Dzisiaj jest 21 lut 2025, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2015, 19:20 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Witam posiadam skuter Romet Radical 717 z 2010 roku chłodzonego powietrzem.

Mój kolega ma dokładnie ten sam skuter z tego samego roku.
Ale niby ten sam a zupełnie inny.
Jego skuter jest znacznie znacznie znacznie szybszy. Jest bardziej zrywny. Ma większy v-max

U niego v-max wynosi około 90 km/h
Na pewno przechodzi na liczniku za 80 km/h

I kiedy ruszyłem z full manetką to bardzo mnie zerwało myślałem ,ze spadnę z skutera.
Bardo jest zrywny i przyśpiszenie ma naprawdę bardzo szybkie.


A teraz opis mojego skutera : zawsze ruszam na full manetce bo inaczej nie ruszy i wygląda to tak ,ze ja dam manetkę na maksa słychać pracę silnika ale ruszę dopiero po jakiś 3 sekundach i bardzo wolno idzie... mój v-max to 60 km/h

Nie wiem co wymienił kolega bo on kupił skuter używany i już tak jeździł.

Ja również kupiłem skuter używany. Został w nim podobno wymieniony Cylinder na większy i głowica
Ale patrząc po paragonie były to chińskie części bo paragon był na kwotę 250 zł.
Ja kupiłem odblokowany niebieski moduł C.D.I


Teraz moje pytanie:
Co zrobić żeby uzyskać osiągi takie jak ma kolega.
Bo jak widać skuter potrafi.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 kwie 2015, 19:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaki masz tłumik?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 19:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Mi to osobiście wygląda na winę ze strony napędu. Na pewno trzeba by było go wyregulować. Od tego w dużej mierze zależy przyspieszenie ,prędkość maksymalna. Bez odpowiedniego przełożenia nie jesteśmy za wiele zrobić.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:35 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
robdk pisze:
Jaki masz tłumik?

Tłumik mam seryjny.
Kolega pare dni temu wymienił na sportowy. Ale kiedy jeździłem nim i opisałem jazde wyżej był seryjny.

Ale widać różnicę jeszcze większą. Zbiera się jeszcze szybciej, i na seryjnym tłumiku od 60 szedł już wolniej a teraz idzie płynnie.

Cudownie chodzi ten jego skuter.



Mate57 pisze:
Mi to osobiście wygląda na winę ze strony napędu. Na pewno trzeba by było go wyregulować. Od tego w dużej mierze zależy przyspieszenie ,prędkość maksymalna. Bez odpowiedniego przełożenia nie jesteśmy za wiele zrobić.


hmmm wina napędu ... możliwe. Ja jestem amatorem i się nie znam. To mój pierwszy skuter.
W takim razie co mam zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Proponuję wymienić wydech i wyregulować napęd. Powinno być o niebo lepiej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak Mate57 napisał, możesz jeszcze wariator Top Racing NG kupić. Sam mam i polecam.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:48 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
o

-- 02 kwie 2015, 22:48 --

Mate57 pisze:
wyregulować napęd.


Przepraszam ale tak jak pisałem jestem amatorem i nie za bardzo rozumiem.

O co dokładnie chodzi z napędem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Czytaj forum i działy poświęcone poradnikom - Zrób to sam oraz Regulacja napędu, gaźnika




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dejv98 pisze:
O co dokładnie chodzi z napędem ?


Regulujesz za pomocą rolek wariatora różnej gramatury ,oraz sprężyny centralnej korektora momentu obrotowego. Jest to zabawa metodą prób i błędów. Przejrzyj troszkę forum. O regulacji napędu jest mnóstwo poradników ,oraz wątków w których użytkownicy opisują swoje przypadki i doświadczenie w regulacji napędu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 22:09 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Rozumiem dziękuję.

A czy wymiana gaźnika na większy (19) ma jakiś sens?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 22:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przy seryjnym cylindrze nie ma sensu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 9:08 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Cylinder został wymieniony na większy :)
Ale razem z głowicą kosztował coś około 250 zł więc były to chyba chińskie części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 9:16 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Dejv98 pisze:
Cylinder został wymieniony na większy :)
Ale razem z głowicą kosztował coś około 250 zł więc były to chyba chińskie części.

Jeśli jeździsz na seryjnym gaźniku 12mm,to się nie dziw! Tylko katowałeś ten cylek ... Zmień gaźnik na 19/21 mm,wydech,wyreguluj napęd i gaźnik i będzie o niebo lepiej! :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy