Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 10:36 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 16:45
Posty: 8
Pojazd: Zumico GR 500
Witam mam pytanie: Jest październik ciagle pada zalozylem nowy cylinder do mojego Zumico GR 500 no i wiadomo chciałbym go dotrzeć jakieś 500 km. jednak problem polega na tym iż pada wiec stad moje pytanie: czy gdy odpale go i zostawie na luzie zeby pracowal na swoich obrotachw garazu czy dotrze sie ? jest to silnik 139 fmb 4t .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 10:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie zostawiaj go za długo, bo ma chłodzenie cylindra naturalne a nie wymuszone wentylatorem jak w skuterach i go prędzej przegrzejesz a nie dotrzesz.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 11:17 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 16:45
Posty: 8
Pojazd: Zumico GR 500
robdk pisze:
Nie zostawiaj go za długo, bo ma chłodzenie cylindra naturalne a nie wymuszone wentylatorem jak w skuterach i go prędzej przegrzejesz a nie dotrzesz.


robie tak ze na luzie chodzi z jakies 20 minut i ide go zgasic po parunastu minuctach znowu . czy ta metoda da rade aby go docieracw deszczowe dnui ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 11:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
20 min? Na wolnych obrotach? :shock: No to o jakieś 17 min za dużo.
Na postoju ten cylinder ma ograniczoną możliwość odprowadzania ciepła i prawdopodobnie już przegrzałeś pierścionki. Tak można robić w skuterach gdzie chłodzenie jest wymuszone wentylatorem.
U ciebie chłodzenie jest wydajne podczas jazdy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 11:27 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 16:45
Posty: 8
Pojazd: Zumico GR 500
robdk pisze:
20 min? Na wolnych obrotach? :shock: No to o jakieś 17 min za dużo.
Na postoju ten cylinder ma ograniczoną możliwość odprowadzania ciepła i prawdopodobnie już przegrzałeś pierścionki. Tak można robić w skuterach gdzie chłodzenie jest wymuszone wentylatorem.
U ciebie chłodzenie jest wydajne podczas jazdy.



stoi w garażu w kóry ostro wieje zimny wiatr, a cylinder ma calkiem na wierzchu, wiec mysle ze nei powinien sie przegrzać .. Z ciekawosci mam jeszcze pytanie czym sie objawia przegrzanie pierscieni ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 11:28 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Spadkiem kompresji?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 11:30 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 16:45
Posty: 8
Pojazd: Zumico GR 500
robdk pisze:
Spadkiem kompresji?



i co wtedy motor gasnie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 18 paź 2015, 12:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
lopatek2980, Ciężko odpala na zimnym gaśnie na wolnych obrotach,oraz spadają osiągi.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 21 paź 2015, 21:31 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Booże.... Prosta odpowiedz: Nowy cylinder nalezy docierać podczas jazdy. Jezdzisz ze zmiennymi obrotami. Na postoju go przegrzejesz ..i nie ma znaczenia czy w garazu pizdzi czy nie. A jeśli pada..to mowi sie trudno.




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 23 paź 2015, 10:14 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 9:56
Posty: 11
Pojazd: Gilera Runner
Witam , powiem tak . :) poprawne docieranie cylindra załeży od wielu warunków między innymi ..
Oleju orazu kierowcy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Docieranie
Post: 24 paź 2015, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
żeby dobrze dotrzeć 4t to trzeba zagrzać silnik do odpowiedniej temperatury potem jazda i tak jak napisał mazibox99, no i co jakiś czas dać mu na chwile cały gaz tak na parę sekund i do tego jakiś lepszy olej




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy