Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2018, 9:12 
*

Rejestracja: 16 kwie 2018, 17:14
Posty: 15
Pojazd: Zipp Quantum RS 2T
Witam! Nie wiedziałem za bardzo w jakim dziale umieścić. Posiadam zipp quantum rs2. Chińskie 1pe40qmb. Jak się domyślacie brakuje mi mocy, jednakże nie mam zamiaru go tuningować gdyż z tego co wiem chińskie silniki nie wytrzymają tego co markowe. W związku z tym szukam całego silnika.

Motor może być nowy lub używany (w bdb stanie). Fajnie gdyby na start miał pojemność 70cc ale nie jest to konieczne. Kwota jaką chce wydać to 1000-1500zł. (najlepiej bliżej tej dolnej granicy lecz jeśli będzie coś godnego uwagi to mogę dołożyć jeszcze 300zł).

Czego oczekuję? Moc przynajmniej 5-6km(dla 50cc) i 7-9km(jeżeli było by to 70cc), żeby w miare szybko się rozpędzać oraz nie jeździć 30km/h z pasażerem ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2018, 10:46 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Szukaj silników piaggio albo minarelli horizontal . Chociaż nie wiem czy z horizontalem nie trzeba by było ramy przerabiać :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 14:13 
*

Rejestracja: 03 cze 2018, 8:35
Posty: 57
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Yamaha Aerox
Imię: Kacper
ja mam taki w roxie i zapier równo szybko sie zbiera z bratem jeżdżę na treningi i 90km cały czas ja mam oczywiscie 70cc ale kolega ma 50 i tak samo z pasażerem 80 nie schodzi wiec ja na twoim miejscu
brałbym minarelli horizontal :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Silnik minarelli horizontal podejdzie. Choć nie wiem czy nie będzie trzeba przełożyć tej długiej tulejki ze starego silnika. Najlepiej szukać silnika z bębnem. Bo do tarczy trzeba by było kupić dodatkowe części. No i wiadomo taniej wyjdzie silnik ac. Ja bym chyba szukał silnika od neosa:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-yamaha ... be539d2e0b
Będzie trzeba jeszcze wsadzić inny zapłon i koło.
Moc przy seryjnym silniku lc to około 4,8KM. Przy silniku ac spodziewał bym się około 4KM. Ale wiadomo, tuningiem można trochę dodać.
Mi by się nie chciało bawić w swap. Za te pieniądze wolałbym sprzedać stary skuter i kupić inny, lub naprawić stary i tuningować. Na twoim seryjnym silniku z pasażerem powinieneś jechać minimum 60km/h (przy wadze osobników około 70kg)




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 14:57 
*

Rejestracja: 03 cze 2018, 8:35
Posty: 57
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Yamaha Aerox
Imię: Kacper
tylko że silnik z neosa to ten sam co w aeroxie czyli minarelli horizontal :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
K4cperek pisze:
tylko że silnik z neosa to ten sam co w aeroxie czyli minarelli horizontal

Wiem... Polecam mu od neosa bo jest z hamulcem bębnowym i w ac.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 15:56 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Nie ten sam :) Bo w neosie jest minarelli vertical z leżącym cylindrem i ac a horizontal to lc z innym kątem położenia cylindra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 16:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Gerdzio pisze:
Nie ten sam Bo w neosie jest minarelli vertical z leżącym cylindrem i ac a horizontal to lc z innym kątem położenia cylindra

Oj nie :roll: Angielski się również kłania :P
Z tego co wiem w neosach jest horizontal, chyba że w jakiś z lat 90-tych były verticale.
Horizontal i vertical to po prostu ułożenie cylindra. Ang. horizontal- poziomy (leżący), ang. vertical- pionowy (stojący). Nie ma czegoś takiego jak vertical z leżącym cylindrem.
Kąty ułożenia cylindra w horizontalach są takie same. Horizontal występuje w wersji lc i ac. Vertical na pewno jest w ac, w lc chyba nie ma ale można przerobić.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 16:45 
*

Rejestracja: 16 kwie 2018, 17:14
Posty: 15
Pojazd: Zipp Quantum RS 2T
Obstawiam że to nie wina skutera a jeżdżacego ;) Sam ważę setke, biorąc drugą osobe +/- 60kg robi sie juz nieciekawie. Skuter ma przejechane 2500km od nowości więc robi co może ;) Myślałem jeszcze nad tuningiem mojego tak do 1k jakis wydech, cylinder wariator ale w gre wchodziło by 70cc a tu już rozbieranie silnika, nowy wał (dodatkowe koszta). Także zrobię chyba tak jak pisal nikodem, sprzedam i kupie 125cc... co prawda bede mógł jeździć legalnie dopiero za rok na 125 ale jakoś domorduje się na tym i za rok kupie większy. Dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2018, 18:19 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Nikodem239 . Zwracam honor :wink: Masz rację . Trochę mi się pokiełbasiło :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 7:54 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
125 są fajne, mało palą i są większe do podróżowania mowa o 4T. Bo 2T dla mnie to pomyłka, bzyk nic więcej. Dobrze zrobiona 70cc, nie jednego 125 obiedzie oczywiście na przyspieszeniu później ma już trochę ciężej.
Jesteś młody więc decyzję będziesz zmieniał co 5 minut, doświadczenia w świecie tjunerskim też nie masz a w to chłonie kase i czas niesamowicie. Ja jak Miałem 15 lat, sprzedałem skuter i kupiłem CBR 125 zarej. na 50 :) przechulałem 3 lata bez awaryjnie. Do tego to kozackie spalanie 3l/100 KM i 140 km/h V-max.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 11:36 
*

Rejestracja: 16 kwie 2018, 17:14
Posty: 15
Pojazd: Zipp Quantum RS 2T
Ja swoją przygodę zaczynałem od rometa kadeta ;) Więc wiem coś o chłonięciu czasu na wieczne naprawy :D Skuter jest ok ale tak czy siak brakuje mi gdzieś tych biegów. Kupując go liczyłem na ciutke lepsze osiągi ale się przeliczyłem :D Dlatego w planach zostaje jakaś 125cc i koniecznie biegówka :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 12:33 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Polecam od Siebie CBR 125, niezawodne, mało palą, zadowalające osiągi no i przystępna cena w porównaniu do reszty 125tek za 5000 zł można kupić już naprawdę coś fajnego.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 16:33 
*

Rejestracja: 16 kwie 2018, 17:14
Posty: 15
Pojazd: Zipp Quantum RS 2T
Cbr ok ale nie podoba mi sie tlynie koło, według mnie za wąskie. Próbował ktoś zmieniać opone na szerszą bez wymiany całego koła?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 17:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pewnie i się da, ale jak dla mnie to dziwnie w takim motorowerze będzie wyglądać szeroki tył a wąski przód.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2018, 18:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Cbr to już motocykl a nie motorower, przód 90, tył 110mm to typowe ustawienie w tym pojeździe, seryjne jest chyba -10mm z każdej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy