Dzisiaj jest 21 lut 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2014, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 16:28
Posty: 8
Pojazd:
Witam,

Problem jest taki, ze w skuterze mam cylek 80cc i nie wiem dlaczego do 50 buja sie ładnie a od 50 do 60 (bo wiecej nie daje rady) rozpędza się już powoli. W skuterze mam tez załozony stożek. Wcześniej miałem seryjną 50-tke i tak samo mi szedł ciut powyżej 60 i to był v-max. Prawdopodobnie był zmieniony tez moduł lecz nie jestem pewien bo to nie ja grzebałem przy silniku. Po wstawieniu 80-tki skuter nie był docierany tak jak powinien, więc być może to wina też złego dotarcia. Szukałem też blokad w skuterze na wydechu, lecz nic nie było, tulejki na wariatorze też nie widze, prawdopodobnie może jest coś na gaźniku, w wspomnianym wcześniej module (niby wymienionym) nie ma jednego kabelka wiec jakaś nadzieja na zdjęta blokadę jest :D. Prosze o jakieś wskazówki co robić aby skuter osiagał chociaz 70km/h.

Licze na Was! :D pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2014, 22:47 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najważniejsze ,aby wszystkie podzespoły były w ponad przeciętnym stanie. Trzeba także wyregulować dobrze napęd ,oraz gaźnik. Rodzaj tego silnika zmierza bardziej ku ekonomii ,ale na 80 cm3 i dobrej regulacji całości 70km/h powinien osiągnąć bez problemu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 7:34 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dysza w gaźniku zmieniona na większą?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 14:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak jest przytarty też mogła kompresja spaść. Wsadź dzyszę 85-87 do stożka , iglica na 3 od dołu , porządna regulacja dopływu powietrza i sprawdź stan rolek .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 16:28
Posty: 8
Pojazd:
Iglice mam na 2 wysokości od dołu bo na 3 za mało dostaławał paliwa najwyraźniej po wyczyszczeniu stożka i nie chciał chodzić na wolnych obrotach. Dysza jest standardowa nie wiem jaka w tych chinczykach jest bo nie była wymieniana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dysza standardowa przeważnie to 80 więc jest za mała na stożek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dzień po zamontowaniu cylindra miałem podobnie, chciałem zobaczyć ile pojedzie w 1 dzień, licznik zamknął od strzała, a na drugi dzień chodził mułowato, jechał maks 55/60 owszem na dotarciu się tak nie robi, ale po rozebraniu nie był przytarty, jeżeli wszystko się dobrze poskłada to ciężko jest 4t przytrzeć, ja osobiście przejechałem kilkaset km bez oleju, gdyż przeprowadzałem test sił cylindra i powiem szczerze, że nic się nie stało, jedynie grzał się i to mocno, ale nic po za tym :).

Odnośnie osiągów, sprawdź głowicę- u mnie okazało się, że jest wadliwa i w 1 dzień chyba nie co przesadziłem przez co wywaliło uszczelniacz na zaworze ssącym i skuter był słabszy znacznie, z czasem zaczął ciec olej, sprawdź głowicę, kompresje. Jeżeli wszystko jest okej, to spróbuj stożka + dysza 88 i wkręć śrubkę na maks poczym wykręć ją na nie całe 3 obroty w lewo, ja tak reguluje chinole i przeważnie w każdym się to sprawdza, są wyjątki, ale w większości to działa najlepiej, następną sprawą jest świeca, jeżeli iskra jest słaba, bądź rozchodzi się po całej świecy, to i przepala gorzej, sprawdź również przewód i fajkę. Jeżeli to dalej nie pomoże, to zainwestuj w nowe rolki, możliwe, że obecne są już kwadratowe.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 16:28
Posty: 8
Pojazd:
Dzieki za wiecej podpowiedzi :). Mówisz że w pierwszy dzień zamknąłeś licznik ;>. W moim skuterze jak wstawiali 80cc to podobno po odpaleniu szedł 75 miekim waflem. A teraz idzie 60 i wiecej nie chce. A do tego zaczeły mi sie sypac zawory i trzeba je wyregulowac bo na zimnym prawie nie chce palic :/.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy