Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: s6 racing
Post: 15 kwie 2014, 18:42 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Witajcie. Mam pewne watpliwosci.

Kupilem ten o to cylek cylinder-stage6-racing-mk1-70ccm-jak-nowy-t387472.html

i czy przez ten tlok nie straci on osiagow. Co o tym myslicie?




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 15 kwie 2014, 19:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
tlok lekko uszkodzony jest ;d


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2014, 20:23 przez buniek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 15 kwie 2014, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2013, 21:18
Posty: 35
Pojazd: Yamaha neo's
czy mi się wydaje czy on tam jest kawałek ueybany? :D
ja bym nie zakładał może uszkodzić tylko cylek lepiej już kupić nowy tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 15 kwie 2014, 21:11 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Slafty pisze:
czy mi się wydaje czy on tam jest kawałek ueybany? :D
ja bym nie zakładał może uszkodzić tylko cylek lepiej już kupić nowy tłok


No niby tak..ale wydaje mi sie ze to pierscien po gladzi jezdzi co nie.?




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 15 kwie 2014, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Niby tak, aczkolwiek jest uszczerbiony ten tłok, wpłynie to na pewno w jakimś stopniu na kompresję, przydał by się nowy w takim wypadku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 17 lip 2014, 11:59 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
No ok...wpadnie tłok od sport pro mk2..teraz pytanie jakie uszczelki dobrac do tego cylka bo na skz jest od groma rodzajow..i nie wiem ktore beda odpowiednie.




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 17 lip 2014, 13:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Napisz do nich i zapytaj się jakiej są grubości, zmierz swoje i wybierz takie same :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 18 lip 2014, 10:18 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Tylko ze ja kupilem cylinder bez uszczelek i nie mam punktu odniesienia




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 19 lip 2014, 11:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To w takim razie wejdź na stronę producenta, tam myślę takie dane powinny być.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 19 lip 2014, 19:10 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
dobra..mam juz tlok i uszczelki. pasuja od sport pro mk1 :mrgreen:




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 19 lip 2014, 21:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To dobrze, cylindry różnią się jakością wykonania i mocą, mk1 jest trochę słabszy, ale za to wytrzymały i to nawet bardzo, a mk2 niestety.. Jeżeli uszczelki i tłok spasowali to git, ale zmierz go lepiej i sprawdź rozszerzalność cieplną, żeby nie było tak jak w przypadku streetrace, że tłok pasuje, ale pod wpływem większej temp. puchnie i zaciera cylinder.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 10 sie 2014, 9:14 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Panowie jest wielka lipa. Tlok od sport pro nie pasuje.! On ma polokragle denko..a mk1 pod głowicą jest plaski i tlok napierdala w glowice. Dobrze ze przed odpaleniem zakrecilem recznie wariatorem ....bo by wszystko sie rozjebalo w *uj ;/ Scooterkingz dalo ciala ;/

Ale założyłem ten delikatnie wyszczerbiony tłok..no i jest kolejny problem.Zlozony...pierwsze odpalenie...wszystko wydaje sie ok...moc diabelna i wgl. Ale okazalo sie ze przepuszccza dosyc mocno przy wydechu. Odkrecilismy wydech..uszczelka cacy...skrecilismy wydech. Nie przepuszcza. Tylko ze teraz nie ma juz mocy zaczyna "bulgotac"..ale nie chce złapać rezo...nie chce zaczac "wyć" tak jak powinien




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 13 sie 2014, 9:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zmierz poziom sprężania, możliwe, że przez nieszczelny wydech wyklekotało trochę pierścienie, ale to musiałbyś dłużej pojeździć, wątpię, że po chwili by było po nich, jeżeli ma kompresje, gaźnik jest wyregulowany, skuter nie przerywa, elektryka ( moduł, cewka ) jest sprawna, to winy można szukać w napędzie, ale skoro na nieszczelnym wydechu się wkręcał, a na szczelnym nie chce, to coś jest nie tak.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: s6 racing
Post: 25 sie 2014, 10:54 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Nagralem krótki film..później wstawie i sam "uslyszysz" o co chodzi ;)

-- 25 sie 2014, 11:52 --

Oto obiecany film, Jakosc do dupy ale slychac jak chodzi na full manetce. Sory ze taki krotki..ale nie mialem oslony na wentylatorze i nie chcialem go zapiec..

https://www.youtube.com/watch?v=U7xXG4_ ... e=youtu.be




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy