Dzisiaj jest 24 lut 2025, 14:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2014, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Witam chciałbym kupić sobie o to taki set do mojej DNA i czy gaźnik 17,5 Dellorto do sobie radę? Możecie również proponować różne zmiany ale ten set nie może przekroczyć 2900:

Cylinder Kit Top Performances Trophy 70cc - 604,00 zł
Wał korbowy Tec Racing - 259,99 zł
Zawór z króćcem Stage6 MKII - 215,74 zł
Wariator Top Racing Next Generation - 159,99 zł
Wentylator wariatora Hebo Manston - 49,99 zł
Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm - 186,42 zł
Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm - 155,29 zł
Pasek napędowy Dayco - 67,24 zł
Korektor momentu obrotowego Motoforce Racing, część ruchoma - 206,98 zł
Filtr powietrza Malossi E13, prosty, 32-38mm - 126,37 zł
Wydech Yasuni Carrera 16 Carbon Black Edition - 799,99 zł
Razem: 2 832,00 zł




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 cze 2014, 0:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Yaśka nowego zmień na używke, bo nowe to śmiecie są kompletne. Wtedy masz jakieś 400zł+ to zainwestuj w wał i kup Top Racing Evo NG. I gaziorka zmień z 17,5mm na 19mm albo nawet 21mm. Dolicz jeszcze do tego łożyska np SKF albo NTN, w hurtowni po 20-30zł znajdziesz no i uszczelniacze, ale to akurat groszowe sprawy. I filtr powietrza zamiast Malossiego E13 weż E5.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 6:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Mi się wydaje że wał jednak będzie dobry a co do wydechu to wolę kupić nowy i myślałem jeszcze na Triopsem. Gaźnik myślę że da radę chociaż wiadomo przydałby się większy ale muszę też dokupić od razu ssanie ręczne bo mam automat czy jak to jest z gaźnikiem 21 czy 19? A i jeszcze pytanie odnośnie filtra dlaczego nie E13?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 10:28 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bo E13 nie ma osłonki i to co chwilę będziesz musiał czyścić. A co do wydechu to serio nie ma sensu kupować nowego, czasem też można znaleźć prawie nowy wydech o połowę tańszy od nowego. Co do ssania, to tak musiał byś ręczne kupić. A Triops też tu się ładnie zgra bo to wydech klasy C16.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
A co sądzą forumowicze o tym secie:
Cięgno ssania ręcznego Polini, czarne 42,81
Cylinder Kit Top Performances Trophy 70cc 604,00 zł
Gaźnik Tec Pro PHBG 21mm 204,54
Łożyska wału i uszczelniacze RMS Teflon 113,68 zł
Wał korbowy Tec Racing 259,99 zł
Zawór z króćcem Stage6 MKII 215,74 zł
Wariator Top Racing Next Generation 159,99 zł
Wentylator wariatora Hebo Manston 49,99 zł
Sprzęgło Polini 3G d.107mm, Piaggio / Gilera 168,65 zł
Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm 155,29 zł
Pasek napędowy Dayco 67,24 zł
Korektor momentu obrotowego Motoforce Racing, część ruchoma 206,98 zł
Filtr powietrza Polini Air Box, czarny, d.32mm 81,81 zł
Wydech Tecnigas Triops 581,34 zł
Razem: 2912,05

-- 10 cze 2014, 15:10 --

I na jaką średnice ma być ten filtr?

-- 10 cze 2014, 15:21 --

I jeszcze jedno pytanie czy jakbym zostawił ten gaźnikczek 17,5 Dell'orto to by była aż taka tragedia?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 16:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tragedii by nie było tylko po prostu cylek by się bardziej grzał, bys musiał wsadzić wieksza dysze no i osiągi mniejsze. Serio zrezygnuj z tego walu Teca i łożysk nie kupuj ze strony internetowej bo płacisz 4-5 razy więcej niż kosztują one w hurtowni. Widzę ze wydech zmieniłeś na Triopsa, dobra decyzja. A co do stożka to Airbox jest gorszy od E5 :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
A jakiej wielkości by tą dyszę założyć? I jakiej średnicy ma być ten filtr?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 0:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Co do dyszy to Ci niestety nie powiem dokładnie, to musisz już akurat samemu regulować i dojdziesz do odpowiedniej, bo to różnie bywa. Ja bym celował w przedział 95 wzwyż. Co do filtra to chyba byś musiał dokupić adapter do filtra, najlepiej weź 38mm. Od Dellorto spokojnie będzie pasować.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy