Dzisiaj jest 03 lis 2024, 13:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2023, 8:09 
*

Rejestracja: 02 maja 2023, 23:57
Posty: 3
Pojazd: Aprilia sr
Witam wszystkich serdecznie, przychodzę do was z pytaniem ponieważ przekopałem całe internety i nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie chodzi i o zmianę przełożenia w moim skuterze (Aprilia sr silnik piaggio).
Posiadam dość mocny set i jedyne co by mi zostało do zmiany to właśnie przełożenie i teraz pytanie czy jest sens w ogóle ruszać seryjne przekładnie słyszałem że trzeba najpierw wyliczyć ilość obrotów dzwonem na obrót koła co zrobię i dodam w komentarzu ile wyszło i prosił bym was o rade na jakie przełożenie ewentualnie zmienić żeby zrównoważyć v-max z przyspieszeniem.
Mój set:
-Cylinder Stage6 MKII Racing
-Wydech Yasuni C16
-Zapłon MVT Premium
-Wariator Stage6 Oversize (cały zestaw z korkiem momentu I paskiem)
-sprzęgło Stage6 R/t
-Dzwon sprzęgła stage6 R/t Cnc
-Gaźnik Stage6 24mm
-Mębrana Stage6 V-Force3
-Króciec Polini 360
-Filtr powietrza Stage6
-boost bootle Stage6

Z silnika została jedynie obudowa seryjna I właśnie przełożenie dlatego proszę was o pomoc czy to ruszać czy dać sobie spokój i czy przy iesie to jakieś fajne efekty.
Dodam jeszcze że jeśli doradzicie mi co wybrać jakie przełożenia to kupię wtórne i pierwotne plus obudowa przekładni sportowa.
Z góry dziękuję wszystki za pomoc, Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy