Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2014, 17:06 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
witam mam upatrzony set cylek mam dr evo ale chce kupić następujące części pomożecie mi
wał top racnig race HQ / top racing ng/top racnig high tech
wariator top racnig NG /stage6 sport pro lub R/T
pokrywa przekładni i korekotor nie wiem czy wymieniac na r/t
pasek dayco /malossi x-special / top perfomance /polini speed /stage6 sport pro

chce z tego cylka chce wyciągnąć największą moc przyśpieszenie i v max


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sie 2014, 7:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
top racnig high tech

Będzie najlepszym wyborem
wario R/T Oversize jak masz na nie fundusze
Kuba2014 pisze:
pokrywa przekładni i korekotor nie wiem czy wymieniac na r/t

Do sporta się nie opłaca
Kuba2014 pisze:
stage6 sport pro
pasek sam mam i polecam
Do tego jeszcze gaźnik Dellorto 21mm, zawór mambranowy Tec Sport, kominek Technigas Triops




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:28 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
mati-98
króciec kupuje MK II kit gaźnik dellorto 21 lub stage6 R/T MK II 21 nie wiem który a stożek malossi e5
lub polini hig flow krótki prosty bo tylko te mi się zmieszczą. króciec nad koło nie mogę włożyć bo kufer mi na to nie pozwala a jak włożę mk II to tylko małe mogę mieć bo większych nie mogę bo rama nie pozwala . a jak patrzałem na wykres to zastanawiam się nad stage 6 pro albo replica leo vince zx r a tecnigas rs kreci mniejsze od rs 2 ???
polini for race 3 nie chce bo nisko kręci od tych tu wymienionych oprócz zx r (nie zaliczjąc tecnigasów)
do wariator R/T to bym się powstrzymał bo ten przeciw talerz ma plastikowy wentylator który może krzywo chodzić jak by wentylator był podobny do seryjnego tylko lepszy i mocniejszy to bym kupił bez zastanowienia a sprzęgło chce kupic MK II lub sport pro ale sport pro kupie jak będzie wariator sport pro

-- 17 sie 2014, 12:28 --

a czemu korektor nie dlaczego wytłumacz mi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
do wariator R/T to bym się powstrzymał bo ten przeciw talerz ma plastikowy wentylator który może krzywo chodzić jak by wentylator był podobny do seryjnego tylko lepszy i mocniejszy to bym kupił bez zastanowienia a sprzęgło chce kupic MK II lub sport pro ale sport pro kupie jak będzie wariator sport pro

Szczerze to ja wypieprzyłem ten wentylatorek i latam bez niego, a jak go miałem założonego to nic nie latało, ale jak tam sb chcesz. Jak chcesz korektor np R/T to musi być jakieś ponadwymiarowe wario czyli albo R/T albo MHR
Kuba2014 pisze:
króciec kupuje MK II kit gaźnik dellorto 21 lub stage6 R/T MK II 21 nie wiem który a stożek malossi e5

Gazior kup T/T 21mm, a malossi E5 odradzam, sam mam polini air box i E5 to przyznaję, ze polini jest lepiej wykonany i da sie go lepiej dopasować
Kuba2014 pisze:
a czemu korektor nie dlaczego wytłumacz mi

Bo to strata pieniędzy do sporta, gdyz wydajesz ok 700zł na korektor, więc wg mnie lepiej jest zakupić cylek racingowy niż korektor




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 18:18 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
ale mati przyznaj racje że korektor coś da

-- 17 sie 2014, 19:18 --

nie wiem czy ten gaźnik R/T MK II dawać czy dam dellorto ten r/t więcej zeżre paliwa a osiągi te same może się mylę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
ale mati przyznaj racje że korektor coś da

Troche da, a ja bym wolał dołożyć 200zł do cylindra i mieć racinga, z tego ok 400-500zł zostaje w kieszeni, ale rób jak chcesz, bo nie chce mi się tb tłumaczyć na czym polega "oszczędność", tak to jest jak rodzice chajs dają
Kuba2014 pisze:
nie wiem czy ten gaźnik R/T MK II dawać czy dam dellorto ten r/t więcej zeżre paliwa a osiągi te same może się mylę

R/T to gaźnik PWK i posiada dodatkową dysze, poczytaj sb na necie jak pracuje taki gaźnik, ponadto ma chromowaną płaską przepustnicę. Na pewno na PWK osiągi bedą lepsze, ale i spalanie większe o pewnie te 0,5l na bank, zalezy od tego jak dobrze gaźnik wyregulujesz




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 6:40 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
co sądzi o stage6 racing MK II też jest źle sprasowane ??

-- 17 sie 2014, 22:24 --

i to prawda że wariator R/T jest dla wałów R/T

-- 18 sie 2014, 7:40 --

http://www.scooterkingz.pl/cylinder-stage6-racing-70

http://www.scooterkingz.pl/cylinder-sta ... ii-70-10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 8:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
i to prawda że wariator R/T jest dla wałów R/T

Mogłeś jeszcze zadać pytanie co sądzicie o poziomie mojej wiedzy, bo czytając te twoje brednie to można choroby psychicznej dostać. Jeśli wario R/T byłoby pod wały R/T to byłoby to zamieszczone w opisie, a tam nic o tym nie ma.
Kuba2014 pisze:
co sądzi o stage6 racing MK II też jest źle sprasowane ??

Street jest źle spasowany Sport Pro i Racing dajmy na to, ze są jako tako spasoweane, ale w sport pro występuje kiepskiej jakości nicasil i jest go mało. Potem w okolicach okna wydechowego pojawiaja sie ubytki




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 10:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie wiem, czy wiecie, ale gaźniki PWK posiadają dyszę Power Jet, czyli tak jak to mati określił ''dodatkowa dysza'' i regulacja tego typu gaźnika jest nie co bardziej skomplikowana, to nie jest już kręcenie 1 śrubką, ta regulacja wymaga czasu i cierpliwości, chyba, ze uda się nam trafić na odpowiednia dyszę, ustawienie iglicy i wykręcenie mieszanki paliwo-powietrze, co się rzadko zdarza, miałem okazję regulować gaźnik PWK 24mm w sendzie na MHR 80 i nie było to takie łatwe, aby świeca osiągnęła odpowiedni kolor, a silnik wkręcał się jak trzeba.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 8:12 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
mati nie bo się pytam bo na skz widziałem osobne części i pisze do wałów R/T np wariator do wałów R/T i tak się pytam bo niektóre firmy nie mówią nie piszą więc zapobiegawczo pytam

-- 20 sie 2014, 22:52 --

JAkub03 to ja wiem i przeto jest większa moc jak mam się srać z tym gaźnikiem to wole zwykły nie to że jest drogi tylko ciężka regulacja i mało tematów na ten temat jak regulować i mało osób to ma

-- 21 sie 2014, 9:12 --

a jakie łożyska Polini c 4 /Top Racing metal/Rms metal/ Motoforce metal

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 6736.bhtml

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 1487.bhtml

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 3605.bhtml

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 5690.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 11:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Spytałeś się teraz czy Polini, SkF czy też NTN
Odpowiedź jest prosta najlepszym wyborem będą polini, potem NTN




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 14:44 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
mati chodzi mi które wybrać z nich czy polini czy ntn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 14:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
mati chodzi mi które wybrać z nich czy polini czy ntn

Kurna naucz się czytać, nie chce mi się dwa razy tego samego powtarzać
mati-98 pisze:
Spytałeś się teraz czy Polini, SkF czy też NTN
Odpowiedź jest prosta najlepszym wyborem będą polini, potem NTN


Napisałem najlepszym wyborem będą Polini (skoro się nie domyślasz to je masz kupić), POTEM (czyli po Polini inny wariant, nieco gorszy) NTN




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 21:46 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
jednak zostaje przy
Cylinder DR evo
Wał kupie Top Racing Hight Tech
Łożyska Motoforce NTN
Zapłon seria
Wariator Stage6 Sport Pro
Przeciwtalerz Stage6 CNC
Pasek Stage6 Sport Pro
Korektor używany do 450 zł Malossi albo Polini i nie wiem czy dawać
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon nwm doradzie mi ????????
Przełożenia Top Racing
Pokrywa Przełożenia seria
Zawór Membranowy i Króciec ssący MK II
Gaźnik Dellorto PHBG 21 DS
Filtr Polini HIGH Floow prosty krótki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 8:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
Wariator Stage6 Sport Pro
Przeciwtalerz Stage6 CNC

To wychodzi prawie tyle, ze R/T Oversize sobie kupisz
Kuba2014 pisze:
Korektor używany do 450 zł Malossi albo Polini i nie wiem czy dawać

Polini jest lepsze
Kuba2014 pisze:
Dzwon nwm doradzie mi ????????

Stage6 R/T, chodzi mi tutaj o wzmocnionego brata winghcoolera, nie CNC

-- 25 sie 2014, o 08:23 --

I byłoby na tyle, ale zapomniałeś o wydechu :p




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 9:03 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
wydech Stage6 Sport Pro jak będzie miały wgnioty to kupie Replikę w rozsądnej cenie a jak będą chcieli po 320 zł to so dołożę 100 i mam nówkę albo Leo Vince ZX-R a Cylków Stage6 Racing lub Stage6 Racing MK II nie kupuje bo co 1000 km czeba wymieniać tłok
a Sprzęgło Sport Pro
myśle nad tymi dzonami Malossi Wing Bell / Hebo Manston Wing /Tec CNC / Motoforce Racing/Stage6 Wing Cooler
dzwonu Malossiego się ie opłaci i Teca lepiej Hhebo potem Motoforce a po Motoforce Wing Cooler
nwm którego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 10:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Cylindry typu Stage6 Racing przy dobrym użytkowaniu spokojnie przejadą kilka tysięcy kilometrów to nie jakiś Big Bore. Dzwon Stage6 WingCooler lub Motoforce Racing.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 10:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
a Cylków Stage6 Racing lub Stage6 Racing MK II nie kupuje bo co 1000 km czeba wymieniać tłok

Haha, w wyczynowej crocówce tak czesto się tłoka nie wymienia, kto tobie takich bajek naopowiadał




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 12:08 
*

Rejestracja: 16 sie 2014, 10:09
Posty: 31
Pojazd: Yamaha
Kolega z klasy to przy racingach co ile się wymienia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 12:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kuba2014 pisze:
Kolega z klasy to przy racingach co ile się wymienia

Nikt tb tego dokładnie nie określi tu nie ma jak w crosówce, ze co 35mth zmiana tłoka i ew honowanie. Ja bym wymienił co np 5tys. lub wtedy kiedy odczujesz spadek mocy, albo zajrzeć co te 5k w jakim stanie jest tłoczek, jak w dobrym to zmienic sam pierścień.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy