Dzisiaj jest 24 lut 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2014, 14:03 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 20:55
Posty: 36
Pojazd: Sachs SX1
Witam.
Poszukuję cylindra do silnika Minarelli Horizontal LC o pojemności 70ccm, na którym osiągnę dobre osiągi przy racjonalnym spalaniu. Potrzebuję opinii użytkowników cylindrów które wymienię poniżej. Proszę napisać:
*Jakiego cylindra są Państwo użytkownikami,
*Jakie spalanie osiągnęli Państwo na danym cylindrze
*Jaki wydech oraz jaki gaźnik posiadają Państwo w secie z tym cylindrem.
*Inne uwagi np. kiepska jakość wykonania, tłok puchnie, trudny w regulacji, słaba żywotność itp.

Cylindry:
*Malossi Sport 70,
*Airsal Sport 70,
*Airsal Tech Racing 70,
*Malossi MHR Replica 70,

Proszę o wypowiedzi tylko i wyłącznie osoby, które są bądź były użytkownikami tych cylindrów. Nie życzę sobie postów które nie będą odpowiadały na moje wyraźnie wytyczone wymagania.

Pozdrawiam serdecznie.


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2014, 7:32 przez Mcss, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 kwie 2014, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Posiadam MAlossi SPort 70. Świetne wykonanie, bdb tłok Vertexa w zestawie. Moc w granichach 11km Spalanie jakie uzyskałem na gaźniku 19mm to 5,5-6l Bardzo żywotny, posiada duzy zapas mocy juz na niskich obrotach
Airsale bym sobie odpuscił, podobno kiepska jakość nicasilu, tak słyszałem.
Mcss pisze:
Malossi MHR Replica 70,

Kolega miał, miałem przyjemność jeździć. Bardzo duzy zapas mocy, swietne wykonanie, dobra zywotność, dobry tłok. Spalanie na gaźniku 21mm w granicach 6,5l




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 21:55 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 20:01
Posty: 189
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Nie ma tutaj tego Cylka na liście ale ja z całego serca polecam stage6 streetrace. Osiągi naprawde bardzo dobre,żywotność bardzo dobra,spalanie przy gazniku dellorto 21 i wydechu stage6 Pro wychodzi w granicach 5 litrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 10:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
wodzu_aerox pisze:
Nie ma tutaj tego Cylka na liście ale ja z całego serca polecam stage6 streetrace. Osiągi naprawde bardzo dobre,żywotność bardzo dobra,spalanie przy gazniku dellorto 21 i wydechu stage6 Pro wychodzi w granicach 5 litrów.



A masz tą aktualnie produkowaną wersję, czy jeszcze tą starą, kiedy dla s6 cylindry robiła Athena i były dobrze wykonane i spasowane. JA sam rozgladałem się za streetem, ale okazało sie, ze jest źle spasowany. Ja bym nie brał.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 9:01 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 20:55
Posty: 36
Pojazd: Sachs SX1
Odświeżam... Potrzebne opinie użytkowników Airsali i Malossi MHR Replica, w szczególności spalanie i setup z jakim macie cylindry.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 12:16 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
mati to sporo Ci to pali:P mój przy jeździe mieszanej w 4l się zamyka:P na gaźniku 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2014, 9:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
mati to sporo Ci to pali:P mój przy jeździe mieszanej w 4l się zamyka:P na gaźniku 21mm


No ja go idealnie jeszcze nie wyregulowałem niestety i mam stożek :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2014, 10:14 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 20:55
Posty: 36
Pojazd: Sachs SX1
I co że masz stożek? Mi na setupie Malossi Sport 70, Dell'Orto PHBG 19, dysza 110, Zawór polini evolution membranki carbon 0,3mm wydech leovince zx-r, filtr polini airbox palił maksymalnie 4l jak go żyłowałem... generalnie prawie tyle co seria palił. trzeba dobrze go wyregulować po prostu i powinien mało palić. Nie zaśmiecajcie mi już tematu tylko napiszcie coś konkretnego o MHR Replice i Airsalu Tech Racing 70.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2014, 11:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Gaźnik 19 + dysza 110 - 4litry spalania ? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Chyba na 50km, po za tym on ma Replicę, a Ty zx-r a to również ma spory wpływ na spalanie, bo zx-r tyle co replica nie wykręci, ale 4litry przy takiej dyszy i gaźniku 19 jest niemożliwe, na pewno tyle nie pali, skoro na seryjnym gaźniku 16mm + dyszy 65/70 palą po 3.5litra, a Ty mówisz, że na 19mm i dyszy 110 pali 4, nie uwierzę Ci w to, nie ma takiej możliwości, to jest sport 70 a nie 50. :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2014, 14:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A propo 50, to mi DR Evolution 50 po porcie palił 4,5-5l na replicy, a na ZX 4-4,5l ale różnice w spalaniu były bardzo małe




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy