Dzisiaj jest 03 gru 2024, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lis 2010, 14:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Witam! Zmuszony jestem do wymiany paru częsci i dlatego musze jakiś setup'ik ułożyć. Aktualnie w roxie znajduje sie:
- multivar
- leovince zx
- pasek malossi x-special
Planuje:
* streetrace
* wał top racing (i tu niewiem czy HQ czy NG,)
* gaznik dll'orto 17,5
* membrana
* łożyska
Łożyska myśle nad SKF motoforce a membrane doradźcie jaką najlepiej wziąść.
Planuje jeszcze zmienić wydeszek na yasuni r, ale to jeszcze nie teraz.
Yyy czym rożni sie top racing HQ od NG?


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 14:01 przez healt, łącznie zmieniany 7 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 0:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
NG jest wytrzymalszy
w zależnosci ile chcesz wydać na membrane z klasy sport i do serii ja polecam Top Racing/dopller (zaworek świetny)
reszta membran jest karbonowa więc tu głownie bierzemy pod uwagę budowę
cenowo najdroższe i njlepsze są s6 v-force i malossi mhr
tańszym i tak ze dobrym konkuretem jest polini evolution i zaworek stage6 z króćcem(ten zestaw tobie polecam)http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=3490&osCsid=d5d1d5c3da53f4bf9fde39a8c5816e58

do danego zaworka musimy dobrać też odpowiedni króciec(najlepiej z tej samej serii)
dlatego polecam ci ten zestaw


zaworki hebo są odradzane i też ich sam nie polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 8:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
No dzieki za odpowiedz. Ten zestaw mi sie podoba tylko zastanawia mnie jedna rzecz:

"Uwaga: Z powodu specjalnej konstrukcji zestaw nie współpracuje z oryginalnym filtrem powietrza. W niektórych modelach jak na przykład Aprilia SR może być konieczna modyfikacja ramy lub króćca, żeby gaźnik nie kolidował z ramą." - Czy czasem nie bd trzeba założyć stożka? Stożek w moim wypadku nie wchodzi w gre. Miałem już skuter który palil 10 l i teraz chce troche ekonomiczniej :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 17:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Zamiast się bawić w kupowanie pierdół typu zawór, czy króciec tjuningowy (co w Twoim przypadku nie da żadnego efektu), lepiej ładuj kasę w ważniejsze rzeczy np: lepszy wał, komplet dysz, rolek, sprężyn, dobre klucze, blokady itp.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
FoRnaL, wał juz ma ustalony i jest dobry, jego rox jest z 04r wiec zaworek swoje ma przejechane i zmiana zaworka oraz króćca da duży rezultat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 17:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
FoRnaL, masz w 100% racje, jednak zawór musze zmienić dlatego, że stary sie poprsotu rozwalił. I teraz chce kupić coś tańszym kosztem ale żeby dał rade. Tylko niewiem czy np taki zawór Tec Sport, który jest naprawde tani jest wart czy też nie, i czy do niego musiał bym króciec dokupywać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
ego rox jest z 04r wiec zaworek swoje ma przejechane


Nie kierowałbym się rocznikiem i przebiegiem, zawór to nie jest jakaś część eksploatacyjna - jak chodzi to chodzi, jak puszcza to do wymiany i tyle lecz parę razy czytałem że sportowe zawory szczególnie przy 70cc dają sporo.

Tec Sport, ciekawa propozycja od dłuższego czasu się zastanawiam. Króćca nie musisz wymieniać.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 18:01 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Aha, czyli to nie jest zły pomysł. Dobrzy by było jakby sie wypowiedział jeszcze ktoś kto słyszał coś o tym zaworku. No nic poczekam jeszcze troche, nie spieszy mi sie bardzo.
No czyli setup już prawie gotowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
kup sobie jakiś zaworek za 150zł tuning i naprawa będzie długa wiadomo kasa ale efekt będzie zajebisty heh czasem warto poczekać z kasą i potem się nie martwić i kasy nie tracić




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 19:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Tylko własnie nie wiem czy jest sens wkładać np taką membrane polini, która jest 100zł droższa bo i tak mam budżet na - . Wiadomo, że jeżeli robił bym coś mocniejszego to napewno bym nie oszczędzał na takich rzeczach ale przy moim setupie to sie własnie zastanawiam czy bd odczuwalny efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 20:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
tu masz http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=3490&osCsid=d876879726ca9f58cc3b43b29bd563e1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
capekpl1, ale ja już to widziałem, zreszta wyżej widać. Mowiłem właśnie, że nie chce tego zestawu bo nie chce niepotrzebnych kosztów. Wole kupić sam zawór do którego podejdzie mój seryjny króciec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy