Dzisiaj jest 19 lut 2025, 9:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2013, 19:18 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Witajcie,

rozchodzi się o to że w następnym roku (2014) chce zrobić swap 4t na 2t.
Mój chinolek ma koła 12 calowe a jak patrze na inne silniki (głównie p/g żeby nie trzeba było robić mocowań itp) to 10 calowe i to mnie boli. Skuter jest spory więc na 10 calowych kołach będzie dziwnie wyglądał. Od jakiego skutera polecacie wziąć silnik? Żeby cena mnie nie "zabiła" tzn tak do 800-1000zł z kołem 12 calowym?

Jest to mój pierwszy wątek więc mnie nie wyzywajcie jak zrobiłem jakieś błędy itp :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2013, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na Twoim miejscu wziąłbym lepiej złożył sobie secik za 1200zł do tego 4t, zrobisz swap, to więcej rzeczy jest do wymiany, niż masz pieniędzy, nie opłaca się, masz z 3tys to się baw w swapy, nie ma to kompletnie sensu, niech się wypowie ktoś, kto sam robił, z doświadczenia wiem, że to nie będzie jeździło, kupisz 2t 50cc ac ( bo lc są droższe ) i seria będzie się toczyć nie jechać, lepiej się pobawić w tuning 4t ( zaraz będą hejty 4t gówno, słabe, kosiarka itd. itd. ) nie przejmuj się, przy db tuningu, przeprowadzonym solidnie te całe świetne 2t wymiękają :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 9:23 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Kolega Jakub03 dobrze prawi

Były już takie tamatu i wypowiadali się userzy co robili swapa i teraz to odradzają-za dużo problemów




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 16:09 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Czyli zostawić 4t. W takim razie, miałem jeszcze 2 opcje która była "tuningowanie 4t" tak więc chciałem kupić takie rzeczy jak:
cylinder 80cc airsal
sprężyne centralna (nie wiem jaką)
rolki 4-5g
wydech bo mi rdzewieje
Co na to powiecie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 16:23 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
A ja właśnie polecam Ci swapa? Co ma się psuć? Jak masz pewny silnik to śmiało wkładasz i jeździć. Wiadomo że jak kupisz na allegro silnik to jest wtedy jak na loterii ale idzie kupić skuter w całości sprawny bez papierów nawet za 1k i nim jeździsz nawet i jak wszystko będzie ok to przekładka silnika. Jestem zwolennikiem swpaów bo chińskie silniki słabo trawią tuning. Mój do kiedy był serią jeździł bez problemów a kiedy przerobiłem to się zaczęło, mam drugiego chinola na serii i kurde wsiadam i jadę. Wg mnie albo kupić nowy sinik chiński i masz 10k z głowy a jak coś to swapować na dobry silnik i cieszyć się osiągami i małą awaryjnością




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 16:26 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Przesada co do problemów po tuningu 4T




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:03 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Ja aktualnie mam 70cc chine power.
Kurde, poza allegro to nie kupie silnika bo jak inaczej? Z mojej miejscówki nikt nie sprzedaje silników a tym bardziej skuterów :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:24 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
ZccF, ale szukaj w okolicy, nie dziś to jutro, nie jutro to za miesiąc ale coś się trafi, mamy okres jesienno-zimowy i teraz ceny będą trochę w doł szły, rynek stoi jest zimno i coraz ciężej coś sprzedać jak co roku na jesień. Spokojnie, nie napalaj się a trafisz na swoje.




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja jestem przeciwny swapowi, to jest jedna loteria, jak kupujesz taki silnik.. wady ukryte, pęknięcie tu, wał do wymiany, pęknięcie tam, cylek zatarty, potem się okażę, że gaźnik niesprawny, to i to, zapłacisz 300zł za silnik, a włożysz 600, żeby jeździł, to się mija w celem, jakbyś miał kogoś pewnego, wiedziałbyś co to jest, to tak, bo inaczej to nie ma sensu, lepiej złóż sobie np :

Zestaw 90cc WM ( 180zł komplet wyjdzie, może ciut więcej, liczmy 200zł )
Wariator: Stage6 Sport Pro ( 230zł )
Sprzęgło: RMS Race ( 120zł )
Sprężynę: S6 medium, sprężynki medium (35+20zł)
Rolki 5-6g (10-15zł)
Wydech samemu można zrobić, przeszlifować ten i pomalować, w środku wybebeszyć i przespawać większe kolanko :) ( spray do 600*C 19zł, szlifierka w własnym zakresie i trochę chęci )
Gaźnik BT 18mm dysza 90+ ( 140zł + dysze to z 160-170 liczmy )
Stożek Revo S ( 40zł )- 830zł
Wał BT ( 130zł ) - na wszelki wypadek, o ile przebieg tego nie jest zbyt duży.
Pasek WM 35zł
Cewkę o zwiększonym woltażu, nowy moduł, regulator napięcia ( jak nie chcesz szybko żarówek zmieniać ) i można śmigać. Moduł z 30zł+cewka 30zł= 60zł

Razem: 1075zł + ew części regulacyjne, bo jednorazowo ciężko będzie spasować rolki, docisk itd. Ale na takim zestawie 90 powinien lecieć spokojnie, przy bdb przyspieszeniu jak na 4t :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2013, 15:22 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Cylinder 90cc bedzie lepszy od 80cc airsala?
Wariator mam , polini
sprzegło kupić musze.
rolki, 5g mam i 6,9g (polini)
wydech zobaczymy
gaźnik musze kupić
stożek mam siatkowy
wał, jaki wzmacniany mam nie wiem jaki ale jakiś mam
pasek musze kupić
no i moduł itp również :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 20:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Po co wymieniać wszystko jak jest dobre. Wystarczy ,że wymienimy głowicę ,cylinder z tłokiem ,pas napędowy + regulacja gaźnika ,ewentualnie wymiana na większy (zalecane). To w zupełności wystarczy. Użytkownik wyżej zasugerował wymianę regulatora napięcia, cewki i tak dalej. Nie ma potrzeby wymiany regulatora napięcia. Nie ingerujemy w tym przypadku przecież w ogóle w prądnice. Tak samo z cewką zapłonową.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 18:56 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Teraz pytanie !
Cylinder 90cc WM (http://allegro.pl/cylinder-kpl-wm-motor-90ccm-139qma-qmb-kymco-4t-i3606289522.html))

Czy :
Cylinder 80cc Airsal (http://allegro.pl/airsal-cylinder-kit-tlok-gy6-sport-80cc-tuning-4t-i3605855786.html)

Który lepszy i dlaczego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 19:47 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
ZccF, airsal bo firmowy, kumpel miał i chińskie 80 a airsal 80 to jak 50 2t a chińskie 4t, po prostu airsal jest wykonany z świetnych materiałów jak i czuć że jest to 80ccm




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 20:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mate57 Może i nie jest potrzebne, ale weź pod uwagę, że zależnie od regulacji będzie miał większe obciążenie i obroty silnika, przez to prąd podawany jest w większej wartości, u mnie po 2 latach na 50cc regulator się spalił wraz z połową elektryki, teraz po około 3 latach uległ uszkodzeniu 2 regulator ( w czym 5miesięcy ponad latam na 70cc ) i no niestety żarówki do wymiany..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 21:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przyczyna tkwi gdzieś indziej. Jakby tak było to na stopce centralnej przy maksymalnych obrotach regulator powinien się spalić od razu - tak nie jest. Więc nie ma obaw.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 22:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No właściwie masz rację, to jaka jest przyczyna tego, że nagle jak jechałem to żarówki świeciły bardzo mocno, po czym tylko smród było czuć i bum brak świateł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 9:13 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
ja akumulator mam zepsuty :)
czyli co ludzie, kupować bardziej 80cc airsala ? :)

-- 31 paź 2013, 20:30 --

Hej ludzie,
nie chce robić następnego tematu więc tutaj pytam :)
zastanawia mnie jedno,
bo ta sprężyna
http://allegro.pl/sprezyna-centralna-st ... 49948.html
i ta
http://allegro.pl/sprezyna-centralna-st ... 06065.html
to są te same sprężyny, to po co ludzie piszą np; ze do minarelli itp? A i pytanie czy mogę taką sprężyne do chinolka?

Aha i dodatkowo, nie robie wydechu tylko chce kupić nowy :)
rozmyślam nad tymi dwoma :
http://allegro.pl/tuning-sportowy-tlumi ... 57530.html
i
http://allegro.pl/nowy-tlumik-wydech-sk ... 59233.html

miał ktoś może ten czarny? Bo on, nie dawno wyszedł, kiedyś go na allegro nie było więc pytam :P

-- 04 lis 2013, 10:13 --

up up up :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak masz kasę to idź w markowe części




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 17:25 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Ktoś mi odpowie na moje pytanie? Dot. sprężyn i wydechów? Ważne ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy