Witam, jestem szczęsliwym posiadaczem crossa "Generic trigger 50x". Jest całkowicie seryjny kupiony był, przed końcem sezonu 2014
Przy 800km zdjąłem blokady (czasami mnie nosi a nie chciałem zrobić krzywdy cylindrowi
). Jedzie naprawdę bardzo fajnie, zbiera się jak na 50cc bardzo dobrze. V-max to 70 km/h (więcej mi zdecydowanie nie potrzeba). Pytanie pojawia się czy opłaca się zmieniać w nim tłumik ? Jest kompletnie wybebeszony. Jeżeli tak to na jaki, cena w sumie nie gra roli, bo jak coś robić to porządnie
Czy potrzebna by była ewentualnia zmiana gaznika, czy innych dupereli? Nie znam się za bardzo na tym, ale mój tata jest mechanikiem, także wszystkie "tuningi" bym przeprowadzał pod jego okiem. Podsumowując, co zrobić aby miał sporo mocy. Jestem fanem jazdy w terenie czy po prostu po lasach aniżeli zapierdalania 120 po mieście. Z góry dziękuję