Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2017, 20:27 
*

Rejestracja: 07 lip 2017, 10:41
Posty: 5
Pojazd: Romet 700
Siemanko, powiedzcie, jak to jest z tymi pięćdziesiatkami w sporcie? Jak to wyglada mocowo? Ile mozna wycisnąć z żeliwa a ile z aluminium? Jest tu takis spec który jest w stanie wytłumaczyć jak to wyglada? Myślę wlasnie nad takim cylindrem, jednak nie wiem czy jest sens kupowac ,,lepszą serie''. (Cyliner pod pro replice). Dzięki z góry za odpowiedz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 paź 2017, 21:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tak ja mam taki cyl w AC, mocowo? Ogranicza cię grubość seryjnych pierścieni, wyżej stroić niż 10500 to nie ma sensu bo już wtedy są duże szanse na ich przepuszczanie. Co innego AM6, tam są cieńsze i spokojnie na 11k można. W moim temacie masz pokazane jak chodził, a jak teraz to wkrótce nagram :) Wiadome, pierścienie się szybciej zużywają bo masz wydechowe szerokie jak w połowie 70tek, ale za to moc porównywalną z 70cc sport. LC trochę lepsze bo cyl ci nie przekracza 95*C a w AC to wiadomo, ponad 130*C może dojść, a to spadki mocy już. Aluminium też lepsze ale jak padnie to możesz go za 50gr na złomie opchnąć, a żeliwo szlifujesz i drugi raz masz powera. O jakim cylu myślisz? Sam cyl nie da ci za dużo mocy, potrzebujesz odpowiedni stopień sprężania właściwy.
Ze spawakiem i gaźnikiem 19+ można spokojnie 12-15KM na kole wyciągnąć przy rozsądnych rpm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2017, 17:08 
*

Rejestracja: 07 lip 2017, 10:41
Posty: 5
Pojazd: Romet 700
Powiem tak, moj set to pro replica, wario stage6 sport pro (rolki 5g), sprzęgło stage6 sport pro z wingcoolerem, sprezyna hard, gaznior 17,5 chińczyk dyszka 84, cylek power force 70( zatarty) wał wzmocniony. Chciałbym zakupic nowy cylinder, jednak wybijaja mi,z glowy 70 w sporcie, ponieważ niby przez zbyt slaby wydech nie odda pełnej mocy(niby pro replica jest do pięćdziesiątek), a rezo nie będzie tak odczuwalne jak w 50. Dlatego stad moje pytanie. Jesteś w stanie mi doradzic co mogę kupic? 50 czy 70?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2017, 18:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Hahahahaha pro replica jest za mocna do 1/2 70tek ci powiem :lol: :lol: :lol:
W streetrace nawet efektywność jest ciut większa na leo ZX, na sport pro 70 znowu ciut za słaba jest. Nie wiem gdzie wy czytacie opinie, że za słaba? Chyba za zrybuku komentarze gimbazy :lol: Ładuj c20 do 50cc, będzie 150km/h fałmaks haha
Darujmy sobie inne opinie, niż te, tu na forum, poparte przez większość.
Żeby coś idealnie współgrało z tym kominem musi mieć odpowiednie kąty, powierzchnie i ciśnienie. W uproszczeniu: albo potrzebny jest gruby port 50cc, albo lekki port 70tki, zwłaszcza chiny.
Potem takich agentów ze źle dobranym wydechem do cyla objeżdżam jak chcę :lol: :lol:
Ładuj tam triopsa albo ZX-a jak chcesz bez porta mieć maxa z cylka wyciągnięte. A jak chcesz wydech zostawić to szitrejsa pakuj :cool:
Jak chcesz 50tkę zostawić to oddaj do porta komuś ogarniętemu w temacie albo mhr replice 50cc lub t6 50cc kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy