Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2014, 16:14 
*

Rejestracja: 03 kwie 2014, 17:21
Posty: 26
Pojazd: Yamaha aeroxx
Wiatam! Chciałbym stunigować aeroxa na serii do 2000 jaki cylinder 70 jakis setup ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 kwie 2014, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Wydech: Yasuni R/ Stage6 Pro Replica
Wariator: Stage6 Sport Pro/ Top Racing Next Generation
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Przeciwtalerz wariatora: Top Racing
Pasek: Malossi X-Special
Dzwon: Tec CNC R/ Motoforce Racing
Gaźnik: DellOrto 19mm
Zawór i króciec: Stage6 MKII
Cylinder: DR Evolution 70/ Malossi Sport 70
Łożyska: SKF C4 lub C3H




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2014, 19:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli ta 50 jest w dobrym stanie, to ją zostaw, bo na zestaw z cylindrem 2000zł to mało, do LC są droższe części, niż do AC, aczkolwiek za 2tys. złotych też dobry setup można mieć.

Wydech: Polini For Race3/4 używany w granicach 300-400zł znajdziesz zapewne.
Wariator: Top Racing Evolution NG- polecam, niska cena, świetne wykonanie, mega osiągi.
Sprzęgło: Tec Evo Racing, tak jak kolega wyżej wymienił, sam jej mam przy swapie i jest póki co w porządku.
Przeciwtalerz: Stage6 CNC
Pasek: Polini
Dzwon: Tec CNC lub Stage6 Wingcooler
Gaźnik: Tec Pro Black Edition 21mm- mam i polecam, głupoty ludzie piszą o tych gaźnikach, wszystko świetnie działa, 21mm wpłynie na chłodzenie i osiągi, a spalanie będzie takie samo, albo z minimalną różnicą.
Zawór/króciec: Może zostać seryjny, wymień tylko płytki, a króciec na większy, pod gaźnik 21mm, np. Motoforce 21mm, taki sam posiadam.
Łożyska ( korbowodu/ wału ): Polini Evolution / SKF Rms C4 Metal
Co do cylindra o ile wystarczy, lub będziesz miał jakiś budżet dodatkowy, polecam Dr Evo 70, robi robotę, bezkonkurencyjne tłoki i spora moc, jeden z najmocniejszych sportów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 12:26 
*

Rejestracja: 03 kwie 2014, 17:21
Posty: 26
Pojazd: Yamaha aeroxx
Mogę na przykład kupować sobie częsci pojedynczo jak nazbieram to będe do kupywał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
dominick pisze:
Mogę na przykład kupować sobie częsci pojedynczo jak nazbieram to będe do kupywał ?

KupOwał

Tak, możesz tak robić, najlepiej na początku kupić wydech i wariator, a na końcu wał i cylinder.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 12:41 
*

Rejestracja: 03 kwie 2014, 17:21
Posty: 26
Pojazd: Yamaha aeroxx
Yasuni R czy Pro Replica.Podobno replica jest strasznie głośna.Który lepszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 12:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Aż taka głośna nie jest, Yasuni R ma przyjemniejszy dźwięk. Na Pro Replicy osiągniesz większą moc.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 13:12 
*

Rejestracja: 03 kwie 2014, 17:21
Posty: 26
Pojazd: Yamaha aeroxx
A Wariator który Multivar,Stage6 Sport Pro/ Top Racing Next Generation




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Chcesz się zmieścić do 2000, więc lepiej TR Next Generation




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 15:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli chcesz ''dokupować'' części, to nie zaczynaj na pewno od cylindra, bo tak dasz po dupie napędowi, że zanim nazbierasz pieniążków na nowy to stary się sypnie.. Jeżeli tuninguje się jakikolwiek skuter trzeba się liczyć z kosztami. Na Twoim miejscu wybrałbym Polini For Race 3 ( wydech ) oraz Top Racing NG ( wariator ) na początku, do tego gaźnik 19mm, sprzęgło Tec Evo Racing/ Stage6 Torque Control + dzwon Tec CNC/Stage6 Wingcooler. Na początku by Ci wystarczył kompletny układ napędowy, układ wydechowy oraz zasilający ( gaźnik ). Jeżeli chcesz kupować później inne części, to licz się z regulacją, przy wymianie cylindra, zwiększenie dyszy to podstawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 16:12 
*

Rejestracja: 03 kwie 2014, 17:21
Posty: 26
Pojazd: Yamaha aeroxx
tak własnie zamierzam zrobić, tylko wydech replica wariator TR Next Generation




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy