Dzisiaj jest 03 sie 2025, 14:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2014, 15:47 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 13:25
Posty: 7
Pojazd: Romet 727
Witam, w końcu wymieniłem cylinder na AIRSAL 80 i głowicę na taką po portingu. Zmieniłem dyszę w gaźniku, a skuter jedzie mniej niż jechał !!! Nie wiem o co chodzi. Cylinder jeszcze raz rozkładany i wszystko jest w porządku, luzy na zaworach ustawione. Gaźnik wyregulowany. Bardzo was proszę o pomoc, bo nie mam już pomysłów .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2014, 17:44 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Muli go czy po prostu mało jedzie? Dawka paliwa zmieniona na większą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jaki gaznik masz?Regulowales naped?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 21:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przypuszczam, że założyłeś głowicę z seryjnego cylindra tak? Zawory szczelne? Jeżeli któryś z zaworów przepuszcza, to kompresja jest słabsza, sprawdź raz jeszcze ściśle 0.05mm ssący i 0.06 wydech luźno. Co do dyszy, załóż 85 przy seryjnym filtrze + odblokuj go, jeżeli masz stożek to 90-95 i reguluj, sprawdź kolor świecy, iskrę, wyreguluj napęd, sprawdź stan rolek wariatora, wariator, pasek, sprzęgło, ogólnie cały napęd, nie zapomniałeś mam nadzieję o wymienieniu po wymianie cylindra oleju silnikowego ? Sprawdź kompresję, tylko nie na zasadzie przykładania palca do otworu świecy, tylko manometrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 22:56 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 13:25
Posty: 7
Pojazd: Romet 727
Na starcie go muli, i potem też słabo jedzie, mniej niż przedtem. O co chodziło Ci ze zwiększeniem dawki paliwa ? Jeżeli o dyszę, to testowałem już 80, 85, 90 regulowałem i na wszystkich to samo. Gaźnik seryjny około 16mm, dlatego myślałem nad jego wymianą. Głowica z powiększonymi i dotartymi zaworami. Luzy ustawione poprawnie. Olej wymieniony oczywiście. Skuter przed zmianą pojemności miał niecałe 2000 km przebiegu, także nie ma mowy o zużyciu napędu, co wczoraj zresztą sprawdzałem. Wario, rolki, pasek są w bardzo dobrym stanie. Nie posiadam i nie mam od kogo pożyczyć manometru.


P.S. W weekend dotrze do mnie wariator Polini Speed Control, zakładać go i sprawdzać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 23:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Możesz spróbować z tym wariatorem, sprawdź jeszcze świecę, zobaczymy co go boli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 20:31 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 13:25
Posty: 7
Pojazd: Romet 727
Wcześniej tak nie było, ale teraz jest czarna, a on troszkę kopci... Nowy cylinder i już pierścienie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2014, 22:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ma za dużo benzyny wyreguluj go śrubką składu mieszanki, po wymianie cylindra wymieniałeś świecę? Sprawdziłeś szczelność zaworów i całego cylindra ( głowica, cylinder ) składałeś to na silikonie, czy same uszczelki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 13:02 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 13:25
Posty: 7
Pojazd: Romet 727
Wyregulowany, świeca wciąż czarna, nie była wymieniana. Zawory szczelne składane wszystko uszczelki + silikon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 22:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kup nową świecę, która ma inną wartość cieplną, jest wymaga przy wymianie cylindra, sprawdź jej przerwę, możliwe, że obecne już swoje przeszła i nie daje rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2014, 1:14 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 13:25
Posty: 7
Pojazd: Romet 727
Na razie zmieniamy temat:

Czy moglibyście polecić mi gaźnik pod mój zestaw (podany w 1 poście) ? Obecny się rozleciał i potrzebuję nowego. Czytałem, że niektórzy używają gaźników od quadów 125cc, czy to dobry wybór ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2014, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem, takie gaźniki mają większa gardziel, lepiej się napełniają, znam ludzi, którzy kupują z skuterów 125 do 70cc i lata fajnie :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy