Dzisiaj jest 20 lis 2024, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2015, 13:54 
*

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:02
Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Siemanko. Mam taki problem. Setup w skuterze jest taki: Malossi Sport 70, Malossi Multivar, Polini 2G, Wał Top Racing STD, Wydech Laser X-Pro, Gaźnik Arreche 17.5. Do tego są jeszcze przełożenia Malossi 15/40 i Polini 20/61. Na jeden obrót koła wychodzi 8 obrotów dzwonem. Mianowicie mam taki problem: próbowałem już dość sporo go regulować, na sprężynach centralnych 15,22,30%, sprężynki sprzęgła też sporo modziłem bo w Polini 2G są regulowane płaską 6, rolki zmieniałem od 4 do 9 g co 0.5. Gaźnik jest wyregulowany dobrze. Najlepiej pracuje na rolkach 9.0g, miękkich sprężynkach i centralce 22%. Martwi mnie jedna rzecz: V-max wynosi tylko 85 km/h, co jest trochę słabym wynikiem przy zastosowaniu tego set'a, i tymbradziej przełożeń. Sam już nie wiem czego to może być wina, ale coś mi się wydaje, że może to być wina za długich przełożeń, i silnik nie może ich pociągnąć. Czy spróbować jeszcze np. centralke 50%? Co myślicie? ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lut 2015, 8:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak dla mnie to za długie przelozenia, zmień tak żeby wyszło 9,5 obrotu. Co do regulacji to spróbuj taka: rolki 5g, docisk twardy i sprzeglo srednio twarde.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Poza tym jeśli chcesz śmigać na tych przełożeniach, to gaźnik do wymiany na 21. Da więcej mocy. Sam miałem 17.5 i ledwo do 80 dobijał.

Looknij na mój set. Ja mam przełożenia topa i wychodzi 10 obrotów dzwonu na jeden koła. Max speed lekko ponad 100 km/h (obojętnie, czy wiatr, czy nie). Rolki mam 5,25 grama. Laser wymaga wysokich obrotów żeby złapał rezo.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 19:18 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
u mnie na streetrace na seryjnych przelozeniach łapie 105-110 w dobrych warunkach a wyregulowany na koło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy