Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2014, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 6:19
Posty: 16
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd: Keeway Matrix
Witam, mam zamiar kupić do matrixa nowy cylinder wraz z tlokiem - postawilem na Stage6 Streetrace 70cc. No dobra, ale co dalej? Na razie nie mam wiecej pieniedzy na nowy gaznik, teraz mam lekko większą dysze, chyba 60 i czy ma sens docieranie na seryjnym gazniku ? Pewnie po miesiącu uzbierałbym na jakiś 17.5 i wsadził od razu. I czy wymieniać od razu łożyska wału, na razie mam przejechane 17k km.
I żeby nie było pytań o wydech to od razu napisze ze mam Laser X Pro a takze wariator Hebo NG i sprzęgło Tec Evo Racing .
Z góry dzięki za pomoc ! :)

PS, jeżeli zły dział to sorry, prosze nie usuwać tylko ew przenieść :)




_________________

Keeway Matrix '07:
-Malossi Sport 70
-Laser X Pro
-Hebo NG
-Tec Evo Racing
-Top Racing +30% Niebieska
-Rolki Motoforce 4g
-Sprężynki Czerwone


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2014, 23:38 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ten cylinder to śmieć, nie kupuj go. Weź DR Evo lub Top Performances Trophy. Co do gaźnika to na serii lepiej nie docierać bo będzie ciężko, cylek się będzie grzał itd. 17,5mm też za mały, do 70 minimum 19mm. Co do wydechu to się nada i reszta też. Wał i łożyska po prostu sprawdź stan, ale przy takim przebiegu wsadzając 70 radził bym Ci jednak zmienić chociaż łożyska.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Co do gaxnika to najlepszym wyborem będzie 21m, natomiast odnosnie cylindra to powinien się on nazywać Stage6 Szitrejs, a firma powinna zostać pozwana za wprowadzanie na rynek wadliwego towaru i byłby spokój.
Kontynuując temat wyboru cylindra to od siebie polecam Malossi Sporta 70, bardzo dobre wykonanie, jakosć i osiągi (chociaz z ta jakościa to różnie, bo im nowszy cylinder tym coraz gorszy)
lub Top Performance Trophy/DR Evo
Odnosnie docierania, to jesli masz zamiar docierać streeta na tym gaźniku to nie mam mowy, a jesli coś dobrze spasowanego to ja bym docierał tyle, ze bym dał dysze np 90 i przejechał 1km-2km i przerwa np 5 min.
P.S.
Jeśli juz zakupiłeś niewdzięcznego szitreejsa oddaj go do honowania (szlifu) to zwiększą tb luz montazowy do takiego jaki powinien być, bo fabrycznie jest zbyt ciasno spasowany i tłok, który szybciej łapie temperaturę niż cylinder (który nie zdązy się rozszerzyć) zaczyna się rozszerzac i przyciera lub zaciera cyinder i jesteś w kropce.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 6:19
Posty: 16
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd: Keeway Matrix
Nie kupiłem jeszcze streeta :) Czytając wasze wypowiedzi dochodze do wniosku ze chyba lepszym wyborem będzie Malossi Sport 70. A co do gaźnika, no na razie nie mam funduszy na niego. Czy nic sie nie stanie z cylkiem i tlokiem jakbym go docieral nie katując go? Tak jak mówilem, po jakimś miesiącu by zawitał u mnie wiekszy gaznik. I tutaj mam do was kolejne pytanie, mianowicie jaki gaźnik? Chcialbym coś naprawde taniego ( u mnie to jest 100 - 150 zł ), może być używany :)




_________________

Keeway Matrix '07:
-Malossi Sport 70
-Laser X Pro
-Hebo NG
-Tec Evo Racing
-Top Racing +30% Niebieska
-Rolki Motoforce 4g
-Sprężynki Czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 13:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
JodelKa pisze:
Czy nic sie nie stanie z cylkiem i tlokiem jakbym go docieral nie katując go?

Podczas docierania nigdy się nie katuje i nie wolno. Możesz uszkodzic soie gładź cylindra lub przetrzec tłok, albo od razu zatrzec.
Odnosnie docierania na gaxniku 12,5mm to kolega ma Malossi Sporta 70 i cała reszta oprócz cylka i łożyska igiełkowego to seria i sb jeździ już kolejny sezon, bo na początku zeszłego mu ten cylinder właśnie zakładałem. Wszystko jest ok, takze wg mnie można docierać a nawet jeździć, ale wiadomo nie katować i nie cisnąć (po dotarciu mam na myśli) wiec tak jak juz wyzej napisałem zrobić 2-3km i przerwa, docierasz tak by krecił jak najniższe obroty najlepiej dać o 1g cieższe rolki i bardziej miekkie spreżynki sprzegła i wiadomo ruszamy powoli itd. Warto dolać sb troche oleju do benzyny (jesli masz dozownik), natomiast jeśli sam robisz mieszankę to zwiększyc po prostu dawkę oleju i na pewno bedzie bezpieczniej. Ale na dłuższą metę wraz z resztą podzespołłów sportowych nie polecam jeździc na tak małym gaxniku ledwo dającym rade przy mocnym 50.
JodelKa pisze:
I tutaj mam do was kolejne pytanie, mianowicie jaki gaźnik? Chcialbym coś naprawde taniego ( u mnie to jest 100 - 150 zł ), może być używany

Poszukaj uzywanego Dellorto 19/21mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 13:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Takie docieranie to do emerytury na takim gaźniku ,przepis jak zmulić cylinder, ziemniaki będziesz na nim smażył, kupuj minimum 19 mm a nie kombinujcie z gaźnikiem 12mm przy nowym cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 6:19
Posty: 16
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd: Keeway Matrix
To dzisiaj lub jutro rano zamawiam Malossi Sport, wkładam dyszę 85 i chwilkę podocieram na małym gaźniku aż czegoś nie kupię. Mój jeden znajomy ma w Neosce Malossi Sport i na seryjnym gaźniku dotarł i jeździ nadal, więc i mi raczej powienien dać rade :)




_________________

Keeway Matrix '07:
-Malossi Sport 70
-Laser X Pro
-Hebo NG
-Tec Evo Racing
-Top Racing +30% Niebieska
-Rolki Motoforce 4g
-Sprężynki Czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 13:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ale dysza 85 jest mała, przy gaźniku 17.5 dysza 100 to jest minimum, daj większą i przy okazji stożek.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 13:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Ale dysza 85 jest mała, przy gaźniku 17.5 dysza 100 to jest minimum, daj większą i przy okazji stożek.
tylko on chce docierać na 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 6:19
Posty: 16
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd: Keeway Matrix
I jeszcze jaka mieszanke mi polecicie? Mi kolega mówi zebym mu na dotarciu lal 120ml na 5l benzyny, ja czytałem zeby troszke wiecej, około 150ml oleju na 5l benzyny. A wy co sądzicie?




_________________

Keeway Matrix '07:
-Malossi Sport 70
-Laser X Pro
-Hebo NG
-Tec Evo Racing
-Top Racing +30% Niebieska
-Rolki Motoforce 4g
-Sprężynki Czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
n0ooRt pisze:
Cytuj:
Ale dysza 85 jest mała, przy gaźniku 17.5 dysza 100 to jest minimum, daj większą i przy okazji stożek.
tylko on chce docierać na 12mm


Tak, wiem, że on chce na 12mm docierać, tylko chodziło mi o to, że przy gaźniku 17.5mm przy cylindrze 70 poziomu sport dysza 100 jest za mała, a on chce na 12mm 85 wsadzić.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 23:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mialem przy 17,5mm 90-95 przy sporcie i stożku,spokojnie mój cylek ogarniała a nawet na 95 zaczęła przylewać,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 23:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Akurat w keewayu hurricane kolegi full sport 70 malossi, gaźnik 17.5mm dysza 105 była optymalna, bo na mniejszych brakowało paliwa, w górnej granicy obrotów, także to zależy.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 0:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wiem ,bo każdy rumak reaguje inaczej,u mnie też po full sporcie ,na malossim 70cc,gaźniku 17,5mm,yasuni r na dyszy 90 i stożku ciągnął od dołu do 9500tyś,próbowałem jeszcze z większą dyszą 95 ale już zaczął przylewać i zmieniłem na90 i tak było dobrze,może wpływ na to miało że założyłem zawór polini,wał top racing ng i robiłem flow karterów ale i tak chlał 6l :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 1:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To spore spalanie, biorąc pod uwagę gaźnik 17.5mm przy moim secie nie pali więcej jak 4.5.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 2:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
To spore spalanie, biorąc pod uwagę gaźnik 17.5mm przy moim secie nie pali więcej jak 4.5.

Quantum 98kg i moja waga. niewiele mniejsza robi swoje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 10:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A ja aktualnie przy serii filtrze i gaźniku 19mm mam dyszę 75 i jest ona optymalna




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 10:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mati-98 pisze:
A ja aktualnie przy serii filtrze i gaźniku 19mm mam dyszę 75 i jest ona optymalna

Też już mam 19,ale na dyszy 75 w ogóle nie chciał jechać przy stożku i musiałem zwiększyć do 85,spalanie zostało takie jak na 17,5 czyli 6l ,ale silnik jest zrywniejszy i się tak nie męczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 11:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
n0ooRt pisze:
Też już mam 19,ale na dyszy 75 w ogóle nie chciał jechać przy stożku i musiałem zwiększyć do 85

Wiadome, mnie po jakimś czasie zaczął wnerwiać odgłos stozka i zpowrotem założyłem serię




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 13:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja przy stożku musiałem zmniejszyć dyszę wolnych obrotów, bo na b. niskich obrotach tak jak ja gaźniki reguluje, że pyrka ciuchutko gasł niekiedy, a przy zmniejszeniu dyszy o 5 nie ma tego problemu :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy