Dzisiaj jest 20 lut 2025, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:11 
*

Rejestracja: 14 maja 2014, 20:03
Posty: 51
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pojazd: Peugeot V-Clic
Witam,
Posiadam Peugeota V-Clica, umieszczam post w tym dziale, poniewaz wyglada jak typowy chinczyk, ma ten sam silnik itd.
Postanowilem zrobic swapa, mam w planach kupic silnik od Piaggio X9 250cm3, jednak silnik ten ma dwa amortyzatory. Pytanie brzmi:
- Zalozyc silnik na jednym amortyzatorze, czy moze zrobic mocowanie na drugi, a moze w ogole wybrac inny silnik?
Prosze o pomoc od kogos, kto sie zna na rzeczy.
Pozdrawiam.




_________________

Peugeot V-clic custom aprilia sr, swap malaguti r180

Obrazek

peugeot-v-clic-t396376.html

Link do Fanpage -> https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 482?ref=hl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 maja 2014, 23:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Hmm, wybierz inny silnik, bo nie wiem, czy wiesz, ale wzmacnianie ramy w tym wypadku jest niezbędne! Silnik 250ccm3 będzie przekazywał znacznie większe przeciążenia, niż seryjna jednostka, co będzie gorzej znoszone przez ramę, polecam pospawać na krzyż od prawego do lewego boku przez środek, wtedy uzyskasz tzw. kratownicę, konstrukcja stabilna i trwała, wymiana łożysk w kołach, sprawdzenie stanu lagów, polecam 2 amortyzatory przy tej pojemności, dorobić mocowanie i zamontować 2 amortyzatory, jeżeli nie masz zamiaru się bawić w to, co napisałem wyżej, to sobie odpuść, bo zabijesz się na tym, albo kup silnik z Piaggio Sfery, Zipa SP, Typhoona :) dużo części, łatwa dostępność, większe wymiary niż w przypadku minarelli.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 14:08 
*

Rejestracja: 14 maja 2014, 20:03
Posty: 51
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pojazd: Peugeot V-Clic
Wiem, wiem rama bedzie wzmacniana na 100%, zdaje sobie z tego wszystkiego sprawe. Dorobie wiec mocowanie na drugi amortyzator :D Dziekuje za pomoc.




_________________

Peugeot V-clic custom aprilia sr, swap malaguti r180

Obrazek

peugeot-v-clic-t396376.html

Link do Fanpage -> https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 482?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy