Dzisiaj jest 24 lut 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Mam pytanie czy jeśli kupię Wariator Stage6 R/T Oversize to jak wygląda montaż? Czy muszę robić porting karterów czy wejdzie bez problemu?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2014, 0:33 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Poczytaj sobie najpierw co to porting i dopiero potem pisz... Wywalasz tylko rozrusznik i tyle.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Ok dzięki i mam jeszcze jedno pytanie czy jestem w stanie zamontować cały kit Stage6 R/T (wariator i przeciwtalerze) bez obróbki karteru? Mam Gilere DNA jak coś.




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 13:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No do R/T nie trzeba karteru obrabiać, ale on ma inne katy niż seryjny i nie zgra się tak jak trzeba z seryjnym korektorem. Przyrost osiągów będzie ale nie taki jak trzeba. Lepiej by było gdybyś kupił Top Racing NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
No do R/T nie trzeba karteru obrabiać, ale on ma inne katy niż seryjny i nie zgra się tak jak trzeba z seryjnym korektorem. Przyrost osiągów będzie ale nie taki jak trzeba. Lepiej by było gdybyś kupił Top Racing NG.


Głupiś :P wzgledem stage6 sport pro róznica w przyspieszeniu była odczuwalna, a v max ciut wyższy
xkacper88 pisze:
Ok dzięki i mam jeszcze jedno pytanie czy jestem w stanie zamontować cały kit Stage6 R/T (wariator i przeciwtalerze) bez obróbki karteru? Mam Gilere DNA jak coś.

Po pierwsze to jest jeden przeciwtalerz, a po drugie to nie trzeba obrabiać. Należy obrabiać tylko wtedy jak wstawiamy zestaw wraz z korektorem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 23:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Komor pisze:
No do R/T nie trzeba karteru obrabiać, ale on ma inne katy niż seryjny i nie zgra się tak jak trzeba z seryjnym korektorem. Przyrost osiągów będzie ale nie taki jak trzeba. Lepiej by było gdybyś kupił Top Racing NG.


Głupiś :P wzgledem stage6 sport pro róznica w przyspieszeniu była odczuwalna, a v max ciut wyższy
xkacper88 pisze:
Ok dzięki i mam jeszcze jedno pytanie czy jestem w stanie zamontować cały kit Stage6 R/T (wariator i przeciwtalerze) bez obróbki karteru? Mam Gilere DNA jak coś.

Po pierwsze to jest jeden przeciwtalerz, a po drugie to nie trzeba obrabiać. Należy obrabiać tylko wtedy jak wstawiamy zestaw wraz z korektorem

Dlatego napisałem, że nie będzie taki jak trzeba czyli na seryjnym korektorze on nie pokaże całych swoich możliwości.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 14:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Dlatego napisałem, że nie będzie taki jak trzeba czyli na seryjnym korektorze on nie pokaże całych swoich możliwości.

moze po prostu sie nie zrozumieliśmy dlas mnie jeśli jakis wariator przewyższa np stage6 sport pro to przyrost jest już konkretny :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 16:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Komor pisze:
Dlatego napisałem, że nie będzie taki jak trzeba czyli na seryjnym korektorze on nie pokaże całych swoich możliwości.

moze po prostu sie nie zrozumieliśmy dlas mnie jeśli jakis wariator przewyższa np stage6 sport pro to przyrost jest już konkretny :D

Haha ano się nie zrozumieliśmy :D bo Ty inaczej to zinterpretowales niż ja :D




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy