Dzisiaj jest 01 gru 2024, 11:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2010, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Typhoon 50 2T (1995) - co da sie z tym zrobic?

Chcialbym cos z nim zrobic bo po pierwsze jest dla mnie zawolny (czasami latam zx10r-ale jak nie chce mi sie ubierac w skory to chcialbym pojechac nim do pracy).
Prawdopodbnie jest juz silnik na ukonczeniu (co juz opisalem co sie z nim dzieje w innym watku) ma ponad 9kkm

chcialbym aby w cieplejsze dni sluzyl mi szybsza mozliwoscia dojazdu niz samochodem i abym nie musial ruszac plastika z garazu...

jakies propozycje??
- czy inwestowac w kity 70 czy pozostac przy 50?
- czytalem juz ze jak zmienie na 70 to bede musial wymienic wal
- gaznik zostawic oryginalny czy zamontowac do tego cos bardziej wytrawnego?
- wariator i rolki to dla mnie czarna magia - interesuje mnie predkosc - czy da sie tak przygotowac ten silnik aby ciagnal w okolice 100tki?

Jakby to chodzilo o przygotowanie motocykla do wyscigow to wiem co trzeba zrobic ale przy skuterach nie mam zielonego pojecia:(

pzdr/arti


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 21:41 przez artdesign, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 8:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
pierwsze co musisz wymienić to tłumik na jakiś sportowy jak zmieniasz na 70 sport to są różne zdania na ten temat jedni wymieniają wał a inni tylko same łożyska i też jeżdżą więc to już od ciebie zależy lub od tego jaki weźmiesz cylek wiadomo ze do Racinga nie zostawisz seryjnego wału :D wariator też możesz zmienić najlepiej na mallosi multiwara :P jeżeli dobrze zrozumiałem to masz 9tyś km przebiegu?? ja w swoim tph też mam tyle i silnik wcale się nie kończy no chyba ze ktoś ostro dawał po garach to jest zatarty już :) więc sprawdź kompresje.
możesz zostać przy 50 (seria lub sport) zmienić wariator sprzęgło tłumik i tez będzie dobrze chodził :D jeżeli gaźnik masz weber 12 lub w ogóle 12 to jednak polecam załozyć 17,5 dellorto skuter ogólnie lepiej chodzi na 17 już sie o tym przekonałem
gdybyś zmieniał jednak cylek na 70 to gaxnik na 17 lub 19 tez by pasowało :wink:




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
w tym watku napisalem wlasnie o objawach po jakich sadze ze to juz koniec

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=88376

tego skuterka przez te wszystkie lata nikt chyba nie serwisowal ;/
stal u rodzicow i kazdy nim jezdzil, lejac tylko benzyne i olej :(((

dlatego postanowilem sie nim zajac, tylko nie mam pojecia od czego zaczac, bo normalnie ganiam na plastikach ale potrzebuje taki skuterek od czasu do czasu aby jechal a nie stal ;)))




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy