Skoro nie wiesz jaki jest sworzeń to co za problem rozebrać cylinder i sprawdzić, w każdym chinolu 4t jest sworzeń 10mm. Polecam Ci cylindry MCN i WM Motor najlepsze w tej cenie.
-- 26 kwie 2014, o 22:09 --
Odnośnie zmian od razu dodam, że przy wymianie cylindra trzeba wyregulować gaźnik, wyczyścić filtr powietrza, zmienić świecę zapłonową na taką, która ma większą wartość cieplną, do gaźnika zalecam dyszę 80 oraz wyjęcie gumowej zwężki lub zastosowanie dyszy 88/90 + stożek, to zależy od Ciebie, pasek również należy wymienić, gdyż seryjny po dużym przebiegu może nie wytrzymać, rolką i sprężynką sprzęgła oraz centralnej również należało by się przyjrzeć, polecam dokupić moduł WM Motor Sport ( złoty, żebrowany ) znacznie podnosi moc silnika, lepiej się wkręca, skuter płynniej jedzie, uprzedzam Cię, bo po złożeniu będzie temat '' nie odpala, nie jedzie, dławi, przerywa, strzela z wydechu, dusi się, nie ma siły jechać itd..'' dlatego zanim taki temat powstanie, masz wszystko wypisane, co i jak, odnośnie luzu zaworowego ssący 0.05mm oraz wydechowy 0.06mm ! NIE ZAPOMNIJ O WYMIANIE OLEJU SILNIKOWEGO. Jeżeli będziesz wszystko montował to polecam pod uszczelki dać trochę silikony między cylindrem a karterem oraz między głowicą a cylindrem, zapobiegniesz w ten sposób przedmuchom, a silikon do 350* kosztuje 9zł za dosyć dużą tubkę.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|