Dzisiaj jest 23 lut 2025, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lis 2014, 21:57 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Witam!
Jak w temacie...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lis 2014, 22:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2014, 16:25 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
lepiej któryś z nich czy szlif na serii i do tego meteor?

-- 30 lis 2014, 17:22 --

@up

-- 30 lis 2014, 17:25 --

myślałem nad 40,80 bore




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2014, 16:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
szlif i tłok meteor/vertex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2014, 22:29 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Jest jakaś widoczna różnica w osiągach po szlifie? na 40,80mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2014, 22:43 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
nie, nie ma, daj szlifierzowi to on już będzie wiedział na ile zrobić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 19:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
NocnyBorsuk,
Co do cylindrow zadnych bym nie bral z produkcji ECO. Proponowalbym szlif seryjnej jednostki do tego tlok VERTEX zaden METEOR !!! Meteor lubi puchnac, to tak samo jakbys wlozyl chinski tlok. Podczas szlifowania zwieksza nam sie srednica cylindra= srednica tloka tez, co za tym idzie? Wieksza pojemnosc, a przy wiekszej mojemnosci mamy wiecej mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2014, 4:01 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
buniek pisze:
NocnyBorsuk,
Co do cylindrow zadnych bym nie bral z produkcji ECO. Proponowalbym szlif seryjnej jednostki do tego tlok VERTEX zaden METEOR !!! Meteor lubi puchnac, to tak samo jakbys wlozyl chinski tlok. Podczas szlifowania zwieksza nam sie srednica cylindra= srednica tloka tez, co za tym idzie? Wieksza pojemnosc, a przy wiekszej mojemnosci mamy wiecej mocy.

Całkowita nieprawda, Meteory to bardzo dobre tloki. Wcale nie puchną, dobrze się trzymają i są dobrze wykonane. Wiem bo sam takowego wkladalem po szlifie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2014, 18:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Meteor to dobre tłoki , jednak dla mnie najlepsze do skuterków do Asso.

Do seryjnej jednostki w pełni wystarczy Meteor lub Vertex. Według mnie lepiej dać do szlifu serię niż bawić się w jakieś Eco.

Fakt im większa średnica wewnętrzna cylindra tym większa moc jednak nie będzie to jakoś znacznie zauważalne.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2014, 20:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Komor,
akurat w kilku przypadkach zakupywalem meteor do skuterkow i puchly przy dluzszej jezdzi nawet w LC.Dlatego jestem zrazony do tej firmy i stanowczo odradzam.Wole dolozyc 50 czy 80zl i kupic VERTEXa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy