jestem wychowany, że nie ma co przepłacać skoro można zrobić to samo taniej xD pozdrawiam;)

a gaźnik tak jak wyżej koledzy mówią nie żałował bym mu:P ja mam 21mm w 70ccm i nie pali więcej na nim niż zajechana seria na gaźniku 12mm xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
cylinder za dosłownie grosze (do 100zł) i kupić tłok (np meteora za ok 150zł) i szlif (40-60zł)

ZA 100zł nic ciekawego nie ma, pordzewiałe, poniszczone zazwyczaj, tłoki meteora nie są wcale takie dobre, wolę Vertexy, a oryginał do malossiego kosztuje około 200zł, szlif 50zł tak jak pisałes i robi nam się 350zł jeszcze nowe uszczelki 30zł no i mamy 380zł, nalezy jeszcze doliczyć koszty przesyłki, cylinder 25zł, tłok 25zł i zawiesc do szlifu, ja mam koło 50km muszę 4 razy tę trase pokonać, więc 4x3l=12l 12l x 6zł = 72zł więc robi nam się 472zł i nie mamy niestety oryginalnych płytek membrany, carbonowych dodawanych do zestawów, koszta 40zł, robi się koło 520zł, wystarczy, że dołożymy parędziesiąt i mamy nóweczkę, bez żadnej ryski na gładzi (wiadomo po szlifie nie bedzie, ale zleży jak był przytarty mocno, lub czy szlifiarz dobrze zrobił robotę)




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy