Dzisiaj jest 29 sty 2025, 7:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2013, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Witam niedługo będę zmieniał cylinder na większy a mianowicie albo 65 ccm albo 80 ccm ( 47mm = realne 72 ) i zastanawiam sie czy do tej 80 muszę zmienić głowice czy na starej 50 ccm pojeżdżę jeszcze ? I jak muszę wyregulować zawory aktualnie mam 0,05 i 0,05 . Chodzi mi czy poprawnie będzie działa czy się nie rozleci i czy nic nie będzie pukało bo moc wiem ze większa bym uzyskał na głowicy 80 ... . Z góry dzięki za odpowiedzi .

PS . Do aktualnej 50ccm mam wstawione rolki 3,5g ( osiaga realne 65-70 ) jak wstawię cięższe to nie ma siły jechać jakie wstawić do 80ccm ?

Który zestaw Najlepszy ? chodzi o 80ccm ( realne 72 )
Tajwański KPL http://allegro.pl/cylinder-tlok-tuning- ... 79772.html
Chinski Noname http://allegro.pl/tuning-cylinder-tlok- ... 47035.html
Tajwański MCN http://allegro.pl/cylinder-tuning-80-cm ... 72840.html
Ktory największa moc i wytrzymałość .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2013, 11:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli chcesz mieć moc, trwałość i jakość, to polecam: http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal- ... 91539.html

Ewentualnie możesz kupić zestaw WM za 170zł bez wału, czysty, głowica uzbrojona, cylinder, sworzeń, wałek rozrządu, zabezpieczenia, pierścienie, klawiatura zaworowa ( zawory zamontowane ) i wtedy też będzie moc, MCN i WM Motor to dobre firmy mimo wszystko, części są dobrej jakości, ja przelatałem na wm 2200km i szedł dalej, jedynie co było do wymiany to uszczelniacze zaworowe po 1200km i zmiana pierścieni, aby od nowa uzyskać większą moc, po czym regulacja zaworów po 300km i potem przy 1000 i do teraz palił i jeździł, ponieważ obecnie silnik na stole i czeka na remont, mogę Ci sprzedać mój zestaw, tłok nie ma śladów po oleju, pierścienie są w dobrym stanie, cylinder nie ma ryski żadnej, pisz na pw, mogę Ci wysłać zdjęcia, co do ceny to się dogadamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Ja szukam zestawu do 100 zł , i zastanawiam sie czy do tej 80 ( realne 72 ) muszę mieć większa głowice ? Jeśli nie to jak ustawić zawory w starej głowicy czy bez różnicy jest jaki cylinder i tak zawory 0,05 i 0,05 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie musisz kupować, ale moc jest większa na głowicy z większymi zaworami, jeżeli chodzi o seryjną, to ostaw 0.05 ssący i 0.06 wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Ok dzięki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 20:29 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Takie lekki rolki i jedzie realne 65-70?

Niechce mi się w to wierzyć

Odczyt z licznika czy z GPS?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Killer Mój kumpel ma Router City Line na 70cc china + dysza 80, docisk 22% i rolki 3.5 zamyka licznik, a relane 75km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Tak mierzone GPS jak jade ponad 70 to po chwili gasnie przez zbyt lekkie rolki ( Strasznie wysokie obroty wyje jak pies do księżyca .. ale ciezszych nie moge wstawić bo v-max spada wiem nie logiczne ) , Na liczniku jest pomiędzy 75a 80 ale na to nie patrze chociaz cieszy oczy :D Własnie dlatego zmieniam cylinder na większy jednak zamowiłem 65 zeby nie miec problemu jutro powinien dojsc i wstawię jakieś cięższe roleczki może będzie miał sile jechać te 70-75 albo chociaż lepsze przyspieszenie . bo na tym cylku juz kompresji chyba nie ma ( na 50 ccm )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:26 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jakub03 pisze:
Killer Mój kumpel ma Router City Line na 70cc china + dysza 80, docisk 22% i rolki 3.5 zamyka licznik, a relane 75km/h :)

Baśki też sporo leciały

W sumie u mnie jakbym zmienił przełożenia na odblokowane 11\1 to może byłoby jeszcze lepiej bo już wszystko powymieniane co wpływa na v-max.

-- 27 lis 2013, o 23:26 --

Na przyszły sezon pozostaje tylko sprawdzić stan cylindra,tłoka,wału+wymiana opony
Jeśli będą luzy na wale to będzie wymiana

Ostatnio z tydzień temu odkręciła mi się nakrętka od wariatora ale nieszczęście nic się nie stało-tyle razy odkręcałem i zakładałem i było ok. a tym razem się odkręciła
Dokręciłem i jest ok
Miałem stracha że wał poszedł

Dziś odpalił z 4 kopa przy -1




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
a nic sie nie stało jak sie odkręciło ? Tez sie tego obawiam bo często odkręcam i boje sie ze zapomnę dokręcić . ale zawsze sprawdzam 3 razy .

Aby nie zakladac nowego tematu spytam sie jeszcze co moze byc przyczyna bardzo duzych drgan podczas jazdy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Na szczęście nic
Zgasiłem,zaprowadziłem do domu,rozebrałem i dokręciłem

Ja nie zapomniałem dokręcić bo było dokręcone dobrze jak zawsze

Wiedziałem od początku że jest coś nie tak bo nie miał takiego przyśpieszenia jak zwykle

Postanowiłem przejechać się po prostej i 1km. szedł dobrze na full manetce ale w drodze powrotnej po 600m. odkręciło się całkiem




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Killer Też mam silniczek z pg typhoona :D Full elektryka już przerobiona pod chinę + cewko-moduł, wahacz, amortyzatorek nowy, silnik 5600km przebiegu za 350zł po znajomości zgarnąłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 23:31 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To całkiem całkiem interes:)

Ja do mojego Typhoona kupiłem wario Hebo NG+gazior 12mm i jak będzie cieplej to włożę i zobaczę jak będzie+muszę pogrzebać przy elektryce bo jest problem ze światłami przednimi tzn. raz świeca a raz nie


Co ciekawe po naciśnięciu hamulca zapalają się

Jaja normalne

W czerwcu muszę jechać na przegląd więc światła muszę mieć




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 16:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak Ci światła nie świecą niekiedy, to sprawdź styki przy żarówce, zobacz, czy masa się nie wypięła.

-- 28 lis 2013, o 16:20 --

Powiedz mi, bo nie zaglądałem jeszcze, jaka tam jest średnica wału? Bo mam fajne wario z 4t, ale nie mam obecnie jak sprawdzić, czy będzie pasować. Poprzedni silnik do 139qmb.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 16:31 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Styki są w porządku

Dziś dostałem Hebo NG z tego co widziałem to średnica wału jest taka sama bo porównywałem moje stare(nowe) seryjne wario z 4ti

Naturalnie w 2T jest większe wario




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 16:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Okej, dzięki, tylko tyle chciałem wiedzieć, dzięki za info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy