Dzisiaj jest 14 lut 2025, 16:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2013, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Witam mam mały problem który mnie strasznie denerwuje i mam nadzieje na poważne odpowiedzi wiec tak Skuter odpala dobrze (na zimnym silniku) po czym jadę sobie z 500m silnik się rozgrzeje ( chyba ssanie sie wyłącza nie wiem zreszta ) i jakby go zalało szybko schodzi z obrotów i gaśnie po czym po minucie go odpalę i jadę w nieskończoność dzieje się to tylko gdy się zaczyna rozgrzewać silnik . Co jest przyczyna gaśnięcia silnika ?

Skuter 4t zipp basic seria 50ccm china sportowy wariator MW rolki 3x7g ( czyli 3,5g ) najlepiej na nich jezdzi V-max 70 . nie wiem czy cos jeszcze podac . Aaaa Gaźnik sterylny możecie mi uwierzyć każdy zakamarek . Zawory ustawione 0,05 i 0,05 ( wiem ze moze byc tez 0,06 ) . Filtr paliwa czysty a filtr powietrza Duża puszka gąbka czysta a i na stożku się tak nie dzieje niestety Zima i ciągle moknie wiec na puszce jeżdżę . Regulacja mieszanki odkręcone na 2 obroty , świeca nie wiem nie mam klucza :( Ale podejrzewam ze dobra mieszanka bo jeździ bardzo dobrze chociaż nigdy za szybko :( Nie wiem czy cos jeszcze dodać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2013, 23:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Może daj filmik, bo powiem, że mnie to zaskoczyło i nie mam pojęcia :)




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
niestety nie mogę nagrać filmiku gdyż nie mam żadnej kamerki a drogi są tak dziurawe ze z telefonem ciężko szybciej jechać . zobaczę dzisiaj jeszcze z wieczora . ale opisze najdokładniej jak mogę w czasie gdy skuter się rozgrzeje jest efekt jakby albo tłok spuchl nie miał siły tak jakby dostawał bardzo bardzo dużo paliwa zalało go po czym gaśnie i muszę go odpalic zwykle nie ma problemu z tym , pp odpaleniu chodzi bardzo dobrze i już nie gaśnie więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 1:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mogła to by być wina ssania, bo jak na zimnym się włącza automatycznie, to na ciepłym wyłącza i wtedy może przez ten moment paliwa nie dostawać, gaśnie i odpalasz, ale potem o dziwo jedzie normalnie, więc sam nie wiem, jakbyś mógł nawet dźwięk nagrać, chciałbym zobaczyć, jak on Ci chodzi, tylko tak w miarę czysty dźwięk, a nie piski i trzaski, jakbyś dał radę.

-- 14 lis 2013, o 01:47 --

Po za tym mówisz, że świecy nie sprawdzałeś, jakbyś miał możliwość jej odkręcenia do wglądu, bo to ważne jest, interesuje mnie głównie wtedy jak Ci gaśnie po tych 500m jak ona wygląda, wtedy może się uda rozwiązać problem. Szczelność układu jest poprawna? Króciec w dobrym stanie? Gaźnik szczelny? Nie leje sie benzyna? Jaki v max masz tego skuterka przed tym gaśnięciem, a jaki po, czy jest jakaś zmiana mocy ( wiem, że max 70 ci idzie, ale chodzi o różnicę, czy jest coś nie tak ), przerywa, nie wkręca się, jaką masz tam dyszę wsadzoną, jaka świeca, ile km na niej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
W sobotę będę miał klucz do świecy to odkręcę i zobaczę . Jest szczelnie patrzałem sprawdzałem i jest . króciec jest nowy i trochę dziwny w środku bo stary mi w lecie pękł i zmieniłem ale chodził dobrze na tym nowym tez ( stary miał taki spad a ten w środku ma takie ścięcie i mniej mocy przez to chyba mam zauważyłem .. ) Benzyna raczej się nie leje z wężyka nie leci po ostatnim czyszczeniu gaźnika ale filtr sama benzyna jedzie ale to chyba normalne ... V-max przed zgaśnięciem to 55-60 km/h wydaje mi się ze to dlatego ze zimny , po odpaleniu v-max 70 i lepsze przyspieszenie . fakt przed zgaśnięciem muli ale nie przerywa , dysza jak i gaźnik jest oryginalna 79H dysza . przejechane na niej jest 6000 km może ciut więcej . Ale ostatnio pod koniec lata było od tego czasu może 500-600km przejechane i świeca w dobrym stanie była iskra dobra . A i dodam ze na początku wiosny ( Taka Temperatura wilgotność i wgl ) tak samo mi robił ale coś tam ciągle przy nim robiłem czyszczenie gaźnika zmiana kabla przewodu czy jak to sie nazywa od świecy na nowy i różne inne sie bawiłem i mu przeszło . Zapomialem napisać ze jakieś tydzień temu Ssanie wgl nie działało i mi sie również wydaje tak jak mówisz ze to w tym momencie się dzieje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy