Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2020, 19:14 
*

Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30
Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
Witam, od pewnego czasu myślę nad zmianą gaźnika. Zastanawiam się pomiędzy VHST 24 a PWK 24. Który lepszy?

Stage6 Racing mk2
Yasuni C16 (w przyszłości będzie C20/r1200)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lis 2020, 23:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Oba bardzo dobre, kwestia jaki masz filtr i króciec, czy pwk podejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2020, 11:20 
*

Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30
Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
Króciec i filtr to dla mnie kwestia drugorzędna. Najpierw wolę kupić gaźnik, a potem dopiero pod niego dobrać filtr i króciec. Wiesz może na jakie konkretnie firmy zwracać uwagę? Oko będzie dobre?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2020, 11:52 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Właśnie jak pwk to bez powerjeta bym brał, czyli np. OKO, nie wiem jak tam w motoforce jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2020, 9:07 
*

Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30
Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
A jest jakaś możliwość zaślepienia takiego powerjeta?

Jeszcze mam jedno pytanie, a nie chcę zakładać nowego tematu. Czy zapłon ducati ogarnie stage6 racing mk2 z yasuni c20, czy lepiej zainwestować w selletre?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy