Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2015, 16:31 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Siemka , chciałbym się zapytać o wasze zdanie co do 2 cylindrów , czyli:
*Dr.Evo 70cc (bez głowicy-oryginalna z 50cc, czy straci dużo na tym moc i czy wgl głowica bdz pasować ?? )
*Airsal Sport 50cc
Te dwa cylindry zaciekawiły mnie tym, gdyż przy ich wymianie nie jest potrzebna wymiana łożyskbynajmniej tak słyszałem mam remont w sqt , więc wasza opinia co do owych cylków się przyda , gdyż odpowiadają mi też cenowo koszt ok . 300 zł +/-. Jeżeli macie swoje propozycję to piszcie.
Skuter chłodzony powietrzem :) .

Części jakie wymieniłem to wydech poziomu mocny sport/mid-race (spawak)
i wariator Hebo NG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 sty 2015, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Jeżeli masz seryjny wał i łożyska to przy DR Evo byś musiał przynajmniej zmienić łożyska na wale bo to jeden z najmocniejszych cylindrów klasy sport. Seryjna głowica będzie na pewno pasować bo niby dlaczego nie. Dr Evo poleca dużo osób ja też go mam i polecam. :mrgreen:
Co do Airsal"a to jest on troszkę mocniejszy od seri.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 16:58 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
hmm jak narazie gaźnik 12mm ogarnie na dyszy 74 ;) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Za mały... Najlepszy był by 19-21.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel


Ostatnio zmieniony 23 sty 2015, 17:17 przez Cygan007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 17:16 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
więc raczej airsal , szukam po prostu zamiennika ;) , alu będzie dobrym pomysłem :P ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Miałem go i złego słowa nie powiem o nim ale przez moją głupotę po 50km go zatarłem :D
Aluminium szybciej odprowadza ciepło niż żeliwo. Niestety jak zatrzesz alu to już szlifu nie zrobisz i w tedy cyl leci na złom.

A tak w ogóle to jaki masz skuterek?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 19:17 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Speedfight 2 (powietrze) ;/ . Jakieś podpowiedzi jak się o niego troszczyć? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
:arrow: Nie przegrzewać
:arrow: Lać dobry olej
:arrow: Nie katować
:arrow: Rozgrzewać przed jazdą




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy