Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2014, 13:58 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Witam otóż chciałbym do mojego zippka założyć cylinder 80 żeby poprawić osiągi bo jak narazie to max 60 a po zmianie cylka napewno sie polepszy.tylko nie wiem jaki jest sworzeń pomocy :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 kwie 2014, 17:43 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 21:46
Posty: 15
Lokalizacja: Będzin
Pojazd: Coliber
Kolego w sklepie jak powiesz ze chcesz cycek do 4T to dostaniesz lub na allegro w wyszukiwarce wpisz "cylinder 4t". Nie kupuj chinszczyzny bo szkoda pieniedzy, jak cos to kup z firmy MCN lub WM Motor albo Moretti ale nie znam opini o tej firmie.

-- 26 kwie 2014, 18:43 --

Kolego w sklepie jak powiesz ze chcesz cycek do 4T to dostaniesz lub na allegro w wyszukiwarce wpisz "cylinder 4t". Nie kupuj chinszczyzny bo szkoda pieniedzy, jak cos to kup z firmy MCN lub WM Motor albo Moretti ale nie znam opini o tej firmie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 19:22 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Dzięki kolego :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 22:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro nie wiesz jaki jest sworzeń to co za problem rozebrać cylinder i sprawdzić, w każdym chinolu 4t jest sworzeń 10mm. Polecam Ci cylindry MCN i WM Motor najlepsze w tej cenie.

-- 26 kwie 2014, o 22:09 --

Odnośnie zmian od razu dodam, że przy wymianie cylindra trzeba wyregulować gaźnik, wyczyścić filtr powietrza, zmienić świecę zapłonową na taką, która ma większą wartość cieplną, do gaźnika zalecam dyszę 80 oraz wyjęcie gumowej zwężki lub zastosowanie dyszy 88/90 + stożek, to zależy od Ciebie, pasek również należy wymienić, gdyż seryjny po dużym przebiegu może nie wytrzymać, rolką i sprężynką sprzęgła oraz centralnej również należało by się przyjrzeć, polecam dokupić moduł WM Motor Sport ( złoty, żebrowany ) znacznie podnosi moc silnika, lepiej się wkręca, skuter płynniej jedzie, uprzedzam Cię, bo po złożeniu będzie temat '' nie odpala, nie jedzie, dławi, przerywa, strzela z wydechu, dusi się, nie ma siły jechać itd..'' dlatego zanim taki temat powstanie, masz wszystko wypisane, co i jak, odnośnie luzu zaworowego ssący 0.05mm oraz wydechowy 0.06mm ! NIE ZAPOMNIJ O WYMIANIE OLEJU SILNIKOWEGO. Jeżeli będziesz wszystko montował to polecam pod uszczelki dać trochę silikony między cylindrem a karterem oraz między głowicą a cylindrem, zapobiegniesz w ten sposób przedmuchom, a silikon do 350* kosztuje 9zł za dosyć dużą tubkę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy