Dzisiaj jest 15 lis 2024, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2015, 22:23 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 12:21
Posty: 14
Pojazd: brak
Siema
Mam CPI oliver sport przy takim secie:
cylinder- china power 70cc
gaźnik-dell 16mm
wydech-aktualnie tecnigas next r
sprzęgło-najprawdopodobniej org
wariator-napewno nie seria coś sportowego dokłądnie nie wiem.

Chciałem zmienić wydech i wariator. Jakie będą odpowiednie? Chciałem kupić wydech stage6 pro replica oraz taki sam wariator ale są pomieszane opinie. Może wydech laser x-pro albo hebo new performer? Co myślicie?
Dobierzcie jakiś fajny wariatorek oraz wydech do takeigo seta.
PS: jeszcze w tym sezonie najprawdopodobniej wpadnie cylek airsal 70 albo cos klasy sport 70 pod org wał.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lip 2015, 1:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Polecam Ci Pro Replicę/Yasuni R/PFR4/Arrow Extreme/Tecnigas Triops. Co do wario to bez dwóch zdań Top Racing NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 11:40 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 12:21
Posty: 14
Pojazd: brak
A jakby dać ten wariatorek top racing i wydech laser x-pro? Z chęcią kupiłbym tego stage6 ale boje sie, że tego nie wyreguluje :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 23:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czemu uważasz że go nie wyregulujesz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2015, 23:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Regulacja jest banalna. Poza tym nie zakładaj tego cyla do oryginalnego wału i pod gaźnik 16mm, bo długo nie pojeździsz. Sam miałem laserka i polecam.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 12:31 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 12:21
Posty: 14
Pojazd: brak
A jakbym dał wariatorek TOP racing NG i wydech stage6 to była by dobra opcja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 13:23 
*

Rejestracja: 28 cze 2015, 10:03
Posty: 1
Pojazd: ford
przyzwoity zestaw




_________________

moc bierna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy