Dzisiaj jest 24 lut 2025, 18:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2014, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Witam, do cylindra i setupu poniżej lepsze będzie Yasuni C16 czy Yasuni C20?? Przede wszystkim zależy mi na żywotości cylindra.

Mój setup:

- Cylinder Stage6 Racing MKI
- Wał Top Racing High-Tech
- Łożyska wału SKF C4
- Dellorto 21mm PHBG Black Edition
- Zawór membranowy Stage6 Vforce3 by Tassinari
- Króciec ssący Stage6
- Filtr powietrza Malossi E13
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Sprzęgło Stage6 Sport Pro
- Dzwon sprzęgła Tec CNC R
- Sprężyna centralna Stage6 medium




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 maja 2014, 7:32 
*

Rejestracja: 16 cze 2013, 10:22
Posty: 173
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Cpi swap aerox
C20 ;D Tez miałem problem brać c16 czy dopłacić do c20. :roll: racing mk1 swietnie sie z nim zgrywa nawet bez portów :) no i ten dźwięk :evil:




_________________

Wpadnij do mojego CPI :D

re-cpi-oliver-swap-stage6-c20-racing-projekt-d-jest-up-mhr-t357961.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 11:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie, weź C20 a nie pożałujesz :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Ktoś jeszczE?


Bo patrzać na ten wykres http://i244.photobucket.com/albums/gg9/ ... edium2.jpg bardziej opłaca się C16 bo różnica mocy w porównaniu do C20 jest znikoma (0,5km więcej) i do tego C20 wyżej kręci = cylek bardziej dostaje po dupie.




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 8:39 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
charakterystyka tych wydechów jest praktycznie identyczna tylko c20 wyżej strojony:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 12:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Czyli w moim wypadku lepsze będzie C16, bo niepotrzebne mi obroty rzędu 13 000.




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 23:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tzn. powiem Ci, że niektórzy ludzie za 0.1km więcej dali by sobie palec uciąć, ale jeżeli na Tobie aż takiego wrażenia te 0.5km nie robi, to weź C16, silnik nie dostanie tak po dupie, a również będziesz zadowolony z osiągów.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 11:17 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
0,5KM to szczerze mówiąc nawet nie odczujesz:P tylko tyle, że na c20 zakręci się pewnie 1000rpm więcej to trochę większy v max :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Wyższe obroty to nie zawsze większy V-max ;)




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 17:47 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
jeśli napęd w obu przypadkach jest wyregulowany odpowiednio i przekładnia ma tanie same przełożenia to nie zostawia wątpliwości to, że obroty bezpośrednio przekładają się na v max :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy