Witam posiadam motorower Zumico gr 500 wczesniej byl on na seryjnej 50 przy ktorej ku mojemu zdziwieniu ( i nie tylko) przy dobrych warunkach wyciągał 90 km/h jednak miał małą moc, więc postanowilem włożyć do neigo zestaw 72 cc który wyniósł mnie 150 zł (chiński) motor ładnie pracuje delikatnie na 1 biegu przydusi sie po zwiekszeniu obrotow, na innych biegach chodzi płynnie macie jakieś pomysły ? próbowałem regulacji powietrzem, nic nie dało. Moje pytanie czy ten sposób docierania jest prawidłowy : 0-100 km 4 tyś. obr 100-200 km 5 tyś obr. 200-300 wymiana oleju regulacja zaworow i kolejna proba regulacji gaznika (zawory byly regulowane po przejechaniu 80 km, poniewaz ciezko palił, teraz jest dobrze) 6 tyś obr 300-400km 7 tyś obr. 400-500km 8 tyś obr. po przejechaniu 500 km koniec docierania jednak do 800 km nie będę \\\\\\\"dawał\\\\\\\" mu do końca czyli chodzi o to ze nie bede cisnął mu do v-max prędkości, po prostu normalna jazda . (na obrotomierzu ma 12 tyś obr.). podczas docierania probuje nie przekraczac danych obrotow i jezdzic zróżnicowanie czyli nie stale na jednych obrotach. motor ma przejechane 13k km. po przejechaniu 1300 km. na nowym zestawie kolejna wymiana oleju . Jak myslicie czy motor po takim dotarciu da rade czy wzrośnie v-max ? Mam jeszcze drugie pytanie po prawej stronie silnika- od strony sprzegla pokazuje mi sie delikatnie olej jak myslicie czy poszedł uszczelniacz wałka sprzęgła ? i tu już ostatnie moje pytanie. zauważyłem rdze delikatną na cylindrze myśle ze to przez to ze jechalem podczas deszczu do domu, jedank pędzelkiem posmarowałem olejem od silnika motoru jak myślicie zahamuje to korzję ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
|