Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2014, 14:02 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 17:52
Posty: 55
Pojazd: Jet-force
Witam, Chciałbym kupić dellorto 19 (ssanie ręczne + podciśnienie + dozownik oleju). Zastanawiałem się czy kupić nowy czy używany. Jednak stanęło na używanym, bo w końcu co może się zużywać w gaźniku :P
Mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie, patrząc na jakie elementy mogę określić ogólny stan.

PS. Jak ktoś ma taki na sell to pisać :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 kwie 2014, 14:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak ktoś będzie cię chciał wyrolować to i tak to zrobi ,bo jak padnie gniazdo pod zaworek iglicowy w gaźniku i wtedy zaworek nie domyka i paliwo ucieka do filtra powietrza to i tak tego nie zauważysz , wymiana tego zaworku nic nie daje a gaźnik nadaje się co najwyżej na złom.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 15:34 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 17:52
Posty: 55
Pojazd: Jet-force
Czyli mogę jedynie spojrzeć na ogólny stan i tyle ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 16:43 
*

Rejestracja: 04 cze 2013, 17:12
Posty: 76
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Speedfight 2 LC
Teoretycznie tak. Sprawdź śruby co trzymają dolną obudowę pływaka, wgl jezeli śruby od rozbierania gaźnika są poomykane to znaczy , że coś z nim było nie tak i trochę czyszczenia już ma za sobą.




_________________

Wybacz- nie toleruję Chiny- chyba, że ze SWAPem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 17:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
SpeedFIGHTer2 pisze:
Sprawdź śruby co trzymają dolną obudowę pływaka, wgl jezeli śruby od rozbierania gaźnika są poomykane to znaczy , że coś z nim było nie tak i trochę czyszczenia już ma za sobą.
To akurat nie jest żadna wada, normalna czynność eksploatacyjna-czyszczenie gaźnika, mam gaźnik 5lat i był dużo razy czyszczony i śladu na śrubach niema , trzeba mieć odpowiednie narzędzia do odkręcania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 21:18 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 17:52
Posty: 55
Pojazd: Jet-force
Mam propozycję gaźnika dellorto 19. Przebieg 1500km, wygląda ok. Za 160 z wysyłką opłaca się ?
No i czy będzie pasował od Derbi Sendy do jet forca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 11:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dobra cena, w Sendzie gaźnik jest na wcisk, w jet forcie również więc dlaczego miałby nie pasować, nie wiem jedynie jakiej średnicy jest króciec w jet forcie, to musiałbyś sobie zmierzyć, czy na seryjnym króćcu przypasuje, a jak nie, to kupić większy, z motoforca są po 30zł króćce, także nie jest to bardzo duża suma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 12:15 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 17:52
Posty: 55
Pojazd: Jet-force
Okay dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy